Berini dnevnici

nedjelja, 26.10.2008.

Pušenje je štetno za zdravlje

Image and video hosting by TinyPic

Već sam mislio da sam kao uklet, jer sam prvo izgubio jedan post, a kasnije si doslovno kremirao prepečenec, tako da ni sam ne znam, kako su mi zubi još cijeli. Ipak sam se malo sjetio nekih trenutaka, pa si popravio samopouzdanje i rekao, ajmo samo hrabro naprijed.

I to se događa:

Jedan poznanik, živio je na selu, pa su tamo, kod njega, valjda cure u manjini. Još ni danas, nije poznato koj mu je vrag došao, da je dao malo Teliću da mu cucla Pimpek. Mogu kazati da je Tele to s oduševljenjem prihvatilo. Ma što beba zna. Vimena su vimena, bila veća ili manja. Jest da je kod mame imao puno, puno veće vime, ali ipak Tele se nije nimalo bunilo. Bacio se tako Telac na cuclanje kao Elektrolux Sauger. No kako je Telić ipak bio gladan, a Tele da znak Kravi da mu pusti mlijeka, na način, da ju udari s glavom, uživanje tog momka, jer je pričao kako mu je to bilo jako ugodno, pretvorilo se, u malo drugačije osjećje. Tele je skužilo da mlijeko ne ide, pa ga je odlučilo podsjetiti i na njegovo zarepaštenje, tako snažno puknulo s glavom po jajima, da je dečko vidio Mliječnu stazu vrlo jasno. Naravno da je ostali dio auditorija crkavao od smjeha neko vrijeme, a poslije je morao na hitnu jer se bolno valjao po podu. Na kraju je završio u bolnici jer su mu trebali vratiti jajce na mjesto.

Za kraj: Ne probavajte ovo kod kuće ostavite to profesionalcima !!!!!!

- 08:40 - Komentari (13) - Isprintaj - #