ZID MOJIH UVJERENJA

ponedjeljak, 01.02.2021.

FEEDBACK

Ako me nešto zbilja ljuti to je onda kada nema povratne informacije - feedbacka. ...ma da se radi o bilo čemu. Želim da mi se kaže nešto i nije bitno da mi se ugodi nego da bude iskreno i direktno. Ljudi to je ušteda vremena, živaca i često sprječavanje da netko stvori iluzije ili pretpostavke o nečemu ili nekome. Zbilja nije bitno da li vam nešto odgovara ili ne nego samo je potrebno jebeno reći. Posebno ako vidite da se netko trudi....ne zavlačite tu osobu.
U poslu ako vam više nije u interesu ta suradnja i ne želite nešto pa recite da ne želite a ne ono tipa da ćete nazvati za par dana ili varijacije na temu. Jednostavno je...ne zanima me i ne želim. Nije potrebno objašnjavati jer za svoj novac ili vrijeme ne morate se opravdavati nikome.
U prijateljstvu...tu poludim...ako nemam vremena kažem da nemam vremena i da na mene ne računaš narednih dan, mjesec, godinu, ikad...to prijateljstvo mi ne odgovara a ne ono ...čuti ćemo se...drugi tjedan kava...joj nisam stigla/stigao odgovoriti na poruku...halooo...
U vezi...sve super i divno i krasno a kad ono odjednom nestane...ne javlja se...i sada u glavi 100 varijacija di nije išlo ili 100 izgovora za tog istog/istu (koje nažalost sami stvaramo) ...pa pobogu reci da to nije ono što želiš i da nije onako kako želiš jer ti ne odgovara...nije potrebna dubinska analiza nego samo reći da nije za tebe i da imaš druge želje...
U sexu...e tu je jebenih prešućivanja uf...daj reci mi ako sam dobar/dobra ili pak ako nisam kako možemo se uskladiti...to kaj to analiziraš s frendicama ili frendovima a ne kažeš meni to nas neće unaprijediti...
Alo ljudi recite...iskaži te reakciju...i dajte nam priliku...nama oboma...reci mi da li radim nešto dobro ili loše...pomozi mi da se unaprijedim i budem bolji/bolja za tebe ili jednostavno nemoj trošiti moje vrijeme....hvala...

01.02.2021. u 20:40 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Listopad 2021 (2)
Rujan 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (11)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako mi ne bi bila još veća zbrka u glavi moram višak misli pustiti van i napraviti mjesta za nove obzirom da nadogradnja memorije nije moguća...a puna memorija usporava procese...pišem jer pišem i kako bi manje pričala...i možda dobijem od nekoga kakvu reakciju ili kakvu korekciju misli...

Linkovi