azhdaja

četvrtak, 09.02.2006.

Mala trgovina užasa

-čekam u redu…čekam
-na redu sam

ONA: Kaj trebate suseda?
JA: Četvrtinu kruha, pet deka sira i pet deka zimske.
ONA: Jel vam prerežem kruh?
JA: Ne treba.
ONA: Kaj ste ono rekli, pet sira i pet zimske?
JA: Da.
ONA: A kojeg sira?
JA: Svejedno, može gaudu.
ONA: Pet, ha?
JA: Da.
-priča sa kolegicama, reže sir…
-narezala je sir, reže salamu…

ONA: I kaj još, suseda?
JA: Beli walter.
ONA: To je na kasi!
JA: Znam, al kad pitate.
ONA: Dobro, to bu pričekalo!
JA: Dobro.
-narezala je salamu
-dolazi do kase, sudarajući se s kolegicama

ONA: Kaj ste rekli, suseda, bijeli ronhill?
JA: Ne, walter.
ONA: Bijeli?
JA: Da, bijeli walter!
-sagne se ispod pulta i kopa po cigaretama…i kopa…
ONA: Nema belog waltera, oćete plavog?

JA: Ne, kupila bum na kiosku.
ONA: Dobro, i kaj još?
JA: Ništa, hvala.
ONA: 8 kuna i 50 lipica!!!
-dajem 20 kn
ONA: Jel imate možda kaj sitnog, 50 lipica možda?
JA: Nemam, dala bih vam već da imam.
ONA: Joj, nikad ne dođete sa sitnima!
JA: A svi bi uvijek sitne, u menzi, na kiosku, v dućanu, nemrem uvek imat!
ONA: (pjevuši) joj, joj, deset, dvadeset, trideset, četrdeset, pedeset, devet kuna i kuna je deset i deset su dvadeset.
JA: Mogu dobit vrećicu?
ONA: Može, kaj niste prije rekli!
-daje mi vrećicu…prošla još minuta dok ju nije uspjela otvorit
JA: Hvala, bok.
ONA: Bok, suseda!
-odlazim
-ona prelazi na drugog kupca…

ONA: Recite, sused!

vrijeme trajanja kupovine: >=20 minuta
posljedice: uništeno milijun mojih moždanih stanica
pouka: ako i postoji,ja je nisam naučila,jer svaki dan se ponovno vraćam k svojoj susedi

--chinchi

- 05:15 - Komentari (21) - Isprintaj - #