azhdaja

utorak, 02.05.2006.

Još su ti suve cipele...

Neka pivica 0.25 nam je komentirala dolje. Naravno, pošto sam ja pristojna blogerica, odem ja na njen blog, rekoh, ako ništa bar će bit nešto za popljuvat. Učita se stranica i userem se od straha jer počne tamo neka muzika svirat, a meni zvučnici odvrnuti na maximum. Bilo je skoro pa Sajid ali. Ne tako strašno, ali blizu. Barem nisam plakala. I kad sam konačno došla k sebi idem ja čut kakvu je ona to muziku stavila da joj svira, jer po tome se dosta dobro može procijenit kakav je autor(u ovom slučaju autorica) bloga. Iako meni i nije neka fora stavljat muziku na blogove, makar i dobra bila, jer mi se onda uglavnom počnu miješat dvije muzike pa ko tele buljim i pokušavam skužit koji se vrag događa s mojim kompom. E onda shvatim, pa se raspizdim i odem s tog bloga. Dobro, sad to nije bitno. Bitan je taj pivica blog. Krene muzika, neki smiješni bekvokali i onda zapeva to..."još su ti suve cipele"...tek tada nisam mogla doći k sebi...od smijeha.
Ima jedan dečko koji mi se sviđa. Već duže vrijeme razmišljam kako da mu dam do znanja da mi se sviđa. Al mislim da sam našla pravi način. Pitat ću ga jel su mu suve cipele. Mislim da će ga to oborit s nogu( na kojima ima te cipele). Ako mu se i ne sviđam sad, poslije toga će shvatit koliko sam ja ustvari zanimljiva osoba i još k tome dobra, jer očito brinem da nisu slučajno njegove cipele mokre i zaljubit će se u mene! Mislim stvarno... Zašto bi, pobogu, netko pjevao o tome kako su njegovoj voljenoj ženi suve cipele? Jel to možda romantično? NIJE...Jel to patetično? NIJE...Barem zanimljivo ili neuobičajeno? NIJE. Pa zašto onda???

Evo,odlučila sam to podijelit s vama i nadam se da će vam ovo pomoći u vašem ljubavnom životu i da ćete od sada revno brinuti jesu li vašem partneru/partnerici suve cipele! Svašta!!!

--chinchi

- 02:05 - Komentari (25) - Isprintaj - #