utorak, 20.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 72/365

tata

Nedavno sam brbljala s kolegicom koja isto ima stariju sestru i mlađeg brata. Ona je u šali rekla: "Ja sam srednje zanemareno dijete koje roditelji najviše vole." Prvo smo se nasmijale, a onda sam rekla da je tak i kod mene ;) Pa smo se još malo smijale. :)))
Zahvalna sam svojim roditeljima na bezuvjetnoj, bezgraničnoj ljubavi i na osjećaju sigurnosti koju sam zbog njih imala (imam) cijeli život.

Jučer je bio dan Očeva. Nisam stigla na blog, ali sam stigla nazvati tatu i čestitati mu. :))

Mali dodatak za one koji nisu u HR.
Međunarodni dan očeva obilježava se u svijetu:
Argentina – treća nedjelja u lipnju
Australija – prva nedjelja u rujnu
Belgija - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa) i druga nedjelja u lipnju
Brazil – druga nedjelja u kolovozu
Bugarska – 20. lipnja
Čile – treća nedjelja u lipnju
Danska – druga nedjelja u studenom
Finska – druga nedjelja u studenom
Francuska – treća nedjelja u lipnju
Japan – treća nedjelja u lipnju
Kanada – treća nedjelja u lipnju
Litva – prva nedjelja u lipnju
Nizozemska – treća nedjelja u lipnju
Novi Zeland - prva nedjelja u rujnu
Njemačka – 40 dana nakon Uskrsa
Norveška – druga nedjelja u studenom
Portugal - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa)
Sjedinjene Američke Države - treća nedjelja u lipnju
Španjolska - 19. ožujka (Dan Svetog Josipa)
Švedska - druga nedjelja u studenom
Tajvan - 8. kolovoza
Velika Britanija - treća nedjelja u lipnju.

- 08:35 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com