L'angolo bordeaux

subota, 23.09.2006.

Zabreg

Konačno! Sa skoro 27 godina posjetila sam Zološki vrt!

Odluka je pala da se danas ide u Zagreb u zoo. Napunila sam noćas bateriju fotoaparata i jutros s Najdražim veselo sjela u auto.
Prije toga sam isprintala neki mini plan Zagreba i, naravno, na kraju ga ostavila doma headbang .
No dobro, krenuli smo i bez toga. U nadi da se nećemo puno gubit po metropoli party .

Do Ravne Gore išli smo starom cestom, a onda je Najdraži htio popit kavu pa smo se popeli na autoput da bismo stigli do Tifonovog odmorišta. Cappuccino, nescaffe i štrudla: 33 kune. Treba Čermaku platit odvjetnika, očito burninmad . Srela sam Sandra, pjevača En Face-a. Simpatičan i jednostavan kao i uvijek. Ali jako kratke kose. Skoro ga nisam prepoznala.

Kad smo stigli do Lučkog, čekali smo u koloni skoro onoliko koliko smo se vozili iz Rijeke! I onda je počelo. Pitali smo naplatničara kuda najlakše do Maksimira i on nam je rekao da idemo autoputem za Slavonski brod i onda izađemo na izlazu Zg istok a nakon toga krenemo za Dubravu. Sigurna sam da je bilo i lakšeg načina, jer ovo mi se činilo kao kad mi Primorci kažemo "okolo riti va žep".

Stigli smo nekako do velebnog stadiona i, nakon kratkog lutanja, parkirali smo u nekoj garaži Svetice.

Zoo me oduševio. Zapravo cijeli park je divan, oaza u metropoli. Ali zoo je nešto posebno. Ekspresno sam ispraznila bateriju Canona. Nisam ga gasila i snimala sam par minuta čimpanze cerek dok je Najdraži tamanio hot dog.
Skoro dva sata proveli smo u zološkom. A ja kao malo dijete koje prvi put nešto vidi. Čudim li se čudim. Da mi bude manje neugodno, pričali smo talijanski rofl .

Kad smo hodali natrag prema garaži, odlučili smo da idemo u Kumrovec vidjeti Maršala. Nismo nikad bili. Vrijeme je.
I opet smo lutali, išli nekim okolnim putem i posjetili Klanjec, Police i još neka sela, te konačno stigli u Kumrovec. Naravno da smo se slikali (Canon se smilio i dozvolio tu radnju), Najdraži je kupio privjesak za ključeve s likom Tita. Upisali smo se i u knjigu dojmova.
Radije smo ovdje nego u Velikom Trgovišću! Potpis:Riječani
wink

Nakon prilično lošeg kasnog ručka u nekom restoranu u blizini Kumrovca, krenuli smo natrag.
Plan je bio da skratimo put i odemo preko Slovenije rofl (količina smijeha dolazi od riječi "skratimo"), međutim odustali smo od te varijante jer nismo imali one grozne novčanice u novčaniku (tolare) i ne bismo imali čime platiti autoput, a - s obzirom na dobrosusjedske odnose - sumnjali smo da bi nas susjedi shvatili. A mjenjačnice nigdje vidjeli nismo.

I tako smo išli natrag za metropolu. Još jednom sam vidjela Jankomir i silne trgovine, te uspjela iščupati obećanje da ćemo jednom doći samo tamo. njami

I da, još nešto. Ne mogu se oteti dojmu: ne znam ni sama koliko gradilišta smo vidjeli uz onu aveniju (Ljubljansku?) gdje su Večernji i još mnoge druge firme kojih se sada ne sjećam. Svugdje se nešto gradi.
Jedino more Bandić ne može izgradit! cool

- 21:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 20.09.2006.

Bez naslova

Jutros sam se jedva probudila. Dupla zvonjava budilice a par minuta nakon toga i mobitela danas nije bila dovoljna. Umor je prevladao. Probudila me mama sat vremena kasnije, no ipak sam stigla sve spremiti za posao.

Kao što sam i prognozirala, jučerašnji dan bio je naporan. I na jednom i na drugom poslu i oko njih.
Odaziv na roditeljskom je bio slab, ali to pripisujem mojim lumenima koji nisu prenijeli roditeljima informaciju. Repetitio mater studiorum :D

Na Kvarneru sija sunce. Jedan od onih dana koji mirišu na proljeće, a zapravo su gotovo pa jesenji. Odaje ih rani zalazak sunca i mrak koji nas napada svakim danom par minuta ranije. Depresija. Uskoro pa će već u 17 sati biti mrkli mrak. Brrrr...kako mi se tek tada neće dati izaći iz kuće...

A propos kuće, ona naša nesuđena ima krov a uskoro će doći i prozori. Dimnjak bi trebao biti zgotovljen ovih dana, kao i struja. Koji osjećaj...
Baš smo se neki dan, kad je kiša neumorno padala, Najdraži i ja išli voziti u neodređenom smjeru. Bitno je da smo bili skupa, nakon što se preko tjedna ne stignemo vidjeti, što zbog njegovog što zbog mojeg posla. Vikendi su nam sve. Razgovarali smo tako i bili sretni kad smo zaključili da će to uskoro, nadamo se, biti prošlost. Da ćemo imati svoje kvadrate gdje ćemo biti skupa. Kad bude padala kiša i kad budu hladni zimski dani nećemo morati izlaziti nikud da bismo bili zajedno. Bit ćemo zajedno pod našim malim krovom. Nadam se da se neću ureći... puj, puj, puj :D

- 07:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 19.09.2006.

Razbacane misli. O životu i smrti. O ljudima.

Konačno će se opet pojaviti sunce. Nakon nekoliko dana kiše. Atmosferske i psihološke.


Jučer sam bila na pogrebu majci moje gimnazijske kolegice. Iako sam tu gospođu vidjela svega nekoliko puta u životu, jako me pogodila njena smrt. Shvatila sam da je to tako dijelom i zato što sam se odmah poistovjetila s T. koja je sada ostala sama samcata. Bez mame. Plaši me to. Ne mogu prihvatiti ono što je svećenik istaknuo: tko živi mora se pomiriti sa smrću. Ja ne mogu. Znam da će se to prije ili kasnije dogoditi, ali odbijam živjeti s tom primisli. To ne bi bio život.

Bilo nas je šest iz bivšeg razreda. Neke od tih ljudi nisam vidjela takoreći od mature. I jučer sam ponovno shvatila da mi zapravo uopće nisu nedostajali. I dalje su jadni u svojoj ljubomori i nerealiziranosti. Pa ne znaju što bi nego umanjuju druge. Jadno.
A toliko sam si puta obećala da ću izbjegavati druženja (tipa odlazaka na piće kao jučer nakon sprovoda) koja su mi ionako uvijek tjerala osjećaj gorčine na usta.
I opet sam sretna što je srednja škola iza mene. I ne bih se nizašto na svijetu vratila tamo. U taj malograđanski kokošinjac. Oni koji me poznaju znaju što mislim.

Utorak je. Bit će ovo dug dan. Puno posla i uza sve to još i roditeljski sastanak.

- 06:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 12.09.2006.

Sve je počelo...

Situacija se zahuktava. Danas počinjem s honorarnim poslom dok se onaj "ne-honorarni" već relativno dobro uhodao, iako je satnica još uvijek privremena. A to znači da sam već izgubila neke sate iako sam bila u školi isto kao i djeca. Jedino nas nisu uvrstili u raspored sati.
Svi su nekako nervozni. A meni je dobro. Radim punom parom od prvog dana i trudim se srediti "dugove" prema nastavnom programu od lani a onda se baciti na ovogodišnji.
Jedva čekam da prođe još nekih mjesec dana pa da cijeli sustav bude uhodan, pogotovo onaj koji se tiče prvašića. Ne djeluju mi izgubljeno kao oni od lani, ali nisu ni toliko "od akcije".

Svaki dan pješačim dio puta na posao i s posla i dobro se osjećam. Nije svo zlo za zlo, pa tako i činjenica da su nam privremeno ukinuli parking pred školom nije u cjelosti negativna. Dio vozačica iz zbornice objavilo je rat celulitu! Ja sam glavna. Narančina kora bit će prošlost, hehe.
A propos narančine kore, i ove godine nam se u onoj BB kući prešetavaju jedna do dvije (ovisi da li su zajedno u kadru) ljepotice bogate narančinom korom. I pritom ih nije briga. Da li je to u redu? Da li to znači da su to dvije samosvjesne, neopterećene mlade žene? Ili su to dvije egzibiocionističke kokoši koje misle da je njihovo namreškano dupe dobar prizor prije spavanja? Nevermind. Samo bacam mamce.
Odabir kandidata je koma. Previše vršnjaka.

Idem radit da zaradim. Kad već neću u BB kuću.

- 17:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #