Berini dnevnici

srijeda, 29.02.2012.

Ljubav nesretnog pjevača



Eto, prošla je godina dana, od kako me potpuno izbacila iz svog života. Nestajao sam u očima njenim, kao plamičak na vosku dogorijelom. Sve što sam ponio sa sobom iz našeg dugogodišnjeg života, bio je jedan Ranac prepun čarapa, čačkalica i pribora za brijanje. Ne znam u čemu sam pogriješio ? Studirao sam uredno, desetak godina, ne bi li se uklopio u prosjek, da ne iskaćem poput nekog štreberčića s cvikeršajbama. Stalno sam se trudio, da pronađem posao, ali je moja savjetnica, bila toliko lijepa, da sam nažalost morao uvijek odbiti sve što mi je ponudila, ne bi li je ponovno slijedeći mjesec susreo. Dok ne nađem posao svirao bi u slobodno vrijeme s ekipom po svadbama, začinjenim s pokojim nevinim flertom, nesretne djeveruše. O njoj sam klesao, najljepše stihove, uglazbio u ljubavne pjesme, ne bi li joj uz zvukove gitare u intimi drvarnice, iste ispjevao svojim glasom poput pijevca u doba kolinja. Uvijek je govorila da je potpuno zadovoljna sa mnom, kako sam dobar prema njoj. Nikad, ama baš nikada, joj nisam stajao na putu, što se tiče pospremanja, čak sam i robu ostavljao po stanu, kako bi je mogla lakše pronaći. Nisam joj se miješao niti u kuhinju, kao ni pitao zašto je taj dan, baš to skuhala, nego ponekad samo, nevino upitao – Što ima za jest ? Nisam joj ni zamjerao, što ona, potpuno samostalno vodi kućni budžet, u kojem je samo ona zarađivala. Bio sam toliko pažljiv, da bi joj neupitno dozvolio, da pogleda svoju omiljenu sapunicu, iako bi u tom trenutku spavao na kauču, kako bi izbjegao suvišne, odnosno ljubomorne komentare na konto njezinog omiljenog glumca. Trudio sam se, da uvijek ama baš sve bude po njenom, pa čak i kada je trebalo prati prozore, pločice u kupaoni ili zaprljanom toaletu. Nikada neću moći shvatiti, gdje li sam pogriješio, ali sada znam da povratka više, na žalost, nema…

Volio sam je više od ičega. Bila je Lane u pjesmama njoj napisanim i cvijetak, na mom težakom dlanu. Sada sam ostao sam, odbačen kao neka prastara, prašnjava krpa. Znam da ću joj dijelom ostati u mislima, a drugim dijelom će me potpuno zaboraviti i to zauvijek…

- 08:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #