<3

Alice in the Wonderland

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (13)
Ožujak 2010 (5)

KomeNti ..on/ofF

By:Kitty design =)

Opis bloga

Hmm..samo ispovjest jedne sasvim obicne djevojke :)
Dijelim s vama moja osjecanja,zelje,strahove :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 02.05.2010.

:)

Nisam vam pisala predugo..U mom zivotu se desilo svasta:)..ja se zaljubila..:P
Kazu da je ljubav smisao zivota,da je ljubav nesto najljepse i najgore,najsretnije i najbolnije.Kazu da pravu ljubav tesko je naci,i kad je nadjemo da nismo ni svjesni da je imamo…kazu da se u zivotu samo jednom pravo voli…svasta pricaju,ali koliko onu ustvari znaju…koliko smo mi samoi svjesni znacaja ljubavi i srece…ne mnogo…jer nista u zivotu ne cjenis sve dok to ne izgubis,a to svi primjecujemo na malim stvarima…
Niko do sad nije uspio da definise osjecaj ljubavi…znas ono kad osjetis leptirice u stomaku,kad se veselis svakom vasem susretu,kad se osmjehnes samo kad cujes njegovo ime,kad stalno mislis o njemu…jesi tad zaljubljen?
Tako se ja osjecam sad…iako ga ne poznjem tako dugo,imam osjecaj kao da se znamo citav zivot…dovoljno je samo da me pogleda i znam sta misli…i kad sam tuzna i jako umorno,dovoljno je samo da vidim osmjeh na njegovom licu i sve moje brige nestanu kao rukom odnesene…uvijek zna sta treba rec u pravo vrijeme…
kazu da nekog ne mozes zavolit tako brzo...mozda lazu,al ja sam cist dokaz da je i to moguce…zaljubila sam se u njegove oci i njegov osmjeh one noci kad me samo pogledo…mislila sam da ni ova veza nece potrajat tako dugo,al on mi bas pokazuje da je i njemu stalo do ove veze i da mu je stalo i do mene…
kad jednom imas „savrsenu“ vezu,sve poslije su ti bezveze i traziz opet u nekom drugom isto tako „savrsenu“ vezu…tako sam ja dugo lutala i trazila i nasla sam…Sad ne znam..kolko mi je ova veza pametna..ali ja sam sretna..problem je u godinama..on je onako puno stariji od mene..ali..
6 godina:)..nije tako puno al s obzirom koji sam ja razred a koji on..malo cudno ali eto..
molim vase misljenje?:)



| komentiraj! (8) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.