<3

Alice in the Wonderland

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (13)
Ožujak 2010 (5)

KomeNti ..on/ofF

By:Kitty design =)

Opis bloga

Hmm..samo ispovjest jedne sasvim obicne djevojke :)
Dijelim s vama moja osjecanja,zelje,strahove :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 16.04.2011.

You give love a bad name :/

Traziti put,a ne znati gdje.Cekati nesto,a ne znam sta.Pruzati ruke svakom ko prodje,a ne dobiti nista.Lutati i nadati se uzalud.Suze bez dna,snovi bez sna,noci bez noci..Sve sto svaki put ostane je tuga i bol .. neshvatanje i nemoc .. Padam na dno ,gubim volju za zivotom.
U ljudima trazim mir,trunku razumijevanja i ljubavi,a svaki put dobijem bol i suze.Kolika je cijena srece?
Zar ja srecu dobiti ne mogu,zar je ne zasluzujem?Tako malo covjeku za srecu treba,sitnice me cine sretnom ..lijepa rijec i osmijeh su za mene sva sreca svijeta.Zasto me ljudi uvijek pogresno shvate?Ljudi pogresno protumace svaku moju rijec,rijec bez rijeci,svaki korak u nepovrat..
Trazim nesto a ni sama ne znam sta?! Gdje vodi zivot bez zivota..Zivim,a odavno je u meni mrtvo sve..
Rijecima bez rijeci ne mogu opisati to sto osjecam,jer znam da cu opet dobiti nerazumijevanje.Svaki put kada vidim srecu,pokusam je dohvatiti ali opet padam u mracnu istinu..U istinu gdje je svuda bol,gdje su suze jedino ko te razumije.Bojim se zivjeti na ovom svijetu,na svijetu gdje ostajem neshvacena i povrijedjenja od ljudi koje volim i onih koje pocinjem voljeti..
Meni,mom zivotu je potrebna samo jedna mala sansa za srecu.Ali iskrena sansa,bez laznih pogleda,rijeci i nadanja.Svaki dan se nadam da je bas taj dan,dan moje srece..Svaku noc mislim kako je sutra dan,dan moje srece..a na kraju dan se opet tugom zavrsi..i opet pomislim kako ce mozda sutra biti bolje..
Cekam,i uvijek cu cekati..iako nikada ne docekam..kroz suze i bol cu ici ,i necu se predavati..
Trudim se razumjeti svakog',a mene niko razumjeti ne zeli..
Ne zelim nikoga povrijediti ,a povrijedjena ostajem..Nikome zlo ne zelim,a zlo dobijam..
Kroz zivot cu koracati dalje u sebi nositi svu tugu ,svu bol cu trpiti.. nocima cu suzama lijeciti sebe..
Mozda ce me jednom neko shvatiti..mozda.. ali ce kasno biti.. mene na ovom svijetu nece biti..a oni koji su mislili pogresno o meni,shvatice koliko su mi boli nanijeli..Jednom ce se kajati,mozda zaliti za svakom mojom suzom ..a ja cu kod Boga biti ,i moliti se za njih..Postediti ih svake boli koju su meni nanijeli..



| komentiraj! (8) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.