subota, 31.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 82/365


Fotke: 31.3.2018. Izlet u Turopolje
Zbog kiše su fotkane iz auta.

Jutro sam provela u kuhinji. :)
Popodne sam uživala u dobrom društvu, na malom izletu u Turopolje.




- 21:31 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

Dnevnik zahvalnosti 81/365

2017. Bled (izlet djelatnika moje škole)

Postoji jedna stvar zbog koje sam zahvalna svim, ali fakat svim učiteljicama razredne nastave u svojoj školi. Ali o tome ću neki drugi put, u posebnom postu. 

Danas ću pisati o onim učiteljicama s kojima se najradije i najčešće družim u školi, ali i van škole, pa šećemo oko Jaruna, nalazimo se na kavama, a otprilike jednom mjesečno, kao ekipa, odemo negdje na klopu gdje se družimo, zezamo i smijemo k'o blesave. Nas 7 (od 26g. do 59g.) baš smo se našle i odlično se slažemo. Imamo grupu na whatsappu u kojoj nam često bude jako zabavno pa se još i drugi dan u školi smijemo opisujući kako smo pokušavale (bezuspješno) svojima doma prepričati zašto umiremo od smijeha. :))))

- 10:23 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 30.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 80/365

1981., Erkrath, Njemačka


Kažu prijatelje biraš, a obitelj ne. Imam veliku obitelj i stvarno puno sestrični i još toliko bratića. Ukupno ih je 20 pa imam zaista veliki izbor. :)
S jednom od tih sestrični sam odrasla. Dijelio nas je samo vrt. 
U isto vrijeme smo krenule u školu, ali iz meni i dan danas nepoznatog razloga, namjerno nas nisu upisali u isti razred (?!). Zato smo upisale istu srednju školu i napokon bile u istom razredu. 
Svaka je imala svoje društvo jer smo zaista potpuno različite, ali uvijek smo bile i ostale jako povezane.
Zadnjih 15-ak godina ona živi vani, a prije 2 godine je iz Londona odselila u Australiju. Od tada se nismo vidjele, ali komuniciramo preko facebooka ili skype-a. Prije par godina je neko vrijeme provela budističkom samostanu i tamo provela neko vrijeme. Totalno je otkačena, u skroz pozitivnom smislu. Nema dlake na jeziku i sve mi kaže u facu, ali na jedan posebno drag način. Prava budistica. :)
Mogla bih o njoj stvarno puno lijepih i zanimljivih stvari napisati, ali ukratko, imati nju u svom životu, pravo je bogatstvo. Ona je prva koja mi je skrenula pozornost na činjenicu da na puno toga što uzimamo zdravo za gotovo, trebamo biti zahvalni i potakla me da svako jutro i večer zapišem na čemu sam zahvalna. To mi baš i nije išlo dok nisam od nekoliko ideja stvorila jednu svoju i počela pisati ovaj dnevnik.

- 11:13 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 29.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 79/365

Ovo je napisala moja kći kad je bila u 1. razredu. Sjećam se kako sam se smijala na ovo da se volim družiti. I pitala sam se odakle joj to.
Uvijek sam sebe doživljavala kao nekog vuka samotnjaka. (introvert do daske)  Takva sam i bila. U nekom trenutku, ili vjerojatnije postupno, to se promijenilo, a da ja to ni sama nisam primijetila.

Mislim da sam sad (poput prave vage) pronašla pravu mjeru između druženja s ljudima i druženja sa samom sobom. Još uvijek volim puno biti sama pa pišem, crtam, čitam, pospremam, razmišljam, planiram... 
Ali volim se i družiti s dragim, dobro probranim, veselim i pozitivnim ljudima. Na njima sam zaista zahvalna što su dio mog života. Frendicu iz djetinjstva sam već spomenula u jednom postu. Ona je zaista posebna osoba u mom životu. Svojoj kćeri sam po njoj (i svojoj mami) dala ime.

Nemam puno prijatelja, ali ovi koje imam su mi jako važni pa ih ne mogu sve staviti u jedan post. Nastavak slijedi...

- 10:38 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

srijeda, 28.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 78/365

Izvor: facebook stranica Snoopy


Volim djecu i svoj posao, ali zahvalna sam na predahu.
Od sutra (za učenike i njihove roditelje), ne postojim! :))))

- 18:01 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 27.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 77/365



Prije 10-11 godina pisala sam dnevnik. Malo drugačiji od ovog kojeg tu pišem. Pisala bih u njega bez glave i repa sve što mi je bilo na duši. Čitajući napisano znala sam kako sam. Znam, zvuči blesavo. Ali bez toga puno puta možda ne bih ni zamijetila da sam pala u zamku samosažaljenja, da sam patetična, dramim bez veze i sl.
Pitam se samo jesam li tada (u želji da budem jaka, da objasnim sebi da pretjerujem jer ono što sam proživljavala nije ništa u usporedbi s pravim tužnim sudbinama drugih ljudi) ipak bila malo prestroga prema samoj sebi.

Ponekad imam osjećaj da se to sve događalo u nekom prošlom životu, da su ti događaji i osjećaji sada iza mene, zaboravljeni... Ali nisu. 
Zatvorila sam sva ta ružna sjećanja u podrum uspomena, ali nisam zaključala vrata i svako toliko propuh širom otvori vrata, a mene zaplahne ustajali miris prošlosti...
Sad tek vidim da nije rješenje u ključu ili zaboravu nego upravo suprotno... trebam širom otvoriti vrata i dobro provjetriti.

Želim ponovo (pro)čitati taj dnevnik, a današnju zahvalnost darujem upravo njemu (dnevniku) i psihoterapiji kojoj je poslužio. 

- 10:04 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 76/365



Danas je "Ljubičasti dan” ili “Purple day”, dan pružanja podrške osobama s epilepsijom. 

"Pokrenut je 2008. godine, inicijativom tada devetogodišnje djevojčice Cassidy Megan te njenih roditelja i Udruge za epilepsiju iz Nove Škotske u Kanadi. Zbog osjećaja usamljenosti i nerazumijevanja, Cassidy je željela pokazati kako se osobe s epilepsijom ne razlikuju od ostalih osoba javnim progovaranjem o ovoj bolesti pa je pred cijelim svijetom izjavila da ima epilepsiju."

Za svu djecu i odrasle koji se bore s ovom bolešću nosite danas ljubičasto u znak podrške!

Hvala vam!


- 09:10 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 75/365



Počelo je ljetno računanje vremena.
Vesele me duži dani. :) Pomicanje kazaljki na satu ima mnogo protivnika pa bi bilo super (ako ga odluče ukinuti) da ostave ljetno računanje vremena tijekom cijele godine. :)))

Zanimljivost:
Prije 350 milijuna godina, dan je trajao kraće od 23 sata, a godina je imala oko 385 dana.

- 09:11 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 23.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 74/365


"Prevari me jednom, tvoja sramota. Prevari me drugi put, moja sramota. Prevari me 350 000 puta, ti si meteorolog."
Kevin Hart

(23.3. Svjetski meteorološki dan)


Prognoza za vikend je dobra! Valjda nas neće zeznuti.
U svakom slučaju, ovaj vikend su klinci s tatom, a ja planiram bezbrižno uživati. :))





- 22:18 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 21.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 73/365

"Proljeće na vratima" (ideja za naslov: Domenico)

Hladno je, ali sunce je ipak zasjalo.
Proljeće... stiže :)))

Oznake: proljeće

- 19:07 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

utorak, 20.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 72/365

tata

Nedavno sam brbljala s kolegicom koja isto ima stariju sestru i mlađeg brata. Ona je u šali rekla: "Ja sam srednje zanemareno dijete koje roditelji najviše vole." Prvo smo se nasmijale, a onda sam rekla da je tak i kod mene ;) Pa smo se još malo smijale. :)))
Zahvalna sam svojim roditeljima na bezuvjetnoj, bezgraničnoj ljubavi i na osjećaju sigurnosti koju sam zbog njih imala (imam) cijeli život.

Jučer je bio dan Očeva. Nisam stigla na blog, ali sam stigla nazvati tatu i čestitati mu. :))

Mali dodatak za one koji nisu u HR.
Međunarodni dan očeva obilježava se u svijetu:
Argentina – treća nedjelja u lipnju
Australija – prva nedjelja u rujnu
Belgija - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa) i druga nedjelja u lipnju
Brazil – druga nedjelja u kolovozu
Bugarska – 20. lipnja
Čile – treća nedjelja u lipnju
Danska – druga nedjelja u studenom
Finska – druga nedjelja u studenom
Francuska – treća nedjelja u lipnju
Japan – treća nedjelja u lipnju
Kanada – treća nedjelja u lipnju
Litva – prva nedjelja u lipnju
Nizozemska – treća nedjelja u lipnju
Novi Zeland - prva nedjelja u rujnu
Njemačka – 40 dana nakon Uskrsa
Norveška – druga nedjelja u studenom
Portugal - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa)
Sjedinjene Američke Države - treća nedjelja u lipnju
Španjolska - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa)
Švedska - druga nedjelja u studenom
Tajvan - 8. kolovoza
Velika Britanija - treća nedjelja u lipnju.

- 08:35 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 71/365

Nedjeljni ručak kod staraca, kava i brbljanje pa povratak u ZG.

- 22:10 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 70/365




Kiša..... Iako ju inače ne volim danas mi paše. Možda ispere svu tugu koja mi se nakupila na duši.
Ovaj dnevnik zahvalnosti nastao je kao ideja da se koncentriram na sve ono dobro i pozitivno u svom životu. I zaista mi pomaže. Uglavnom.
Ali u međuvremenu se događa zivot sa svim svojim sranjima i s vremena na vrijeme jednostavno puknem. Kao danas.
Rekao mi je sin da sam luda. Možda i jesam.
Pa ipak, jos uvijek mogu reci da sam zahvalna što dišem i što još imam dovoljno suza koje dokazuju da sam živa.

- 18:01 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 16.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 69/365

NY, 2001.

Javio mi se frend koji već duže vrijeme živi u NY i nismo se dosta dugo čuli ni vidjeli. Jako me razveselio! :))

- 08:34 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 14.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 68/365



Jučer na parkingu pored Vinogradske bolnice (ne)strpljivo čekam da se oslobodi neko parkirno mjesto. Sve je puno (kao i obično). Ali računala sam na to pa sam došla dosta ranije. Nekih 15 minuta poslije mene dolazi još jedan auto. Vozač parkira iza mene i pristojno čeka na red za parkiranje. Nakon nekih pola sata približava nam se jedan par s djetetom i ključem u ruci. Pretpostavljam da idu prema svom parkiranom limenom ljubimcu, palim auto i čekam da se ljudi u miru isparkiraju. Odjednom pored mene i spomenutog auta parkiranog iza mene prolazi plava BMW X6-ica i plavuša za volanom s namjerom da se parkira na mjesto koje čekam. U nevjerici gledam na sat i kalkuliram, koliko imam vremena do termina za pregled. Trebam li izaci iz auta i raspravljati se sa ženom? Gleda preko mene i pravi se da me ne ne vidi. A dobro. Fućkaš parking. Život je kratak. Neću se živcirati. Ipak, gledam prema ženi u BMW-u i pitam se kakav to ima sklop u glavi?

Čovjek iza mene izađe iz auta, prođe pored mog auta i stane ispred BMW-a. Zagradi ženi prolaz i mahne mi da prođem na upravo oslobođeno parkirno mjesto.

Parkiram se, izlazim iz auta i zahvaljujem se čovjeku. 

Za pregled sam se načekala, ali s madežima je sve ok, nema promjena...kontrola za godinu dana.

Sunčan je dan. :))

- 07:47 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 67/365

Na fotografiji je fotografija iz 2002.
Već dugo tražim tu fotku. Danas sam slučajno naletila na nju.

Provela sam ugodno poslijepodne s prijateljicom. Gledale smo stare fotografije, smijale se, prisjećale raznih događaja i brbljale o svemu i svačemu. U ovih 35 godina koliko se znamo svašta smo prošle zajedno, a u jednom teškom periodu mog života tjednima je provodila večernje sate razgovarajući sa mnom na mobitel (ona je bila s obitelji na moru, a ja u ZG-u) i ne znam što bi danas bilo sa mnom da ona tada nije bila uz mene... Zahvalna sam joj do neba i nazad :)

- 20:11 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

petak, 09.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 66/365

9.3.2018. Američke palačinke

Već sam stavljala palačinke, ali ove su po narudžbi moje malene. Kaže da su 100x bolje od klasičnih. Meni nisu, ali osmijeh dok ih je slagala, pripremala maslac, javorov sirup i na kraju pojela... neprocjenjivo :)

- 09:43 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 65/365

Ruža za sjećanje, 2009.


"Bez žene nema sreće ni nesreće"


Zahvalna sam što sam žena. :))

Edit: Zahvalna sam i što na ovoj planeti ne žive samo žene ;)

- 09:31 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 07.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 64/365

Plovimo u (ne)poznato..., 2.r (ugljen i kreda)

Zahvalna na svojim putovanjima...

- 22:28 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 06.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 63/365

Fotka: Pag, ljeto, 2010.

Trebamo usporiti i svim osjetilima upijati svijet oko sebe.

Edit:
Demetra, 06.03.2018. u 09:51
"Zahvalnost životu bez obzira bio siv, sjajan, tužan, veseo trebala bi biti početak dana, svakog. Pozdrav"


Demetra, hvala ti na ovom komentaru i podsjetniku da nam sutra nije obećano.

- 09:15 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 62/365


Fotka: wikipedia

Zahvalna za sivi dan obojan žarkim bojama. :))

- 22:52 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

Dnevnik zahvalnosti 61/365


Fotka: 3.3.2018. izvlačenje parova (sastavljanje ekipa) za belu

3 stola, 13 ljudi (6 parova i 1 rezerva), bela, palačinke i jedna jako dobra subota...
Cijeli vikend zabave, odmora i opuštanja. Baterije napunjene!

- 10:49 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 03.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 60/365

Fotka: "vozila u prošlosti", prema promatranju, olovka, 2. razred

U petak sam s klincima pričala o prometnim sredstvima u prošlosti pa smo virtualno prošetali Tehničkim muzejom.
Najviše ih se dojmila podmornica (osobito dečke), a začudila ih je činjenica da je nekada konj vukao tramvaj.

A ja se danas na blogu zahvaljujem jednoj ženi - Mary Anderson.
"Vozači su bili prilično skeptični kada je Mary Anderson izumila prve brisače 1903. godine. koje je patentirala godinu dana kasnije. Danas bez njih vozači ne mogu zamisliti vožnju po kiši i snijegu..."


Edit:
"Vozeći se tramvajem, jednog hladnog, snježnog dana primijetila je da je vozač stalno morao tramvaj zaustavljati, izlaziti iz njega, kako bi očistio prednja stakla. Mary Anderson je došla na ideju kako stakla čistiti iz unutrašnjosti vozila i tog istog dana izradila je nacrt za napravu - gumeni brisač koji je vozač mogao, bez izlaženja iz vozila, pokretati ručicom, polugom, na osovini spojenom s brisačem. Protuteža i mehanizam opruge držali su brisač uz staklo, čvrsto priljubljen.

Izum Mary Anderson, patentiran 1905. godine, bio je namijenjen tramvajima, ne automobilima, jer oni su, prvih godina 20. stoljeća, ionako još uvijek bili otvoreni i kad je kiša padala, ili snijeg, ostajali u garaži."

- 00:24 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 02.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 59/365


ožujak, 2017.


travanj, 2017.



"bakina pegla" travanj, 2017.

Prošle godine, početkom ožujka upisala sam tečaj crtanja. Dva mjeseca sam 120 minuta tjedno odmarala dušu, zaboravila na svijet oko sebe i sve probleme. Otvorenog srca, opuštena i zadovoljna samom sobom počele su mi se događati lijepe stvari u životu. Vjerujem da je to sve povezano.

- 09:05 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 58/365


Fotka: svibanj 2017.

Ko klinki mi je užasno smetao dim. Bila sam kategorički protiv pušenja. Na 18. rođendan sam zapalila prvi put i ubrzo pušila kutiju cigareta na dan. S 23 sam odlučila ne pušiti u Korizmi i od tada nisam zapalila. Zahvalna sam jer sam se kratko trovala, a što je još važnije, u međuvremenu sam postala tolerantna prema pušačima. :))

- 22:03 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com