azhdaja

srijeda, 30.11.2005.

...ili tako nekako...

- Sill'moi! - kaže ona.
- Mol'm! - kažem ja.
- Više pisat po blogu! - kaže ona.
- Ajde! - kažem ja.

... ili tako nekako... uglavnom, shvatili ste. Nije da se osjećam obaveznim. Ok možda malo. Recimo iza ručka ništa bolje nego malo srat o gladnima u Africi, baš te nekako dirne kad mrkneš pola obranog odojka (samo 65.8% svinjske masti) u sendviču od integralnog kruha (treba pazit na lin'ju bogati!) začinjeno s pola kile Nutelle light i posipano sjemenkama lana.. ili tako nekako...

Hej, ja se ne čudim kad ljudi mažu majonezu na jabuke... bolje nego jabuke s margarinom i kruhom, to loše, jako... ili tako nekako...

E da, gladni u Africi, gladni u Africi. Brine me malo karakter ovog bloga. Nije da ga je ikad imao, ali primjećuje se pomak ka humanitarnim temama prehrambenog karaktera. Jesam ja kriv za to zbog onog avokada (čeka podmladak, btw) ili šta, ne znam. Nije nužno loše, no teško mi je zamislit ciljanu publiku kako gladna rida suze nad tegobama svijeta osviještena ovim mudrim retcima. Definitivno teško. Ok evo ga. Uspio sam. Glupo izgleda. Ajd dosta plakanja, kiša će...ili tako nekako...

Definitivno je krajnje vrijeme da počnemo s prljavim vešom jer ovako više stvarno ne ide. To se čita, to ljudi vole! Samo da je prljavo. Evo recimo uzmimo jednu običnu kupaonu za primjer - kad je čista, nitko živ (osim Obitelji i docimera) ne bi ušao u nju, nema šanse. E al kad se usere (što bude otprilike drugi dan), odma je svima hitno, sila, šta ti ja znam šta, navala je obavezna. Ante (onaj od Futilona) zna di se treba skrivat, on opere kupaonu pa se onda sakrije par dana u njoj, duša od čovjeka... ili tako nekako...

To ti je kad dobiješ domaću zadaću da treba nešto pisat, a s ručka baš pa fali krvi u mozgu. E, bio nam portir u posjeti jučer - svaki put se pitam jel on to ćorav ili mu je to poštapalica, al redovito uleti s 'Dečki, dečki, ...'. Sve čekam da jednom bude večinski ženski živalj (dobra riječ, a? nije ko labrnja ili laprdati, znam, al paše mi danas nekako) pa da vidim hoće li bit promjena u uletu. Da se bar lecne (e i ta mi je dobra isto.. šta bi još mogo rabit da vidimo).

E tolko za sad, u sljedećem nastavku mogli bi razmotriti srozavanje pravopisa pod pritiskom sibirske anticiklone s olujnom frontom, baš se lijepo vidi odavde kako nadire (e i ta je isto dobra)...ili tako nekako...


-- Silly moi

- 12:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #