azhdaja

ponedjeljak, 26.06.2006.

Da mi je biti Petar Pan!

13.rođendan

žena: Joj, Slavice, jel to tvoja curica?
mama: Je, moja je. Kaj se ne vidi?
žena: Nisam je vidla otkad bila mala malecka, s dudom je još hodala. Kak brzo rastu!
mama: Istina, istina. Evo, danas joj je rođendan pa malo kupujemo stvari za fešticu, bu si svoje curice pozvala.
žena: Ma bravo. A koji je to onda rođendan?
mama: 11.
ja: Maaaama!?! 13 godina imam, pa kaj ti je???
mama: Da, 13, kaj je meni, zbunila sam se, ja stala s brojenjem na 11 jer prebrzo rasteš.
ja: No lepo, rođena mama ne zna kolko let imam, i to fulaš za dve!

14.rođendan

tata:(na telefonu) Sretan ti rođendan zlato moje!
ja: Fala...nego, jel morem dojti v grad da idemo delat osobnu?
tata: Pa stignemo još. Kaj ti sad osobna treba odmah?
ja: Aaaa, daaaj taaata, oću ju sad i morem ju sad i dobit. Onda, morem dojti?
tata: Može sutra?
ja: Ne, danas!
tata: Dobro, dojdem po tebe za pol vure pa se peš slikat!
ja: :)))

16.rođendan

tata: Sve najbolje!!! Sad si vec moja velika curica!(=><= ???)
ja: Jesam. I znaš kaj? Sad morem iti van celu noć bez odrasle osobe uz sebe!
tata: Pa i do sad si išla!?!
ja: Znam, al sad se ne moram bojati policije, a ne moraš se ni ti!
tata: E mala moja, ne bojim se ja policije dok si ti vani, da je bar samo policija koja te bu skupila ikad po noći, al kaj da ti delam ak te to veseli!
ja: Veseli!

18.rođendan

frendica: Ej, stara, sve najbolje! 18-ti ha?
ja: Da...a znaš kaj to znaci? VOZAČKA! A da ne govorim kakav mi bu gušt pokazat nadrkanim tetama osobnu dok me pitaju za godine prije nego mi prodaju cigarete!

19.rođendan

poznanik: Kaj, danas ti je rođendan? Onda sretan rođendan!
ja: Fala.
poznanik: Koji je to?
ja: 18-ti!
poznanik: Aha, ne znam zakaj sam ja mislil da si ti moje godište.
ja: Pa jesam...
poznanik: Kak onda 18?
ja: Ne, 19!
poznanik: Rekla si 18 prvo.
ja: Zbunila sam se.

20.rođendan

ja: Da, baš krasno. I to baš danas. Ja danas imam 18. rođendan i vi to morate pokvarit meni tak da mi izgubite kolokvij!
asistent: Sve najbolje kolegice, al ja stvarno ne znam gdje je taj vaš kolokvij nestao!
frendica: (tiho) Šta ti nije 20-ti sad?
ja: Ma jel to sad bitno uopće? Baš morem mislit koji mi je rođendan a ovi kreteni su mi zgubili kolokvij!

21.rođendan

ja: Znaš kaj. Imam 21.godinu...To su super godine,al svejedno mi nekak vreme brzo ide. Nikad prije nisam razmela zakaj je ženama u interesu skrivat godine. Jedna je stvar da žele zgledat dobro, al nikad mi nije jasno bilo zakaj im je bed reći kolko godina imaju...pa sam si navek mislila, ak se potrudiš da dobro zgledaš, i onda ak veliš kolko stvarno imaš godina, uglavnom dobiš kompliment kak dobro zgledaš za svoje godine...a ak lazeš da si mlađa, onda vrlo vjerojatno bu neko povjeroval, al pomislil kak zgledaš staro za svoje godine...to stoji i dalje, al činjenica je da mi već sad nekak nije ugodno reć kolko imam godina, a ne znam zakaj. Ajd dobro, bar sad znam kolko imam, a ne kaj sam tri lete mislila da imam 18
frendica: Pa šta ti je, nismo stare!
ja: Nisam ni rekla to, samo velim da sad kuzim već. Al nije problem u tome, ne mislim da sam stara, nego bi štela opet dete biti.
frendica: To ne možeš!
ja: Morem...morem se tak ponašat!
frendica: I šta ćeš s tim dobit, život ide dalje i moraš odrasti!
ja: Neću baš!

-chinchi

- 03:56 - Komentari (16) - Isprintaj - #