petak, 05.01.2007.

Mrvice moga razuma trče po mojoj sobi . Brze su . Ah, te mrvice !

La, la, la, la, la, la, la....

Gledala sam kroz prozor svoj Gradić na Obali. Iz moje sobe vidim tri od četiri tvrđave. Vidim i more. Sviđa mi se jedan crkveni zvonik/toranj/whatever koji vidim s prozora. It is so nice. Ustvari postoji dva takva koja se vide s mog prozora. Jedan pripada crkvi sv. Ivana, a drugi crkvi sv. Franje. Stoje tu već dugo. I nikako im nije dosadilo.

Htjela bih živjeti na brdu. Naravno, život u centru ima mnogo prednosti... Skoro da i nema nedostataka. Jedini nedostatak je to što se s brda pruža bolji pogled. Da. Ali, i moj pogled je lijep. I vidim more. Jes, aj em sou praud.

Vjerujete li vi u bajke? Vjerujete li u sretne završetke? Kako možemo znati što je sretni završetak? Čitajući knjigu ili gledajući film, znamo gdje je kraj. Očito je. Ali, u životu? Nije li u životu kraj tek onda kada umremo? Iako je i to relativno. Jer, ja vjerujem (kao i mnogi drugi ljudi) da postoji nešto nakon smrti. Bio to život, raj, horor-film o duhovima ili možda reinkarnacija ista je stvar. Postoji nešto. Kako ćemo onda znati gdje je kraj? I kad će biti hepi end. Heh, ...

Me & Bobby McGee. Janis Joplin & Bobby McGee. Kakve veze ima Janis Joplin i Bobby McGee? Freedom's just another word for nothing left to lose... To ne znači da je sloboda loša. Sloboda o kojoj pjeva Janis Joplin je ustvari usamljenost. Kada riskiramo zato što nemamo što izgubiti i to znamo. A ne zato što imamo veliko i hrabro srce. Ono što dobijemo takvim riskiranjem nije istina koja će nas učiniti sretnima. Sloboda koju ja cijenim, volim i njegujem je baš Sloboda (sa velikim S). To je onda kada se ne bojimo riskirati ono što imamo da bismo postigli nešto veće i bolje. Sreća. To je rezultat Slobode. Sa velikim S. Možemo raditi ono što želimo, kada god to želimo jer smo ljudi koji imaju veliko i hrabro srce. To je samo moje mišljenje.

16:16 na satu. Netko misli na mene. Yeah, right. :) Možda i misli... pitam se tko.
Idem sad. Počet će mi Tree Hill.


Image Hosted by ImageShack.us

P.S. odlučila sam otići na masažu. a, u utorak idem na pregled kod zubara. (nisam bila kod zubara od petog razreda. da, prošlo je toliko dugo. čak četiri godine, četiri dugeee godine. aha.)


La, la, la, la, la, la, la....

- 16:16 - Scratch of your nail (19) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2007 Travanj (3)
2007 Ožujak (10)
2007 Veljača (8)
2007 Siječanj (13)
2006 Prosinac (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga


Dnevnički zapisi, misli i frustracije jedne gimnazijalke... Top secret...

Image Hosted by ImageShack.us

Bla bla bla... Do not be afraid of me =) Ja sam samo još jedno malo dijete u svijetu *LOL*

Image Hosted by ImageShack.us

emotional mood: Image Hosted by ImageShack.us

Sub rosa .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Dejeme decirle, a riesgo de parecer ridiculo, que el revolucionario verdadero esta guiado por grandes sentimientos de amor."
"Let me say at the risk of seeming ridiculous, that the true revolutionary is guided by great feelings of love. "
Che Guevara

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"When you got nothing, you got nothing to lose. "
Bob Dylan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"There's a feeling I get, when I look to the west, and my spirit is longing for leaving."
Led Zeppelin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Don't ask her why she needs to be so free. She'll tell you it's the only way to be."
Rolling Stones

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"We've got this gift of love, but love is like a precious plant. You can't just accept it and leave it in the cupboard or just think it's going to get on by itself. You've got to keep on watering it. You've got to really look after it and nurture it. "
John Lennon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our minds. "
Bob Marley

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gone With The Wind

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

(...)

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die


Estranged, Guns 'n' Roses

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Prijatelji životinja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
deviantART
Testovi, priče, pjesme
Broadcast Yourself

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us