brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

srijeda, 06.07.2016.

PRIRODNI MAKEUP IZGLED ZA LJETO

Bookiić i dobrodošli u novu temu. Danas sam malo pregledavala moje teme za ovo ljeto i odlučila sam izabrati ovu. Inače, ovo mi je jedna od najdražih tema koje ću napisati pa sam sretna što ju ogu podijeliti s vama.
Pripremila sam vam tutorijal o tome kako se ja šminkam za ljeto. To nisu česti dani, nego tek za neke prilike kad nekud idem jer volim da mi koža diše, a ionako su ljetne vrućine pa nije dobro baš svaki dan imati tonu šminke na licu.
Nadam se da će vam se svidjeti moj makeup i možemo krenuti!

1. KORAK
Bitno je da prije nanošenja šminke na neki način zaštitite svoje lice i hidratizirate ga. Ja uvijek prvo nanesem nekakvu kremicu a u ovim ljetnim vrućinama volim koristiti prirodnu i laganu kremu za lice "BioBaza Natural". Nanesem ju u tanjem sloju na cijelu površinu lica i pričekam malo da se upije u kožu.



2. KORAK
Vrijeme je za prekrivanje nedostataka na koži! Na područje ispod očiju i područje nosa koristim "Camouflage" kremasti korektor o kojem imam i recenziju, a možete ju pročitati ovdje
Nakon što sam završila sam stavljanjem korektora, na područje brade i čela stavljam "anti-spot" kremu za prekrivanje koja obavlja istu funkciju kao i korektor ali je bolja za prekrivanje ako imate prištiće.



3. KORAK
Krećemo na obrve! Prvo olovkom popunjavam praznine među obrvama, a nakon toga uzimam paletu za obrve "how to make brows wow" i usavršavam izgled (recenzija ovdje)
Kad sam završila s paletom, na obrve nanesem gel maskaru "make me brow" i tada sam s njima završila.



4. KORAK
Kako bi oči izgledale budno, u kutove nanosim bijelu olovku i razmazujem ju kako ne bi izgledala prenapadno i očito. Također ju nanosim i ispod obrva kako bi ih "podigla" i sve blendam.
Koristim Kiko sjenilo u nude nijansi kako bi oči izgledale prirodnije.



5. KORAK
Trepavice uvijam ebelin uvijačem i nanosim maskaru "essence Multi-action" u jednom sloju



6. KORAK
Kao završetak, stavljam ruž u koraljnoj nijansi kako bi istaknula usne.



Nadam se da vam se svidio post, bilo mi ga je zanimljivo i zabavno raditi!
xoxo


P.S. omg u brojaču posjeta smo vrlo blizu broja 200, stvarno ste divni i nadam se da ćemo zajedno uspjeti i ostvariti moju želju! Volim vas sve,
velika pusaaaa kisskisskisskisskisskisskisskiss


















- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss