<3

Alice in the Wonderland

  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (13)
Ožujak 2010 (5)

KomeNti ..on/ofF

By:Kitty design =)

Opis bloga

Hmm..samo ispovjest jedne sasvim obicne djevojke :)
Dijelim s vama moja osjecanja,zelje,strahove :)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 30.03.2010.

Drugi put cu pametnije....MORAM,ZNAM I HOCU=)

Dan za danom ide,sjecanja ostaju,voljet ce te neke druge dok hladne kise padaju...
A,u svakoj kapljici kise naci ces moje ime jer samo one ce reci daleko je,zaboravi je....
Hladan,a tako topao januar prosao je...
Srce sam na dlanu dala,a to se,kazu,ne smije...
Voljela te snazno,vjerovala slijepo,pa, nekad mislim vrijeme je,zivot ipak mijenja te...napokon si shvatio da zbog tebe,OPET zivio je neko...
napokon si shvatio da si pogrijesio.... jer,zivio je i umro....
Negdje uz put sam te izgubila i molim sve da stane,na jedan tren da ti se vratim...
No,trajalo,bilo i proslo....
nisam uhvatila korak.....
pronasao si moju jedinu slabost...
otrglo se kontroli sve ono cim sam mislila da vladam,sve konce koje sam drzala u rukama....
jednostavno si pokidao...
A,ja,kao i obicno,silly girl...trazim i nadam se nasem mjestu na ovom svijetu...
Cuvam nas mali,beznacajni dio svemira koji nemamo,koji nam ni ne pripada...
Idem svojim putem....nema veze,mogu i sama....
naci se koja pruzena ruka,ruka ljudi kojima je stalo i do kojih mi je stalo,da me digne iz ponora tvojih obecanja koja su nista vise,no obicne,sitne,a tako bolne lazi....
A,ti odmakni se od ogledala,i pogledaj,pogledaj stetu koja ce uvijek ostajati iza tebe....
Sebicna nisam....
zaista nisam...
i tesko je to reci...
Ali,moram uciniti najbolje za mene...
Krecem dalje i bit´ cu to sto jesam....
Necu,ne zelim i ne mogu....jednostavno ne mogu gledati kako me vrijeme gazi,kako se svaka nova nada gasi....ne zelim da mi se jos jedna boja pretvori u sivu....TI,ljubavi,ne vrijedis toliko....
......NE......
Slusam vlastito srce i ovaj put,racunam samo na sebe....
Izgubila sam se radi onoga sto zelim,usla sam na voznju s koje zelim sici,odgurnula od sebe sve koji su mi bliski....ma,Ena,znas li zbog koga?"?"
..zbog jadnika...zbog mangupa i lopova kojeg neces naci ni pomocu trikova...
Hocu li naci izgubljeno...pitas se,iako znas da mogu....
Ispravit´ cu stvari,jer tako treba,preokrenuti svoj zivot...danas je taj dan....Sramota je spotaci se dva puta o isti kamen....
Preispitujem svaki potez,ne ponavljam iste greske,ucim na njima...ne sumnjam da ce mi se san ostvariti...ne sumnjam da cu te preboljeti....
Ne zelim dobiti igru,ako ne mogu igrati na svoj nacin....
Jer,znam,znas i znaju...nije dobro vidjeti svoje lice,a ne prepoznati se...ne prepoznati ono srecom ozareno lice,nasmijano svaki dan.....zato ovaj put igramo tvoju igru na moj nacin....
......Milo za drago....zivot ti sve vrati....nekom naplati vise, nekom manje...nekom na laksi,ali vjeruj mi tebi ce na tezi...no,opet na kraju smo svi isti....zivim za tren kad ce te onaj moj pogled,izgubljene duse,jednog januarskog dana zaboljeti do bola....zivim za tren da te dusa slicna tebi pogleda....da ti uzme sve...kao ti meni...da te zaboli do kostiju...da bol traje...traje i ne prolazi...da shvatis kako je....
...mozda tad,mozda tad cu s spokojom reci...
Dobila si i igru i rat....
A,do tad....
.....ako nista...
znam da sam zavrsila skolu i drugi put cu pametnije=).....
.....MORAM,ZNAM I HOCU....=)....



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.