/

ponedjeljak, 29.03.2010.

Jane Austen fore

Moji omiljeni prekooceanski gosti, Luda Amerikanka (iz Amerike) i Fez (iz južne Amerike),
imaju dosta zajedničkog. Vole partijati i putovati. U poslu su cjepidlake. Imaju novca, ali ga ne doživljavaju. Ženskaroši su.
Žele se skrasiti, ali imaju nemalih problema u provedbi te ideje.

Fez se smrtno zaljubljuje nekoliko puta mjesečno, a L.A. uglavnom ne trza na ništa.
Fez voli sve žene i zato se ne može odlučiti, a L.A. voli samo one koje ju ne šljive.

I tako oni žive svoje životne sapunice i stalno se žale kako se stvarno trude,stvarno, ali jednostavno nemaju sreće.
Ja svakih nekoliko godina pratim jednu sapunicu, pa tako ove ove godine pratim njih.
Rezultat je isti kao da sjedim na kauču svaki radni dan oko podneva.
Nemam pojma što će se dogoditi iduće i često poželim ošamariti glavne likove jer rade
stvari onako kako ja ne želim.

U zadnje vrijeme L.A. me nervira više.
Traumatizirana krajem 15-godišnje veze prvo je nekoliko godina bila ni tamo ni amo.
Bivša cura ju je ili silno nervirala ili joj silno nedostajala, a L.A. nije radila ništa posebno kako ne bi više bila solo.
Onda je Bivša cura krenula u žestoko dejtanje uz pomoć Iskrice, pa se L.A. sjetila da se Bivša cura vjerojatno
neće vratiti i da je lagano vrijeme da i ona počne izlaziti.
Glavni kriteriji su joj bili obrazovanje, inteligencija i duh, ali s mnogo spojeva vratila se razočarana.
-Nema iskre-rekla bi.
-Pa nema uvijek iskre na početku-bunila sam se ja.
- Imam 55 godina. Nemam vremena za čekanje- zaključila bi ona i dejtala dalje.

I dalje se nije ništa događalo, ali je, znajući da smatram nepostojanje iskre glupim razlogom,
počela izmišljati nove fore:
- ima dijete
- nije u formi
- premlada je
- ne zna dobro engleski

Kad mi je i to dojadilo počela sam se pitati hoće li uskoro poput Seinfelda dijeliti crvene kartone jer
žena ima velike šake, ne dopušta igranje njenim igračkama ili zato što jede grašak jedan po jedan.
A onda je L.A. krenula u sasvim novom pravcu.
U Jane Austen fore.
(Volim romane Jane Austen, ali što je previše je previše. Živimo u 2010., a ne 1810. )

Nakon vrlo obećavajućeg prvog spoja, najzabavnijeg u ovom stoljeću, i nekoliko drugih zabavnih druženja
L.A. se sad brani od nove žene na horizontu, koja je očito zagrizla.
Zašto?
- Moji roditelji su još živi i zna biti teško brinuti se za njih iako su udaljeni tisućama kilometara i viđam ih nekoliko puta godišnje.
Ona ima samo oca, i on uopće nije problematičan.
I ona je bogata, ja nisam. To su velike razlike, znaš- objasnila mi je.

Treskom sam poklopila slušalicu i sjela za komp da nađem prvi let za istočnu obalu.
Zatim sam počela tražiti odvjetnike u žutim stranicama.
Trebat će mi najbolja obrana koju mogu dobiti kad joj odvalim onih nekoliko šamarčina što joj dugujem.

- 10:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.