azhdaja

subota, 11.02.2006.

Nokaut u 3 runde

I runda - Bojanje grafa

Prvo moram definirat graf. To neću radit potpuno formalno jer želim da i sutra ljudi dođu na ovaj blog. Dat ću jedno objašnjenje "na prste" koje će bit dovoljno za našu priču.
Recimo da imamo neke kružiće koje spajamo crtama. Spojimo tako neke od kružića crtama i sad je to graf. Recimo tako nekako. Evo jedan primjer grafa:



Sad želimo obojat kružiće sa što manje različitih boja. Međutim, NI U LUDILU ne želimo da susjedni kružići budu obojani istom bojom.

Evo primjer minimalnog bojenja jednog grafa:



Evo i primjer minimalnog bojenja drugog grafa. Tu nam trebaju 4 boje iako ima jednako kružića kao i u prvom grafu.



II runda - javni zahodi

Od kad su ljudi zaželili da mogu pišat di god ih je volja, izmislili su javne zahode. Međutim, nije im bilo u interesu da muškarci i žene idu u isti zahod pa su izmislili oznake "M" i "Ž" kako bi odredili ko di ide.
Sustav je takav kakav je. Vi mu se morate pokoravat. Ne uvažavaju se ni izjave: "Mogu ja u ženski, ja sam oženjen i ne gledam druge žene" ili "Mogu ja u muški, meni su oni prljava stoka i opće se ne palim na njih".
Šta je tu je - sustav smatra da su svi muški silovatelji, a sve žene ninfomanske radodajke i mi svi igramo po tom sustavu jer je siguran od laganja stanovitih osoba. Recimo, neki seksualni manijak može lagat da ga žene ne zanimaju kolko god oće, ali mora ić u muški zahod i katastrofa je spriječena.

III runda - Britka poveznica

Ako kružiće na grafovima iz prve runde promatramo kao osobe, a crte koje ih povezuju kao potencijalne simpatije, a bojanje kao zahod u koji osoba pripada kako bi bila spriječena katastrofa imamo sljedeći rezultat:

Prvi graf je heteroseksualni graf. Muškarci su lijevo, a žene su desno. Sustav iz prve runde ne provjerava ko koga simpatizira pa muškarce boja plavo, a žene crveno i šalje ih u plavi (muški) zahod i crveni (ženski) zahod. Bez obzira na broj kružića, za ovakve grafove dosta su dvije boje.

Drugi graf je homoseksualni. Pederi lijevo, lezbijke desno. Trebaju nam 4 (četiri) zahoda. A ako broj povećamo, linearno se povećava i broj zahoda. To je nepraktično i preskupo i samim time nije nešto čemu trebamo stremiti.

Postmeč komentar

Nisam homofob i samo iznosim činjenice. Govorim "peder" jer mi je "homoseksualac" predugo, a ako kažem "homić" više sam sebi sličim na homića nego onaj za koga sam upotrijebio izraz "homić".

--hiroaki

- 23:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #