15.11.2008., subota

Zupcodrž, drškopil i zašto od odmah nastavljam uvlačiti jaja

Sanjao sam izuzetno čudan san.
Nije poanta, što je u moj majušni san i u ništa veću novozagrebačku kadu uz mene stala i cijela cjelcata krupnoguza komšinica R.
Nije poanta niti što, poučen iskustvom lje-e-ta, ovaj put nisam iskočio iz kade opremljene rubensovskim ženskim tijelom.
Da, zbunila me naša prisnost. Ne hajući za susjede iza tankih zidova i njihov stol za objedovanje u ravnini moje kade, baroknoguza R. i ja grohotom smo se smijali i ispuštali vjetrove. Čudo je pak otpočelo time, što bi se staklasti obluci živih stijenki tromo valjali po dnu kade, umjesto da zakonom fizike i dobrim običajem krenu ka površini…
Tolika me imbecilnost sna probudila nervoznog.
Dan je počinjao naopako.

Naopako je, slijedeći upitno pravilo, na tastaturi završila i kriška kruha sa džemom, taman dok sam sa okusom brusnice pokušavao progutati iritaciju sna garniranu bespomoćnim bijesom nad najnovijim statistikama o postotku očeva, koji u brakorazvodnoj parnici dobiju djecu. Iako je muških i ženskih fifti fifti otprilike, iako su povodi razvodima uglavnom isto često fifti fifti, iako su spolovi zakonima izjednačeni u pravima i obvezama, em muški drže sedamnaestak posto dodjela djece – trideset i tri posto manje od fifti - em se džem od brusnice neumoljivo cijedio među plastične tipke kompjutora.
Nakon prethodnih antigravitacijskih gluposti u kadi, nakon razvratno ominoznog hihota propošne komšinice rajskobarokne pozadine; uz poražavajuću kvotu djece, koju sud dodjeljuje očevima, džem u tastaturi je presudio početak dana. Moje buđenje nije pomoglo. Stvari su i dalje išle naopako, poput slatkog po tipkovnici.

Zaključao sam vrata haustora i izišao na ulicu. Brkata prodavačica novina izvratila mi je novčanicu za kovanicu, kojim sam platio sutrašnje novine. Kao za vraga, kišobran se otvarao samo prema gore, poput imbecilne naprave za skupljanje kišnice i ptičjeg izmeta, dok sam na autobusnoj stanici izbrojao i treći autobus samo za crnce. Sejf Bas, brza linija.
Napokon, došao je i moj. Autobus. Svi smo pohrlili na jedino ugrađeno sjedište. Tek kad sam pročitao cijelu stranicu sutrašnjih nekrologa, primijetio sam da je vozač izišao iz busa i otišao.
Provukao sam se kroz krovni otvor i zaskočio gore, na pločnik.

Zgrada banke djelovala je poput goleme mišolovke. Smješak mačaka iza stakla nije me zbunio; ja ga čak nisam niti prepoznao kao neodgovarajući dio kadra. Ušetao sam u mišolovku i proprtljao mantru o tome, koliko bi mi taj kredit značio.
Sir je mirisao, mačka se smješkala. Opruga zloguko krckaše.
I onda, pitanje. Mijaukavo. Nizdlačno. Šapolizno.
„A kredit je, naravno, za žensku osobu…?“
„Ne…“ ...zaustih nadovezati rafal o zakidanju muških na sudu, o nebulozi prdeža težih od vode, o rijetkim busevima za bijelce i o preniskom krovnom otvoru busa, čiji je vozač jednostavno odšetao nakon što mi je prethodno na tastaturu pao kruh sa džemom.
„Ne. Za mene bi bio. Ako može. Taj kredit. Ja Vas... MOLIM...!“
„Ali Vi ste… muško.“ Bez uzlaznoupitnog izgovora, minornim pomakom dugodlakog, njegovanog brka konstatirala je krmeljavooka Mačka iz Kreditne Mišolovke.
Nepobitno sam faken muško. Nepobitno kao kriv tajming misteriozno spuštene kite, te kakve onda distinkcija uopće ima veze - no prešutih i to.
„Znate, mi Vam jako potičemo kreditiranje poduzetništva. Imamo respektabilan plasman sredstava, evo baš smo potpisali dokapitalizaciju za dvadesetžljmrlj milijuna eura. Ali, Vi ste muško. Žao mi je.“

Pokušao sam o ustavnoj ravnopravnosti spolova, o šovinizmu etiketiranja drukčijeg, o BaBama i DeDama, čiji sam, nije da je bitno, direktor nadzornog odbora, uz k tome nezanemarive kontakte sa referentnim medijima sutrašnjice. Mačka je ostala neumoljiva. Kao sita.
„Da, shvaćam, Vi u suštini jeste ljudsko biće. I naravno su naša prava ista i naravno nema segregacije“, prela je Mišolovkomačka, ispod pulta sto se posto kandžom igrajući sa izuvenom salonkom, „ali, meni je jako žao, ne možete dobiti kredit. Jer niste žensko.“

Ja jesam pogledao na semafor. Ja jesam vidio crveno na donjem svjetlu. Ali ja nisam očekivao bus za bijelce. Na prvoj traci - zdesna.
Na uviđaj je prvi stigao inkasator teve pretplate. U daljini, začuo je sirenu Službe za Uklanjanje Džema iz Tastatura (SUDT).
Taman sam odlučio postati žensko.
Bus je bio brži.

Tumačenje

Ovo je post o izvrnutostima. O mudima pod bubrege.
Falabogu nema buseva za rasu ovu i onu. Buduće novine nekidan su izišle u Njujorku, kajjeje.
Prdeci u kadi idu prema gore, a komšinica R. vrlo vjerojatno nikad neće završiti u nekoj od mojih kada, bludoglednim navadama trenutka usprkos.
Činjenica je pak da uz ravnopravnost spolova i jednakost pred zakonom djecu sudovi dodijeljuju majkama jer su žene, a ne očevima, jerbo da su muški.
Ne manje, o tome u Muškoj kući nemate s kime. Jer Muških kuća nema; presmiješno bi bilo.
No, ako uz sve to & tako u jednoj vrlo renomiranoj mikrokreditnoj organizaciji u regiji nam lijepoj te našoj tražite kredit, može. Osim ako ste – muško. Tada ne može.
Jer smo jednaki, neetiketirani i univerzalno ravnopravni.
Pa eto.
Odoh čačkati brusnice iz tastature, pa u kadu.
Sutra je novi dan.








- 22:06 - Stisni pa pisni (12) - Papirni istisak - #

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (4)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (5)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (3)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (5)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (6)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (4)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (4)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Potaknut monotonijom provincije u kojoj privremeno živim deset godina, znatiželjan na oca Dalmatinca, introvertiran na majku Njemicu, ponekad u čudu na suprugu Tuzlanku, u životu svugdje pomalo, ovog pljuštećeg popodneva udovoljavam Vodenjaku u sebi i nekim dobronamjernicima koji me gurkahu na blogojavljanje, i ... kreće općeobrazovni blog introspektivnog snatrenja...

... a zašto baš Shelly Kelly?
Isključivo hommage imenu.
Interes za zrakoplovstvom odveo me u vrlo slojevitu priču o mogućoj kolateralnoj žrtvi interesa politike, o raznim licima istine i slučaju trenutka, o nafaki i sićušnosti svih nas na nekoj apstraktnoj, univerzalnoj šahovskoj ploči - privilegija je, moći pričati ...
(Šlagvort za zainteresirane - let IFOR-21, Ćilipi 1996. ...)


O bloženju načelno i konkretno:
"Da većina ljudi ne zna pisati, kompenzira činjenica što ionako nemaju što reći."
(Harald Schmidt)

"Nikad ne treba očajavati, kad se nešto izgubi, osoba ili radost ili sreća; sve se još divnije vraća. Što otpasti mora, otpada, što nama pripada, uz nas ostaje, jer sve se po zakonima odvija, koji su veći od naše spoznaje i s kojima smo samo naočigled u suprotnosti. Treba u sebi živjeti i na cijeli život misliti, na sve svoje milijune mogućnosti, širine i budućnosti, naspram kojih ne postoji ni prošlo niti izgubljeno.-"
(Rainer Maria Rilke, Rim, 29.4. 1904.)

"Inženjeri su deve, koje jašu ekonomi."

"Pametan čovjek nema vremena za demokratske većine."
(prof. Branko Katalinić)

"Malo ljudi vlada umjetnošću, plašiti se pravih stvari."
(Juli Zeh)

"Niemand lasse den Glauben daran fahren, dass Gott mit ihm eine grosse Tat will!"
(Dr. Martin Luther)

"Što manje ljudi znaju o tome, kako se prave kobasice i zakoni, to bolje spavaju."
(Otto von Bismarck)


Dnevnik.hr
Blog.hr

Napomena:
Za sadržaj linkova objavljenih ili preuzetih na svom blogu ne odgovaram.

... a ako netko želi mene linknut', u diskreciji, vlastitom prostoru, bez obaveza, ne svojom krivnjom, djeca ne smetaju itd ...:

grapskovrilo@gmail.com




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...Godišnjem dobu sukladno...

Image and video hosting by TinyPic





... Uvijek ću se nakloniti imenima ...

Ernest Hemingway, Jacques Prevert, Peter Ustinov, Willy Brandt, Hans Dietrich Genscher, Brunolf Baade, Hugo Junkers, Ferry Porsche, Ruth Westheimer, Leni Riefenstahl, Dean Reed, Astor Piazzolla, Amalia Rodriguez, Ana Rukavina, Dieter Hildebrandt, Ivica Račan, Nela Sršen, Boris Dežulović, Ayrton Senna, Niki Lauda, Al Pacino, pater Stjepan Kušan ... i ima ih još mnogo, Bogu hvala ...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic