/

ponedjeljak, 30.07.2007.

Warp i užas


Prostorno vremenski kontinuum i ja smo out of synch.
Nekim čudom ovo ljeto već je u svojoj drugoj trećini,
a ja to nisam primjetila do neki dan.

Sad, kad sam bolno svjesna toga, u panici sam.
Diplomski nije započet,a u Kolovzu ću imati vrlo malo
vremena da ga pišem.
Talijanske fraze nisu naučene,a putujem za točno 19 dana.
Nisam dovršila zadnju priču iz zbirke priča koju čitam,
a moram ju vratiti za 6 dana.
Nisam ni raskrčila stvari na tavanu, oprašila police ni
uspjela unormaliti bio ritam (već tjednima idem spavati u
4 ujutro).
Još se nisam ni kupala na gradskim plažama, a vrijeme je
savršeno za to.
Nisam do kraja ni razradila plan za zabavljanje američkog
turista kojem ću glumiti vodiča, a koji dolazi ovog vikenda.

Jesam izašla čak 2 vikenda za redom i otišla se kupati
na Silbu. Danas idem na feštu u gradu, za koju se nadam da
će ju zaobići kiša i nevera.

Nije mi jasno kako je moguće da tjedni samo prolete dok
dišem na škrge, tuširam se, spavam i znojim se.

Moje zadnje besposleno ljeto bježi od mene velikom brzinom. zaliven

- 08:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.07.2007.

Biti i ostati cool

Neke od ovih stvari sam probala, neke sam promatrala,
a o nekima ozbiljno razmišljam...

- skakati s rive pred TV kamerama
- živjeto u kadi,kao Kramer
- raditi sladoled od instant juhice
- držati gaće u frizeru
- kampiranje na pločicama u hodniku
(korisno i ako ne želite saznati kraj H.Pottera)
- kupanje u rijeci predvečer
- hladna infuzija
- mazanje Polar Ice gelom prije izlaska iz kuće
- preseljenje u Švedsku do kraja rujna

- 08:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.07.2007.

Od rođendana....

U 5 dana dogodile su se 2 značajne stvari-
položila sam zadnji ispit i proslavila rođendan
koji me stavio na krivu polovinu 20ih. Eeeek.nono

Svake godine me prilično frustriralo
to što mi prijatelji zaboravljaju rođendan.
Ljeto,sunce,more,komadi,vrućina mozak popila, jel te,
pa se stalo događalo da dobijem poruke tipa
"ovaj, jel ono tebi bio rođendan sad ? ili će tek biti ?"

I to od ljudi koji me poznaju godinama, s kojima sam prošla
muku školovanja i kojima ja redovito čestitam njihove
rođendane.
(Ima i onih koji se ne zamaraju s rođendanima i njihovu
dosljednost poštujem. Neki put se oni i sjete, a ovi drugi ne!)

Nikad mi nije išlo u glavu zašto ljudi koji pokušavaju zapamtiti
kad mi je rođendan to i ne uspijevaju- rođendan je na imendan,
a sve skupa je na blagdan!
Can you say ADD ?

No, uglavnom, ove godine sam dobila nevjerojatnu pažnju-
smsove,mailove, pozive.
Čestitali su mi: dva e-pala, prijateljica iz škole, još jedna
sa faxa, najnovija prijateljica koja teže pamti rođendane,
prijatelj, drska 30godišnjakinja iz prethodnog posta.....
svi osim moje dvije najbliže prijateljice s fakulteta, koje
dosad još nikad nisu zakazale (makar promašile datum).

Jako uspješna godina. smijeh

- 23:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.07.2007.

30 i seksi

Nedavno sam u Funky Fishu (reklama mala)
vidjela žuti privjesak na kojem piše 30 and sexy.
Odmah sam odlučila da ću ga kupiti i pokloniti mojoj jedinoj
30godišnjoj prijateljici.

Kad me prošla navala smijuljenja, malo sam razmislila o
daru kao takvom.
On je dio kolekcije privjesaka u raznim bojama i oblicima koji
su očito zamišljeni kao rođendanski darovi- postoji
18 and sexy, 21 and sexy, 40 and sexy, te 50 and sexy.
Koliko god mi je prihvatljivo da netko može biti sexy s 50 godina,
toliko mi je užasno čudno da netko ne bi mogao biti sexy s 30.
Što su zapravo namjeravali s tim privjeskom ?
Utješiti 30 godišnje muškarce i žene po Dalmaciji,
za koje se smatra da im je prošao rok za ženidbu/udaju ?

Odjednom, taj neopasni mali privjesak izgledao mi je užasno.
Naglašavajući da možeš biti sexy s 30, postigao je kod mene upravo
obrnuto. Djelovao mi je totalno prijetvorno i lažno, poput
face liftinga i Wanderbraa. Kao da prodaje ideju u koju ni mala
djeca ne bi povjerovala.

Nakon što me prošao prvotni šok, dobih novu ideju.
Otkrivši njegovu posve novu dimenziju, odlučih ga svejedno pokloniti
svojoj jedinoj 30godišnjoj prijateljici.
Onoj koja mi redovito kaže da imam puno godina, iako sam mlađa od nje,
i koja mi je nedavno rekla da nisam više u godinama kad se težina
raspoređuje.
Još za sebe kaže da se osjeća super,kao da ima 20,
što me užasno podsjeća na fore koje prodaje moj
53godišnji otac.
Ona ,dakle, može biti mlada, a ja ne mogu.
Takvu odanost, vještinu komuniciranja i osjetljivost na druge
zaista treba nagraditi.

Kupit ću joj privjesak, pa nek ona misli da naravno da je sexy,
a ja ću joj se smijuljit iz prikrajka. >:D

- 20:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.07.2007.

57 sati


U petak popodne sam otišla na izlet. Nije me bilo 57 sati.
Kupala sam se, slikavala lijevo i desno, večerala
u konobi i ručala u meksičkom, šetala po gradu u preskupim
natikačama (otočke tarife, brrr), jela Milka čokolade.
Vratila sam se sinoć (jutros?) iza ponoći.

Dok me nije bilo
- neke budale izvršile su napad na aerodrom u Glasgowu
- Da Silva je rekao pa-pa
- održan je koncert u sjećanje na princezu Dianu
- prijateljica u samonametnutom celibatu očijukala je ko blesava
- moji ukućani su počeli dizati ogradu
- ukućani su slagali Baki&Dedi da nisam na izletu
- počeo je zadnji tjedan ispitnog roka i donio užas
- susjedi bez pasa su policiji predali peticiju
protiv susjeda s psima, dosegnuvši novu
razinu ludosti

Oh I know it don't thrill you,
I hope it don't kill you.
Welcome to the workin' week.

- 17:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.