Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/candystore

Marketing

30 i seksi

Nedavno sam u Funky Fishu (reklama mala)
vidjela žuti privjesak na kojem piše 30 and sexy.
Odmah sam odlučila da ću ga kupiti i pokloniti mojoj jedinoj
30godišnjoj prijateljici.

Kad me prošla navala smijuljenja, malo sam razmislila o
daru kao takvom.
On je dio kolekcije privjesaka u raznim bojama i oblicima koji
su očito zamišljeni kao rođendanski darovi- postoji
18 and sexy, 21 and sexy, 40 and sexy, te 50 and sexy.
Koliko god mi je prihvatljivo da netko može biti sexy s 50 godina,
toliko mi je užasno čudno da netko ne bi mogao biti sexy s 30.
Što su zapravo namjeravali s tim privjeskom ?
Utješiti 30 godišnje muškarce i žene po Dalmaciji,
za koje se smatra da im je prošao rok za ženidbu/udaju ?

Odjednom, taj neopasni mali privjesak izgledao mi je užasno.
Naglašavajući da možeš biti sexy s 30, postigao je kod mene upravo
obrnuto. Djelovao mi je totalno prijetvorno i lažno, poput
face liftinga i Wanderbraa. Kao da prodaje ideju u koju ni mala
djeca ne bi povjerovala.

Nakon što me prošao prvotni šok, dobih novu ideju.
Otkrivši njegovu posve novu dimenziju, odlučih ga svejedno pokloniti
svojoj jedinoj 30godišnjoj prijateljici.
Onoj koja mi redovito kaže da imam puno godina, iako sam mlađa od nje,
i koja mi je nedavno rekla da nisam više u godinama kad se težina
raspoređuje.
Još za sebe kaže da se osjeća super,kao da ima 20,
što me užasno podsjeća na fore koje prodaje moj
53godišnji otac.
Ona ,dakle, može biti mlada, a ja ne mogu.
Takvu odanost, vještinu komuniciranja i osjetljivost na druge
zaista treba nagraditi.

Kupit ću joj privjesak, pa nek ona misli da naravno da je sexy,
a ja ću joj se smijuljit iz prikrajka. >:D


Post je objavljen 09.07.2007. u 20:15 sati.