evo, ovaj put ti odgovaram na tvom blogu (obzirom da sam nakarikala novi post, uvijek nekako mislim da će ljudi kojima su odgovori upućeni jednostavno previdjeti da su ispod starog posta): hnos su izrađivali stručnjaci S FAKULTETA. ne stručnjaci iz razreda. to mu je glavna mana. nisam studirala u zg, ali nekako vjerujem da se fakultetski stručnjaci ne razlikuju pretjerano od grada do grada, od faksa do faksa. zajedničko im je svima da su prošle godine i godine od kad su zadnji put kročili u učionicu s "one" strane katedre. jedno je promatrati pripravnike na stručnom ispitu (što dosta njih radi), a sasvim drugo odraditi taj sat. (znam koliko razred izgleda manji kad sjedim kod helene u zadnjoj klupi, nego kada razredu iste veličine trebam predavati, a gdje je sve ostalo...) nadalje, hnos je super zamišljen za razrede od 10 do 15 učenika. no takvih je malo. da vidiš koja čuda izvodim kada imam izborni s 8 učenika! i svi su aktivni, i gramatiku uvodim induktivno (to ti je ono kad ih zasipaš primjerima, i nakon što ih uvježbaju, skuže sami o čemu se radi), i puno pričaju, i zadajem im zadatke za samostalni rad na satu, bude tu i puno pokreta, i grupnog rada... ali probaj ti, npr. varijatnu plesa sa stolicama izvesti u razredu od 30 učenika. ili se samo pobrini da svatko dođe do riječi na satu - već i to je nemoguće. glavna mana hnosa je to što su ga zamišljali i radili krivi ljudi iz struke - teoretičari, umjesto onih koji actually rade u razredu. onda su ga eksperimentalno proveli, najčešće u školama-vježbaonicama i inim malenim školicama, u kojima razredi ne prelaze broj od 20 učenika, najčešće elitnim. pa zaključili da je to baš super, i onda nama to uvalili. u razrede od 30 učenika. pa ti kažu, djecu treba ocjenjivati u hodu. sve pet. ali opet, njih je 30 - a uvijek mi se onih 10 javlja. njima dam petice. a od ostalih 20, bar polovini moraš jasno reći da ćeš ih ocjenjivati kako bi istisnuli koju rečenicu. i sad ja trebam dati jedinice djeci samo zato što im engleski nije mio, ili jer su stidljivi, pa se ne vole isticati na satu, a sposobni su naučiti za 3 ili 4? pa upisivanje tih nesretnih ocjena - ona ružna kućica sa strane mi pojede toliko vremena da ne bi povjerovao... no, sad sam već počela kukati, pa prestajem. :D pozdravčić!
26.10.2008. (09:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne vraćaj se. Ionako se nemamo čemu vraćat. Poveti se radije obuci kadeta. I javi se katkad kad si u prolazu postajinim kvadrantom ;)))
08.01.2009. (19:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LoriCohen
its really educational blog , i read it properly its give me enough knowledge and i really like because your easily understand-able writing style deffer you another people . doing a literature review
28.11.2011. (12:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kitty
BE COOL i probaj nešto novo
26.10.2008. (09:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tičerica
evo, ovaj put ti odgovaram na tvom blogu (obzirom da sam nakarikala novi post, uvijek nekako mislim da će ljudi kojima su odgovori upućeni jednostavno previdjeti da su ispod starog posta): hnos su izrađivali stručnjaci S FAKULTETA. ne stručnjaci iz razreda. to mu je glavna mana. nisam studirala u zg, ali nekako vjerujem da se fakultetski stručnjaci ne razlikuju pretjerano od grada do grada, od faksa do faksa. zajedničko im je svima da su prošle godine i godine od kad su zadnji put kročili u učionicu s "one" strane katedre. jedno je promatrati pripravnike na stručnom ispitu (što dosta njih radi), a sasvim drugo odraditi taj sat. (znam koliko razred izgleda manji kad sjedim kod helene u zadnjoj klupi, nego kada razredu iste veličine trebam predavati, a gdje je sve ostalo...) nadalje, hnos je super zamišljen za razrede od 10 do 15 učenika. no takvih je malo. da vidiš koja čuda izvodim kada imam izborni s 8 učenika! i svi su aktivni, i gramatiku uvodim induktivno (to ti je ono kad ih zasipaš primjerima, i nakon što ih uvježbaju, skuže sami o čemu se radi), i puno pričaju, i zadajem im zadatke za samostalni rad na satu, bude tu i puno pokreta, i grupnog rada... ali probaj ti, npr. varijatnu plesa sa stolicama izvesti u razredu od 30 učenika. ili se samo pobrini da svatko dođe do riječi na satu - već i to je nemoguće. glavna mana hnosa je to što su ga zamišljali i radili krivi ljudi iz struke - teoretičari, umjesto onih koji actually rade u razredu. onda su ga eksperimentalno proveli, najčešće u školama-vježbaonicama i inim malenim školicama, u kojima razredi ne prelaze broj od 20 učenika, najčešće elitnim. pa zaključili da je to baš super, i onda nama to uvalili. u razrede od 30 učenika.
pa ti kažu, djecu treba ocjenjivati u hodu. sve pet. ali opet, njih je 30 - a uvijek mi se onih 10 javlja. njima dam petice. a od ostalih 20, bar polovini moraš jasno reći da ćeš ih ocjenjivati kako bi istisnuli koju rečenicu. i sad ja trebam dati jedinice djeci samo zato što im engleski nije mio, ili jer su stidljivi, pa se ne vole isticati na satu, a sposobni su naučiti za 3 ili 4? pa upisivanje tih nesretnih ocjena - ona ružna kućica sa strane mi pojede toliko vremena da ne bi povjerovao...
no, sad sam već počela kukati, pa prestajem. :D pozdravčić!
26.10.2008. (09:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Marija96
fora blog!!!!!!!!!!!!!!1
pozzzz!!!!!
26.10.2008. (09:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lei (iliti kenya)
Je, u ovom slučaju može biti čak i štetnije od cigareta :))
26.10.2008. (11:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
assilletta
Negdje u drugom redu sam pretpostavila rasplet.... jao...
Ciao!
17.11.2008. (13:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Reggie
-4%, grrr
17.11.2008. (23:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mala ludakinja
legendarna prica :))
20.12.2008. (18:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
55555 MAČKA
E moj pacijentu...
22.12.2008. (22:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Njofra
Sretan miran i blagoslovljen Božić tebi i tvojojm bližnjima želim od srca
24.12.2008. (23:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Reggie
Cheers & all the best in 2k9! I vrati se na blogosferu :-D
31.12.2008. (11:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
012 STATION posada
Ma za*ebi ovog Ređu ;)))
Ne vraćaj se. Ionako se nemamo čemu vraćat. Poveti se radije obuci kadeta. I javi se katkad kad si u prolazu postajinim kvadrantom ;)))
08.01.2009. (19:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LoriCohen
its really educational blog , i read it properly its give me enough knowledge and i really like because your easily understand-able writing style deffer you another people .
doing a literature review
28.11.2011. (12:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...