<3

Alice in the Wonderland

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (13)
Ožujak 2010 (5)

KomeNti ..on/ofF

By:Kitty design =)

Opis bloga

Hmm..samo ispovjest jedne sasvim obicne djevojke :)
Dijelim s vama moja osjecanja,zelje,strahove :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 27.04.2010.

=//

Oprosti mi ako sam ti zasmetala u zivotu...
Ako sam ti pokvarila planove...
Oprosti sto sam plakala za tobom...
Oprosti moje suze...
Oprosti mi ako ti ikada neko ZBOG MENE nesto zamjeri...
Ako te neko ZBOG MENE zamrzi...
Oprosti ako ti ikada neko zlo pozeli...ZBOG MENE...
Ako prijatelja ZBOG MENE izgubis...
Oprosti mi sto sam ti srce dala..
A nisam trebala...
Oprosti ako sam te na tvom putu zadrzala...
I za ljubav molila...
Oprosti mi sve...Ako je ZBOG MENE...
Oprosti srcu mom....
Oprosti SVE...Oprosti jer sam te voljela...
I jer te jos uvijek volim....


Daleko od tebe ja sam sad,
neka druga zemlja i neki drugi grad,
neki novi snovi koji nisu naši,
i užasna daljina koja me sad plaši...
Sve bi dala da sam sada tu uz tebe,
da poljubim te nježno
i prigrlim uz sebe...
Doći će i taj dan za koji se molim,
da ti opet kažem koliko te volim!!!
...ljubav ili sjećanje...
Ponekad jednostavno zaboravim sve, zaboravim da smo bili zajedno,da smo se smijali i voljeli. A onda, sasvim slučajno, lice, pogled ili okret nekog slučajnog prolaznika podsjeti me na sve... sjetim se naših dugih šetnji, sjetim se našeg samo našeg mjeseca, mirisa tvoje kose, dubokog plavog jezera u tvojim očima, sjetim se rastanka, sjetim se...pa me zaboli negdje duboko u meni i pitam se po ko zna koji put:"Da li te jos uvijek volim ili se sjećam? Da li je to ljubav ili sjećanje"???



| komentiraj! (2) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.