<body> If you change the rules on what controles you, you will change the rules on what you can control <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

komentari?

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2012 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (4)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (4)
Travanj 2010 (7)
Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


"Čovjekom se ne rađaš, čovjekom postaješ. Takvim kakvoga loši tokovi više ne mogu ponijeti sa sobom poput otplavljenog stabla bez korijena, takvim da možeš početi s promjenama kojima ćes stvoriti novi svijet-bolji svijet. Svijet u kojem je vrijedno živjeti."

30.01.2008.
Strawberry Fields.°
Krivo ste shvatili.
...bila sam:
ljuta, depresivna, zivcana.
imala sam ogromnu tremu.
prsti su mi se tresli.
a i noge u meduvremenu.*


Image Hosted by ImageShack.us


...morala sam se predstavit.
nabacila sam osmjeh, da se trema ne primjeti.*
zgodno odista.

A zapravo sam sklona ljubavi.°
I bit cu. Unatoc osjecajima.
Zapamti, zauvijek.


20:35 - Komentari ( 5 ) On/Off

23.01.2008.
Njene suze se nisu razlikovale od kiše.°
Bila je noć. Padala je kiša.
No njoj to nije smetalo.
..Krenula je u nepoznato. Duboko u noć.

She likes walking on the rain 'cause then no one knows she's crying.

Glazba koja je treštila iz njezinih slušalica ju je vodila i u koracima, a i u duboko razmišljanje.
Pokisla je. No, nije marila za to.
Govorila je da voli kišu.
Šetala je i šetala...
Nije brinula o vremenu, zapravo.. nije brinula ni o čemu. Sve dok njene predivne oči boje badema nisu ugledale "njihovo" najdraže mjesto. Prisjetila se njegovih toplih riječi:"Volim te.''
Kliznule su suze niz njeno lice i pale u beskrajnost tuge.
*Isključila je glazbu (što nikad ne radi), ostala na mjestu i slušala muk i jecaj svog srca, jer ga prije nije slušala.
'Žao mi je.' Pomislila je, ali kasno.*
Image Hosted by ImageShack.us

Sada ona želi vratiti vrijeme. Želi život kakav VIŠE nema. Samo zato što nije slušala svoje srce. Napustila je njega, kojeg je najviše voljela.
"Jednom kad noć ukrade nebu, sve što si voljela na njemu. Bit će ti žao, ma bit će ti žao što nisam tu."
Ona je odista shvatila.Kasno.
Željela je još jedan poljubac za kraj.
Znala je da si bar to duguju.
Željela je još jedan mali zagrljaj,
pa da poslje tuguju.
I još jedan poljubac za kraj,
pa da se onda gledaju na slici.
Jer..oni su bivši ljubavnici.°

Gotovo je.°

18:53 - Komentari ( 26 ) On/Off

17.01.2008.
I znaj da trebaš mi više nego ikad. Ne, ne čini mi se, Volim te. :D
Nema više praznika.
Spustila se neka gusta magla,
dok smo hodali prema kućama s teretom na leđima.

Bili su to najbolji praznici do sad.
Barem meni. I pamtit ću ih, znam. :)

Voljela sam bit s tobom neprestano,
bez razdvajanja.

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim, volim to još uvijek. No, nemoguće je za sad.
Fališ mi.* zaista.
Čekat ću, strpit cu se.
Pricekaj i ti, vratit će se to vrijeme ponovo.
°Opet ćemo hodati Osijekom držeći se za ruke.
°Opet ćemo se zadržavat kod mene satima.
°Opet ćemo pjevat karaoke. Imagine.*
°Opet ćemo se smijat kao ovih praznika.
°Opet ćemo ić svake večeri do hambya,
i pri izlasku pjevat Hamby, idi u k....
°Opet ćemo se šetat parkom i glasno pjevat.
°Opet ćemo ić na kavice. :)

Bit će sve kao tad. Vjerujem.* smokin
Image Hosted by ImageShack.us

Opet ti želim reći hvala.
Učinila si moje praznike predivnima.*
Učini i iduće
.
Zapamti onu: VTNNS.
Zanemari što ti nisam odgovorila na poruku.
Sinoć sam zaspala oko 21:20. :S
Bolila me glava.* grrr.
Razbolit ću se od ove škole. :(
Da si samnom, ne bi bilo tako. :P

Sretno ti odgovaranje matematike.

Tad si obećala, da ćeš uvijek biti tu.
Ljeto je prošlo. Vidiš li, donijelo kišu jesenju.
Nisam smio pustit te, jer srušilo se sve.
Reci mi dal' ponekad tuguješ dok gledaš more,
toneš u san nekada.
Dal' sjetiš se zakletvi, naših ludih snova,
sada kad otišla si.
Ljubav što si davala, htio bih opet vratiti.
Sve što smo dijelili, sada je dio prošlosti.
Neću da zaboravim, volio sam te.
U očima, tugu ti ne vide,
da si sama dušo, to znam samo ja.
Snovima htjela bi pobjeći, o znam te dobro,
sada kad otišla si.

Otišla si.
U tvojim očima-Opća opasnost.*

Moram dalje na posao.:D
Enjoj.
Odlazim.




10:13 - Komentari ( 7 ) On/Off

12.01.2008.
I'm just a dreamer, I dream my life away. I'm just a dreamer, who dreams of better days. Oh jeah.
'Bit će ovo sretan dan.'
Pomislila sam, kad sam otvorila oči ujutro i pročitala poruku koja je stigla. Iako ne volim baš subotu, barem par zadnjih nisam voljela, mislim da će ova bit dobra. :)
Pitam se zašto živjeti ovaj sjebani život?!
Svaki dan prolazi prebrzo i želim svaki dan biti pokraj tebe.
Poželim zatvoriti oči i umrijeti kao najsavršenije biće.
Pomislim na smrt, ali je to besmisleno pomisliti pokraj tebe,
koja si mi život. Obuzima me očaj. Tijelo drhti. Odupirem se,
bezuspješajno. Pokušavam doseći granice potpunog zadovoljstva,
besprijekorne ljubavi i uživanja pokraj tebe.
*I dream my life.*
Možeš me ostaviti samu i depresivnu, jer imaš predispozicije za to.
Imaš pola mog života u svojim rukama. Posloži puzzle mog života kako sam zamislila. Budi uvijek pokraj mene i imat češ pokraj sebe osobu koja je spremna učiniti sve za tebe.
*I am just a dreamer.*
Priđi bliže, šapnut ću ti nešto. °´Volim te.° Smiješim se. Imam razlog: Tebe. :)

Hvala ti.
Rasplakala sam se dok sam čitala. Predivno je.*
Image Hosted by ImageShack.us

Toliko ljudi postoji na svijetu, no ti si odista posebna osoba.
Priđi bliže da i ja tebi nešto šapnem: °Volim te. Voljet ću te.°


14:43 - Komentari ( 2 ) On/Off

10.01.2008.
Ljepota stvari postoji u glavi onoga koji o njima razmišlja.
Image Hosted by ImageShack.us

Opet Alice.
Vratila sam se.
(Novo mjesto.)
Jednostavno nisam mogla odoljet.

...Zapamtit ću zadnje trenutke prošlog bloga. Sve je bilo zapetljano. Prisjetimo se. Znam kada je on slučajno naletio na tvoj blog. Blog kojeg si držala anonimno. Nemam ideje odakle mu adresa. Zaista. Shvatio je da si to ti, i otkrio je naše stvari, barem poneke. Znam da ti nije svejedno, nije ni meni. Niti će mi biti još neko vrijeme, znam to.* Sada bi najrađe otišla s tobom na kavu, i rasprčala se kao uvijek. No ne mogu sad. :( U žurbi sam.

..Wake me up when september ends.
Odlučila sam se već završiti ovaj post.*
prvi.
Odlazim.

16:09 - Komentari ( 1 ) On/Off