utorak, 27.03.2018.

Dnevnik zahvalnosti 77/365



Prije 10-11 godina pisala sam dnevnik. Malo drugačiji od ovog kojeg tu pišem. Pisala bih u njega bez glave i repa sve što mi je bilo na duši. Čitajući napisano znala sam kako sam. Znam, zvuči blesavo. Ali bez toga puno puta možda ne bih ni zamijetila da sam pala u zamku samosažaljenja, da sam patetična, dramim bez veze i sl.
Pitam se samo jesam li tada (u želji da budem jaka, da objasnim sebi da pretjerujem jer ono što sam proživljavala nije ništa u usporedbi s pravim tužnim sudbinama drugih ljudi) ipak bila malo prestroga prema samoj sebi.

Ponekad imam osjećaj da se to sve događalo u nekom prošlom životu, da su ti događaji i osjećaji sada iza mene, zaboravljeni... Ali nisu. 
Zatvorila sam sva ta ružna sjećanja u podrum uspomena, ali nisam zaključala vrata i svako toliko propuh širom otvori vrata, a mene zaplahne ustajali miris prošlosti...
Sad tek vidim da nije rješenje u ključu ili zaboravu nego upravo suprotno... trebam širom otvoriti vrata i dobro provjetriti.

Želim ponovo (pro)čitati taj dnevnik, a današnju zahvalnost darujem upravo njemu (dnevniku) i psihoterapiji kojoj je poslužio. 

- 10:04 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


web counter
web counter










Dnevnik zahvalnosti 365

"Ljudi koji redovito primjećuju i razmišljaju o stvarima za koje su zahvalni osjećaju više pozitivnih emocija, osjećaju se živima, bolje spavaju, izražavaju više suosjećanja i ljubaznosti, pa čak i imaju jači imunološki sustav."

U svakom danu možemo naći nešto na čemu možemo biti zahvalni.
Dnevnik zahvalnosti polako, ali sigurno, dan za danom, mijenja način na koji doživljavam razne situacije jer se fokusiram na ono što je pozitivno.

Linkovi

Dnevnik zahvalnosti 365 na Facebooku

blablablogerica@gmail.com