ZID MOJIH UVJERENJA

srijeda, 10.03.2021.

TI I JA vs MI

MI- da bi se postalo "MI" trebalo bi? Što? I da li je to "mi" jače od "ja" i "ti"? Postojati i živjeti u dvoje a ostati cijela osoba. Pripadati tom "mi". Osobno uvijek sam apsolutno pripadala sebi i mislim da bi svaki čovjek trebao prvenstveno tako i onda biti uključen u to "mi" a sad do koje mjere...i koliko pustiti korijenje tog "mi" da se saplete oko tog "ja" ili "ti" je pitanje. Da li se može postaviti granica? Kada postajemo mi bitni-ji od mene ili tebe i da li je to vrijedno toga? Zbilja je to kompleksno jer nema granice da ćemo mi trajati pa kada se to raspadne onda ako izgubim svoje ja onda mi ne ostaje ništa. Sigurnije je biti samo "ja" i samo "ti" bez tog držanja za ruku. Najgore je računati na nešto kao na padobran a ono on ne radi i ne funkcionira a ti si skočio...i pljas...ovako si sam i sam biraš sa koje visine ćeš skočiti . hm....idemo ispočetka..
JA - imati svoje ja je neprocjenjivo zbog svoje neovisnosti o nikome. Poznaješ sebe i radiš kompromise sam prema sebi vodeći se samo onim u što vjeruješ a i nisi odgovoran prema nikome osim prema sebi. Da, ponekad si usamljen u svom veselju kao i tuzi ali uvijek se nađe tu netko da ti plješće i da podrži tvoj performans do one mjere koja ne ugrožava to "ja". (Ja znam tko sam i što sam i sa čime raspolažem. Nije da se precjenjujem ali ni podcijenjujem ...i možda nisam najsretnija ni najtužnija ...ali sam generalno dobro.)
TI- ti si netko koga obožavam jer mogu da iz tebe izdvojim osobine koje mi odgovaraju i da konzumiram dio tebe koji mi treba. Nema potrebe da budeš u potpunosti definiran i oblikovan kao ni prisutan jer ti si ti. Neovisan i u svojoj priči si i ti samo svoj ja.
MI- to je ruka u ruci. To je sreća i bol. Ja se reflektiram na tebe i ti na mene. Pripadanje. Ne zna se koje di počinje i koje di završava.... a možda i nije bitno jer i kada sam sama nisam sama....niti si ti sam. Problem nastaje jer je tu rizik da kada netko odluči otići može sa sobom povesti i dio tog drugoga.
Zaključak je...možda je bolje biti "ja i ti" nego "mi" jer je sigurnija opcija za oboje...uzimamo jedno od drugog samo onoliko koliko nam odgovara i samo ono što nam treba. I kada završimo ostaju nam cijeli zidovi.

p.s.- ja ipak želim da budemo bi mi

10.03.2021. u 21:05 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Listopad 2021 (2)
Rujan 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (11)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako mi ne bi bila još veća zbrka u glavi moram višak misli pustiti van i napraviti mjesta za nove obzirom da nadogradnja memorije nije moguća...a puna memorija usporava procese...pišem jer pišem i kako bi manje pričala...i možda dobijem od nekoga kakvu reakciju ili kakvu korekciju misli...

Linkovi