...rAG dOlL liViN´ iN a mOvIE...

Marioneta...
I visiš na koncima sudbine što se okrutno igra tvojim emocijama. Tvori od tvojih osjećaja nekakvu pomoć pri skidanju ˝ljušture˝ koju si nekoć imao, a izgubio si je pri ponovnom proživljavanju svega što te čini (ne)sretnim... Živio si, bio voljen, no dali si i ti volio!???

Lutka...
Bila si lutka koja je od prvog trenutka znala da neće sve završiti onako kako je isplanirala. Predala si se osjećajima i nisi marila; oh kako si se predala. Za njega si bila još samo jedna u nizu, još jedna koju će uništiti, bila si njegova lutka -ona koju je topio... Lutka u prelijepoj točkastoj haljini kojoj je govorio najslađe riječi -laži kojima je vjerovala.... Bila si lutka kojoj je tepao. Bila si lutka koja mu se nakon pozdrava tri puta vraćala u zagrljaj. Je**** lutka...

Figura...
Što sada draga? Shvaćaš li da ne možeš uvijek sve planirati? -uvijek će neki vagon iskočiti iz tračnica koje si gradila! Razočarana si? Tužna? Želiš pobjeći i nikada reći zbogom?
Što je mila? Izgubila si se u vlastitim emocijama koje stoje nakupljene kao nekakva kobna sjena, što te samo želi iskoristiti kao i što te iskoristio on??
No, znaš što osječaš, zar ne...? Samo se bojiš priznati, bojiš se izustiti to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


-Žao mi je.

-Ne.

+


Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi.Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi.Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi.Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi. Pričaj mi o ljubavi.....


23.11.2007. u 15:50 | Broj komentara 5 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

I- w o n t- l e t- U - b r e a k- m e-T h i n k- w h a t- U -w a n t ¤¤¤

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

¤moi CV:
iMe:ValNEa
gRAD:KORcHula
STArOST:
14,5 gODina
ShkolA:OpĆa GaM- 1.srednje
¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usmSn:uniquegirl_002@hotmail.com

eek¤i am the author of my life
Ë unfortunatley im writing in pen
'- - -» and cant i erase my
m i s t a k e s¤
¤¤¤
live for the moments you cant talk
about
because you end up LAUGHING too
hard©
Always smile through the drama
It might be cold and stormy now,
But it won't rain forever.
one boyyes
one girl yes
two hearts kiss
Their world cerek

...WHEN U
TOUCHED MY HAND
FOR THE FiRST TiME,
i WANTED NOTHiNG MORE THAN TO HOLD iT

-F O R E V E R <3 -¤¤¤¤
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lies. Lies.
¤
In everybody’s eyes...
& tries to hide her past
because everything she's ever had
LEFT her WAY too FAST¤

¤the best things in life cannot be seen
thats why we close our eyes when we
cry .
kiss . & dream¤
¤eek people are always saying to
smile like smiling is
going to make all the
pain go away. well i've tried
that. i've tried covering up
my pain with fakeness.
yesyesi've learned when it hurts
this much on the inside,
your heart always has
a way of showing it no matter¤



PREPREPREPRE dOrRa... °pJeSma(riječi govore same..):...°......

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...


That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new - yeah yeah

I loved you with the fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel in heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late whoa....

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah-
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...¤liNkiĆi¤...

¤NikŠa¤

¤muHE¤

¤MaRjAn¤

¤lEo¤

¤MTR-ovCi¤

¤AnToNijA¤

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@