azhdaja

ponedjeljak, 21.07.2008.

Under my umbrella...ella...ella...e...e...e...

(mjesto radnje - KSFF, ili Klub Studenata Filozofskog Fakulteta)

-Imate kišobran za posudit?
-A neka treba ga je tu ostavila pa možeš uzet.
-...pa ne mogu...
-Zakaj?
-Jer ga je neka treba ostavila.
-...i?
-Pa znaš ono... krađa i te stvari...?
-?
-Sedma božja?
-Aha, al ona se već neko vrijeme ne vraća po njega. A osim toga, ti ćeš ga vratit.
-Aha... ok, vratit ću ga, ali koje je to vrijeme koje se ona ne vraća po njega?
-Ćuku vremena.
-Hm...dobro, onda neće valjda baš ovih par minuta koliko meni treba dok odem do pekare.
-Valjda.
-Ok. E, a koji je to kišobran?
-Taj tu.
-A koji, dva su...
-Pa taj zeleni.
-...oba su zelena.
-Taj manji.
-Jedanki su.
-Iz moje perspektive ovaj dalji od mene izgleda manji, na njega sam mislio.
-Aha... Ok. A isti su potpuno, inače.
-Potpuno?
-Da, identični su. Čak su i podjednako prljavi.
-Pa kaj me onda uopće pitaš koji da uzmeš?
-A šta ti uopće imaš mišljenje o tome koji da uzmem ako su identični?
-Jer je ovaj bliži meni moj.
-???
-...
-???
-Kaj me tak gledaš?
-Čekaj, zašto mi nisi htio posudit kišobran?
-Kak misliš?
-Ako je ovaj bliži zeleni kišobran tvoj a dalji zeleni kišobran je od djevojke koje trenutno nema, zašto si odlučio posuditi mi njen kišobran, a ne svoj?
-Paaaa...zato jer ti, ovaj...gle, ti si poznata kao uništavačica kišobrana.
-?
-...
-A? Ja?
-Da, ti.
-Hm... A kako to svi znaju?
-Pa zaot kaj si svima rekla.
-Aha... Da, to bi mogao biti dosta dobar izvor informacija.
-E... I zapravo, ak te imalo tješi, dosta si onak...znaš...to ti je onak, kao, seksi reputacija. Skoro k`o meneater...
-A da? :)
-Aha. Uglavnom, jel...kako pazim da curama ne dam svoje srce, tako pazim da tebi ne dam kišobran. Mislim, nije da ti nisi cura, nego...
-Ok, kužim!
-Makar, kužiš... Ak su isti kišobrani, onda onak... K`o da sam ti i dal svojeg, kajne?

--lydia

- 17:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #