< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

petak, 04.05.2007.

OPET JE PETAK....I OPET JA PIŠEM POST

Da,da,ljudi evo mene opet, vratila sam se u grad, nije me bilo tri dana....Bila sam na duhovnoj obnovi i onda jedan dan poslije morala odspavati, jer ako niste znali ne može se duhovno obnavljati i spavati. winkOsobito ne ako ste u sobi s 13 cura i još par prikrpa. U svakom slučaju bilo je ZAKON, svima nam je bilo žao što sve skupa traje samo tri dana, ali nema veze jer idemo opet krajem mjeseca. Iskreno rečeno, nisam očkivala da će biti tako dobro.yes I ne, ako ste se pitali, ne moli se stalno. Željela bi ovom prilikom zahvaliti Tei što me prislilila da idem s njom.zujoHvala!
A dok mene nije bilo moji su,naime, planirali okrečiti hodnik i spavaću sobu. Kao,čas posla. Ali kad sam ja došla kući posao još nije bio gotov, nije još ni počeo. Prije krečenja(kakva tipično hrvatska riječ)odlučili su produbiti rupu u kuhinji jer će uskoro nabaviti i novu kuhinju, što je značilo da će zujanje trajati nekoliko dana i da će cijela kuća biti prekrivena debelim slojem crvene prašine.bang A sad su morali okrečiti i kuhinju. A kad je cijela kuća već bila tako zamazana, zaključili su da je najbolje odmah srediti i dnevnu sobu.headbang Znam da nije lijepo govoriti takvo što o svojim roditeljima, ali mislila sam da su stvarno poludjeli i da mi više nema spasa. U ovakvim trenutcima zavidim svojoj sestri što je u Zagrebu, a ne zabarikadirana u sobu s još hrpom stvari kao ja. Sad je valjda napokon sve gotovo. Čujem usisavač u drugoj sobi. Ja sam se izjasnila da ne namjeravam čistiti nered jer ja nisam ni željela ovo preuređenje i savršeno mi je odgovarala i bijela boja zidova. Pa sad vi recite da sam bezobrazna. Ali uzmite u obzir to da živim u kući u kojoj polovica stvari stoji na balkonu, počevši od ormara pa sve do daljenskog. bangNadamo se da neće početi puhati vjetar i promjeniti smjer kiši.
Eto toliko od mene. Opet je petak i opet se uskoro moram krenuti spremat za van. Šaljem vam jednu veliku pusu svima. smijehI još nešto,jednoj prijateljici:ne zanima me i da si pala kroz prozor, ideš s nama danas van!rofl Ona će se znati prepoznati. POZZZ
I još nešto, što sam zaboravila napisat, danas nam se u školi dogodila poplava u ženskom wc-u. Voda je curila kao luda, a mi smo svi stajali i gledali. Više nas je teško iznenaditi. Golubovi nam ulijeću u razrede, sve se uništava, a sad još i ova poplava. bangJoš jedan običan dan u Lovraku.nutsmijeh

| 15:35 | komentari: (65) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.