azhdaja

ponedjeljak, 30.07.2007.

Oglas donosi smrt

Ovaj tjedan stizu nam nova cudesa iz divne organizacije zvane vijece za elektronicke medije. Naime, striceki su hrvatsku u turistickom pogledu zamislili
kao zemlju bez zadovoljstva i zato je predlozeno da se durexova reklama (ovih dana prikazivana na haerteu) gdje On Njoj poklanja
vibrirajuci prsten mora prikazivati tek nakon 22h, jer, kako navode, "Ovaj oglas uopce ne spominje zdravstvenu i higijensku, zastitnu funkciju prezervativa, nego se izricito koncentrira na vibrirajuci prsten za zadovoljstvo oba partnera".
Eh sad, mene samo zanima ko je tu lud ?
Ako se dobro sjecam, koncert svima nam dragog glazbenika koji pjeva samo o domoljublju, crkvi, vjeri, obitelji i klanju je emitiran prije 22h. S obzirom da gospoda (i nedajboze dame) iz doticnog vijeca nisu uputila nikakve kritike na racun
prikazivanja spomenutog "uratka" u terminu koji nije podoban za mladje uzraste, ispada da je taj "evenat" bio vrlo higijenski i zdravstveno poucan po spomenutu populaciju. Naravno, nije im na pamet palo da ti 45hiljada ljudi (ili kolko ih je vec bilo) koji su drkali (da prostite na izrazu, samozadovoljavali, onanirali, masturbirali, shvatili ste smisao) prikazuju puno grotesknije scene grupnog spolnog odnosa neprimjerenog za prikazivanje u tom i tom terminu, nego sto je jedan mali (navodno drhtavi) prstencic u reklami firme za kondome.

--chima

p.s. umjesto post skriptuma, pitanje: je li blog elektronicki medij i dali (ili "da li", nisam neznam) se spomenuto vijece moze pobuniti sto koristim zareze tamo gdje nesmijem... ?

- 13:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #