azhdaja

srijeda, 31.10.2007.

'...kad u vojsku podjem..."

Mozda je to zato sto sam oslobodjen sluzenja voske na temelju ostecenog sluha (to je barem sluzbena verzija), mozda je to zato sto mi se vec par dana nije dogodila nikakva glupost (da vas prosvjetlim: unazad par tjedana sam uspio pogubit ruksak, dan nakon uvodjenja dsl-a kojeg dragi nam KaraIzBunara uvodimo 3 mjeseca nam je crko ruter mater mu je*em (ruteru, ne Kari), bijo sam iz cista mira iskljucen iz pretplatnickog odnosa od drage nam "Sve zbog love" kompanije (vidi post nize, op.a.), nakon ukljucenja sam izgubio mobitel (trijezan) pa je nadjen, pa istu vecer ponovno izgubljen, da bi dan kasnije, nakon mog kupovanja novog i zakljucavanja bijo nadjen u Dukijevom dzepu)...

a u kurac, evo sad i ova jebena glupava stranica od bloga je zasrala i pokrala mi sav tekst... jebem vam Vas glupavi cms koji je vec neznam koji put pokro ono sta sam napisao... dabogda vam serveri bili nefragmentirani zauvijek gamad jedna nesposobna

mozda me neko spasi, ako umrem do ponedjeljka ovdje zatocen, pozdravite sve koji su mi dragi...

-- natporucnik chima --

- 16:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #