/

ponedjeljak, 01.03.2010.

Spandau Ballet

Počelo je u srpnju na Bayernovom travnjaku. Na semaforu su se prije početka Springsteenovog koncerta vrtile reklame za sljedeće nastupe, Madonnu, Massive attack,
U2. Spandau Ballet.
- Od navedenih stvari osim na Madonnu definitvno bih išla na to!- rekoh Super G mašući repom.
Kako je Super G previše cool za tamo neke šminkerske nove romantičare, samo je frknula nosom i vratila se proučavanju čuvenog travnjaka.
Nekoliko mjeseci kasnije objavljeno je da će bend u sklopu povratničke turenje nastupiti i u Zagrebu.
To me jako razveselilo. Imaju krasne plesne stvari i fora balade, a njihov pjevač Tony Hadley
ima predivan glas.
Da mi zlatna ptica odobri 3 glazbene želje odmah bih poželjela da sjedim u studiju dok Tony snima
album s k.d. lang.
Nakon toga bih poželjela još jedan Springsteenov koncert i jedan Kylie.
Razvila sam financijski plan, ali kako nisam kupila karte dok su bile jeftine počela sam igrati nagradne igre.
Za svaki slučaj, da se ne moram oprostiti od tri Mažuranića.

Nevjerojatno ali istinito, za koncert u Domu športova dobila sam karte u 2 nagradne igre.
I to mi još nije prvi put.
(Ok, smirite se, polako, spustite te rajčice, dajte mi da objasnim.)
Prije 9 godina dvaput sam osvojila kartu za Duran Duran i tada sam prvi put išla u Dom športova.
Sreća da sam osvojila dvije jer mi jedna nije stigla na vrijeme.

Uglavnom, probudim se tako u srijedu s ne jednom već 3 karte. SuperG glatko me odbije pa
se mašim za mobitel i počnem od slova A s
"Oćeš dvije gratis karte za Spandau ballet?"
Baš svi su me odbili. Sedam sati kasnije, nakon brojnih oglasa na Facebooku, netko mi se smilovao
i riješio me te dvije karte. Poklonila sam ih Studentici koja je također mahnito igrala
nagradnjače za
koncert, ali bez uspjeha.
Nekoliko sati nakon toga počele su mi stizati poruke
„Ej, jel još imaš one karte?? Ja bi išla!“

Prije početka koncerta Studentica i ja sjele smo u birtiju kraj press centra, gdje su se motale poznate
face i fotografi, i nazdravile dobroj karmi.
Moja karta je bila za tribinu, ali sam se nakon par pjesma spustila na parter. Ipak je na parteru ljepše.

Bend se šalio, namigivao,slao puse i mahao, publika (od 20 do 55) je uhvatila njihove dobre
vibre, plesala i pjevala. Svi su u snazi, dobro izgledaju (Hadley i saksofonist Steve Norman najbolje) i odlično, energično zvuče te djeluju kao da se doista zabavljaju.
Nikad ne bih pogodila da su se nakon raspada podijelili u dva klana i vucarali po sudovima.
Cijelo vrijeme bilo mi je fino, ali bila sam i svjesna kako će koncert završiti, a htjela sam da traje barem još sat vremena.
Na izlazu sam ćula kako se mnogo ljudi žalilo što nisu svirali Be free with your love
(moju omiljenu), ali valjda bend misli da tu stvar nitko ne zna.
Dok sam hvatala prijevoz vidjela sam nekoliko žena srednjih godina kako stoje na izlazu s kojeg glazbenici
šmugnu. Krajnjim naporom volje spriječila sam se da ne stanem uz njih te da se kad auto izađe kroz vrata
ne bacim na vjetrobransko staklo vrišteći "Povedite me sa sobom u Milano!"

Dan kasnije svi muški novinari prisutni na koncertu rekli su kako je koncert bio dobar, kako dvorana nije bila
dupkom puna i kako pjevač Tony ima višak kila. I onda vele da žene tračaju i opsjednute su izgledom.

- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.