AHOOOJ KRUHA I IGARA U DRUSTVU BIJEDE I BEZOBRAZLUKA, LICMJERE VICE IZ KONTEKSTA

26.11.2012.


Prolazim Vukovarskom , puna je svica , stvarno predvian prizor, to me tira na to da moran promislit o nedavnim dogadanjima o generalima i o slavlju vezanom uz sudnje, jednostavno nakon sve te buke u javnosti ,ne mogu se suzdrzat da i ja nesto ne kazen.
Podrzavan potporu koja je iskazana generalima i to sta napokon djeci u skolama mozemo rec da smo vodili oslobodilacki rat , a ne nikakav drugi. Mozda se sad ,kad nan je napokon i svit prizna nevinost , to ude i udbenike iz povijesti. Mozda s vremenom postanemo drzava vridna svih tih zrtava i ljudi koji su vriovali u bolje sutra i dali za to zivot.
Pitanje koje mene muci nije to , nego kako se lako nas narod s bilo cim pozitivnim, bila to sportska pobjeda ili osobodenje generala moze pretvorit narod u ovce. Kazu porastao je optimizam medu Hrvatim zbog dvi vazne odluke. Ko da nan tad neko stavi crni sugaman isprid ociju , a unutrasnjost tog sugamana je ruzicasta povrsina ispunjena optimisticnim mislima. Sve to skupa traje do novog kriznog ( citaj : jos uzimanja para sirotniji )zakona . A onda sugaman lagano otpuse propuh zvan realnost, sve se vrati u staru kolotecinu, zena vice na muza da je neotesano prase, on na nju da on ne bi ni bia prase da ona nije krava, racuni dolaze , hrana se cuva ko zlato, ljudi kopaju po skovacama u potrazi za bocama , banana premjer se smije iza resetaka i gleda svoje ovce… AHOOOJ zivo optimizam Balkana !!! Sreca u pravednost optuzbe !!! Slavlje na trgovima !! Razbijanje boca danas za Hrvatsku , sutra u narodnom klubu , vika pobjede , sutra tisna shvacanja!!AHOOJ realnost udara gore nego razbijena casa na nekoj cajki , gore puca nego metak iz puske !! AHOOJ veselite se ovce dok mozete , sutra cemo vas opet krast , smiju nam se politicari , al nek Balkanskog optimizma.
Napisen zadnji red mog nepotrebnog filozofiranja i taman dode prija na kavu .
XX:- Purgerko , kako si ?!
Me : - Dat cu ti ja Purgerku, kako bi bilo .. gonja se rekli bi domorci .
XX:- Pa pricaj kako Zagreb ? Faks ? Eee zanima me jesi vidila kojeg Celebritija u tereteani ?
Me :- Je si mi napala ko Carla del Ponte ratne zlocnice .. Zagreb sivo i maglovito , prolaznici su najcesce mrkih faca , ko da in sivilo grada boja svakodnevnicu, al sricon mojon jos se nade ljudi na faksu koji se znaju smijat, tako da su samo prolaznici takvi. Sve tamo nekako trci, ljudi u odjelima , biznis stara moja, tezi drvezni centralizam, znas i sama. Kazu mi da su prolaznici smrknuti jer je to normalno u europskim metropoloma, samo mi tu jos uvik ovu nedoumicu stvara ric europskim ?! Nisan bas primjetila da smo se malki s Balkanskon misljenja i ponasanja.
Na faksu je otprilike ko da si usa u Nacisticku Njemacku, ko da nisu shvatili da je Hitlerovo doba gotvo pa nas robijaju . Nisu shvatili da su Njemci jedan super simpatican i normalan narod, a ne gonici robova , al ide nekako vec. Mislin pretjerujen malo mal cisto da shvatis.
Ma koji Celebritiji , nema ti toga u Hrvatskoj , pa tu takozvani Celebritiji ritaju koi svi drugi ljudi , vrhunski glumci glume u besmislenim sapunicama da bi prezivili. Al primjetila san jednu drugu pojavu u teretani direktore s pivskin trbusinama, lancugon oko vrata i mobitelon u dzepu, na kojeg se javi tako da ga cila teretana cuje , a usput i susidna zgrada . Po facama i ne izgledaju bas ko da in se ide u tretanu al ipak je 300-tinjak kuna puno jeftinje nego ljubavnica , krizna su vrimena.

XX: - Vidin da si ista stra sarkasticna , nije te nista kontinen promini, Dalmatinska krv je jos u tebi.

*** Ako post ikoga vrjeda , to je njegov problem sta tu nalazi, nije usmjeren na niti jednog idividualca...post je tok misli i nista vise.(kao i svi ostali )

<< Arhiva >>