< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

subota, 19.05.2007.

Eeeej,evo mene......Išla sam neki dan napisati post, ali mi se nekako nije dalo, pa ga eto pišem sad. Čak i da inače pišem o izlascima, ne bi imala o čemu pisati, jer je bilo katastrofa, nikog NIJE BILO.bang Nisam baš oduševljena, al ajd dobro,neću sad o tom. Idući petak ponovo idem u Lasinju, da, PONOVO,hehe,jako sam željna duhovne obnove.wink Zapravo, mislim da će mi tamo večeri biti zanimljivije nego ovdje.
Jedva čekam da završi školska godina i da počnu praznici. Samo o tome mogu razmišljat. O odlasku na more.....Customize your blog codes

Customize your blog

Samo što tad neću moći pisati blog,ali valjda ćete preživjeti mjesec dana bez mojih zanimljivih postova. eekOsim ako ne smislim neki način kako bi ga pisala. Ali mislim da ću biti previše zauzeta razmišljanjem o tome kako što beskorisnije provesti svoje slobodno vrijeme.
Inače,moje prijateljice i ja smo danas bile vrlo aktivne, šetale smo do Slatine i nazad. Ozbiljno. Tea, naprimjer, kad je to čula,prvo je bila u nevjerici, a onda je mislila da smo lude, ali stvarno smo šetale do Slatine. Posjetile smo Mateju i zaposjele joj kuću, popile sok, pojele cijelo pakiranje napolitanki (moram reći da je moja zasluga u tome vrlo velika) i onda otišle. Je li netko primjetio da se na ovom blogu dosta često spominje hrana? njaminjaminjami
Eto, ne znam više ni sama što bi pisala, već sam dosta i umorna. Zapravo, imamo goste,moj tata slavi rođendan, pa moram ići jest kolače,hehe.smijeh Ajd,pusa svima.kissHappy Smile Images # 197013

Happy Smile Images # 197013

Customize your blog codes

Customize your blog


i evo vam nešto lijepo za kraj:
Visual Poetry - ImageChef.com

| 21:56 | komentari: (127) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.