Dalekozor, mikroskop, kaleidoskop...



Such a perfect day 1

Dijete sjedi na podu i igra se lutkom. Drugo dijete gleda neko vrijeme, u jednom trenu skoči i pokušava mu istrgnuti igračku iz ruke. Dijete 1 mirno uzima drugu igračku i s jednakim žarom nastavlja igru. Dijete 2 razočarano gleda lutku, pogleda opet dijete 1 i istrgne mu i drugu igračku iz ruku. Dijete 1 mirno ustaje i traži novu zabavu. Nalazi je u zvečki. Dijete 2 , opet mu je istrgne iz ruke, ali ono što je u rukama djeteta 1 bilo živo odjednom gubi svu magiju...dijete 2 očajno baca zvečku u kut sobe i plače. Dijete 1 ga zbunjeno gleda.
....



Such a perfect day 2

Sjedim u autu ispred dućana. Čekam nekoga. Vjetar vrtložno nosi komad ambalažnog papira. Komadić je živ, uvija se tako ljudski da mi radi nelagodu u dnu trbuha. Podsjeća me na prizor iz fima ` Vrtlog života`. Za to vrijeme ciganska obitelj odjednom se stvori odnekud i na moje zaprepaštenje počinje izvrtati žuti kontejner PET ambalaže i zavlačiti se u njega kao u pasju kućicu. Gledam kamo su dva odrasla čovjeka nestala, kao da prisustvujem mađioničarskom triku. Neka ciganska magija, mislim, jamačno, koji trenutak !
Ubrzo izlaze obojica iako mi još uvijek nije jasno kako su se dva odrasla tijela nagurala unutra, kao da je unutarnji volumen žutog PET kontejnera veći od njegove površine. Vade iz kontejnera flaše koji je neki gaijin visoke ekološke svijesti bacio unutra. Za svaku će dobiti 50 lipa, pomislim, u tome je štos. U trenu kad se ta misao uobliči u mojoj glavi, shvatim da sam okružena sa 5 visokih lipovih stabala koja su odjednom svjesna, živa i promatraju me s jednakom intenzivnom pažnjom s kojom ja promatram njih.
Suvozač koji je bio u dućanu za to vrijeme naglo otvara vrata auta, ja vrisnem.
Gleda me začuđeno i zausti da nešto kaže, a onda se predomisli i skrene u onu vrstu mudre intuitivne šutnje koja neke ljude sigurnom rukom vodi kroz život jer su na vrijeme naučili da je sve mnogo lakše ako neke stvari jednostavno ne znaju i nema potrebe da znaju...



...
Such a perfect day 3

Neki ljudi jednoga dana jednostavno nestanu.
U policijskom izvješću uglavnom piše da su otišli po cigarete...




16.02.2008. | 15:09 |
11 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


Listopad 2014 (5)
Rujan 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (32)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (29)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


nuclear


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Virtualnu kavicu pijem sa:

Mirisne misli

Ska!Ska!

dakini.Lala

Mene goli kurac vodi

Vadimastok

Kalthir

Propheta Nemo

Nemanja

Pametni Zub

Pooka

Vertebrata

Kap

eho ega

Dolphina

Odmak

Sijač luda

Xiola

Inhibitor









ajfekt

kruzsok






Usvojite nova pravila komentiranja :

Udahnite duboko.
Zamolite svoje osobno božanstvo
za sposobnost pismenog izraza Uvida koji će uslijediti.
Pročistite grlo i iz abdomena izgovorite jedno duboko
: " Hmmmmmm".
Ako vam to pomaže razgolitite se
i zauzmite pozu Rodinovog
" Mislioca".
Ne igrajte se sa spolovilom.
Odselite se od roditelja ako imate više od 35 i radno ste sposobni.
Na psihofarmacima smije komentirati samo pooka.
Spremni ?






Basta!