[Draga ljubavi jedina, s koje si planete?...] - Welcome to South Africa - Blog.hr
10.03.2010.

[Draga ljubavi jedina, s koje si planete?...]

-Zara?- netko me budio. Otvorila sam oči. Bila sam u svom stanu. Ležala sam na kauču. Moje stvari su bile razbacane. Očito su se rasule iz kovčega kada sam ga bacila na pod. Uspravila sam se i protrljala oči.
-Što je? Šta me budiš?- pitala sam Zaru.
-Šta Šta me budiš? Jel ti imaš pojma koliko se on zabri...-, stavila je ruke na bokove.
-Ma boli me kurac jel se on zabrinuo ili ne. Dosta je meni njegove brige za čitav život.-, rekla sam, zaklopila oči i vratila se kauču. Primila me za rame i trznula.
-Šta je? Šta hoćeš?- dreknula sam na nju.
-Digni se i reci mi šta je bilo!- gurnula me jače.
-obro, daj odjebi više. Ne priča mi se.-, odvratila sam i okrenula se. Gurnula me na pod.
-Dobro, daj smiri se. Neću ti pričat! Neću ni s kim pričat. DOSTA! I miči se s kauča. On je moj. Dođi, srce, dođi mami!- odvratila sam i "zagrlila" kauč. Vidjela sam kako je raširila ruke.
-Eo, skuhaj kavu i digni me za 10 minuta i sve ću ti ispričat.-, rekla sam kako se ne bi naljutila. I tako je i bilo. Za deset minuta sam se digla i sve joj, ali sve ispričala.
-Oho, idemo nekom lomit kosti!- rekla je na sve to.
-Daj. Furaš s njegovim burazom. Nećemo nikom lomit kosti.-, nasmijala sam se.
-Ma jebeš njega. Mislim, super je on i sve to, ali frendica je ipak frendica. SEKA!- nasmješila se i raširila ruke.
-Hah...drago mi je što te imam!- zagrlila sam ju.
-Mhm...i meni je drago što imam tebe. A sad...ajmo Tomu polomit noge. Ideš ti ili...?- nasmješila se.
-Ne, ovako ćemo. Danas ionako moram njemu. Mislim, ja sam do jučer tamo živjela, tak daaa... Moram pokupit te stvari.-, rekla sam.
-Nekako si mi mirna. Zašto?- pogledala me.
-Nisam mirna. Jede me iznutra. Ali znaš mene...Ako ne mora izaći na površinu ni neće.-, rekla sam.
-Mrzim to kod tebe. Nikad se ne otvaraš. Dobro, rijetko kome.-, ispravila se.
-Otvorila sam se njemu. I to je dovoljno da ti dokažem da se nikad nikome ne treba otvoriti.-, rekla sam piljeći u jednu točku na zidu. Primakla sam šalicu usnama i otpila jedan do dva gutljaja kave.
-I što ćeš sad?- pitala me. Tražila sam ju da mi doda limun kako bih joj demonstrirala. Uzela sam nož i prerezala limun na pola.
-Kad ti život da limune, iscijedi sok u neprijateljeve oči.-, nasmijala sam se i iscjedila limun na tanjurić.
-Zanimljivo.-, nasmješila se. Kasnije je otišla u sobu po nešto.
-ZARA!- čula sam viku.
-A?- vratila sam.
-Zvoni ti mob!- rekla je, a ja sam se uputila prema mobitelu. Kad sam ga uzela u ruke pitala me tko zove.
-Tom. Ma nek zove, ko ga jebe!-, rekla sam držeći šalicu u ruci. Uzela sam mobitel i otišla iz sobe vukući noge. Nosila sam one papuče u obliku plišanih pasa. Voljela sam ih. Idalje je zvonio. Došla sam natrag u kuhinju i stavila mobitel na stol. Sjela sam i gledala u njega.
-AJDE! Prestani! Kolko dugo misliš zvonit?- čim sam to rekla prestao je.
-Hvala.-, podigla sam ruke u zrak. A onda je ponovno zazvonio. Ponovno Tom, a ja sam ponovno piljila u mob. Nakon par sekundi sam ga uzela u ruke i počela se njime igrati. Zatim sam se počela smijati kao luđak. Zara je došetala do dnevnog, a kako su dnevni i kuhinja bili spojeni, vidjela me kako se smijem.
-Dobro, hoćeš se javit i psovat mu mater ili šta?- rekla je ozbiljnim tonom. Nasmijala sam se.
-Ne, njegova mama je zakon.-, rekla sam.
-Aha. Valjda.-, nasmijala se i zavalila u kauč. Upalila je TV. Sjela sam pored. Uskoro smo ponovno čule vibraciju i nakon toga zvonjavu. Ponovilo se još par puta. Zatim se Zara ustala, zgrabila moj mobitel, stavila ga na pod i skočila na njega nekoliko puta.
-Eto. Kako me živcira! UŽAS! Jebote Fort Minor više!- bijesno je pogledala prema mobitelu i popravila si kosu koja joj je poletila na lice. Kako sam joj zavidila na tim kovrčama.
-I šta ću ja sad?- pogledala sam ju.
-Kupi novi!- odvratila je bijesno.
-Maaa...imam poslovni, briga me.-, rekla sam piljeći u TV. Otpila sam par gutljaja.
-Zara, ti nisi dobro.-, sjela je pored mene.
-Nemoj mi reć! Znam to i sama.-, rekla sam idalje gledajući TV, ali zapravo sam gledala kroz njega.
-Ne, ozbiljno ti kažem. Ajmo pričat o tome.-, pogledala sam ju. Mislim da se pokajala što je to rekla.
-Ok, hoćeš pričat o tome?- pitala sam, a ona je blago kimnula. Odložila sam šalicu na stol prateći svoju ruku glavom i očima. Kad sam ju odložila pogledala sam u Zaru.
-Uništio mi je život. Meni je bilo super bez njega. Gle, sve što sam htjela je da snime svoj jebeni spot i odjebu iz mog sjebanog života. Možda je bio sjeban, ali bio je moj život! I takav mi je stajao! A on, umjesto da odjebe od mene i vrati se svom životu, morao je ostati. Morao se zadržati. Ko neki krpelj. NE! Kao prišt...najrađe bih ga istisnula.-, počela sam prstima pokazivati sve što sam govorila.
-Ok, istisnula bi ga.-, čudno me gledala.
-Krpelj! KRPELJ! I nemoš ga se riješit! Onda je zabio svoje male nožice i glavu u moju kožu i uvukao se unutra!-
-Ok, bolesna ti je ta metafora s krpeljom. PRESTANI! ODMAH!- prekinula me i čudno me pogledala.
-Hah, sorry. Ubiti...Toliko sam se navikla na njega da mi je bez njega...prazno! A tek smo jedan dan odvojeni. I već mi fali. Ne bi mi trebao faliti.-, rekla sam, zgrabila šalicu, naslonila se na kauč, prekrižila noge i otpila par gutljaja.
-Daj mi to!- rekla je i otela mi šalicu iz ruku.
-Hej, vrati mi!- pobunila sam se, ali ona je već bila duboko u kuhinji tražila nešto. Izvadila je dvije male čašice i bocu votke.
-Oho. Votka!- rekla je kad je pogledala etiketu.
-Bila je tu. Nije moja.-, odmah sam se počela izvlačiti.
-Naravno.-, rekla je i došla do mene. Natočila nam je i iskapile smo čašu.
-Ok, ovo mi je stvarno trebalo!- nasmijala sam se.
-Aha, vi'š.-, rekla je i natočila nam još jednu. U tom trenutku je zazvonio fiksni. Digla je ruke u zrak.
-Ja se predajem. Daj mu se javi više!- rekla je.
-Javit ću se na fiksni, a ako je on samo ću poklopit.-, rekla sam i bezobrazno se osmjehnula. Uzela sam slušalicu u ruku.
-Molim?- javila sam se.
-Zara, hvala Bogu, čuj, užasno mi je...-, Tom je zvao.
-Aha, i meni!- rekla sam i poklopila.
-Što je rekao?- pitala me.
-Uhm...Zara, hvala Bogu, užasno mi je. Tu sam ga prekinula, to jest poklopila mu.-, rekla sam, a ova se nasmijala.
-I šta ćeš mu reći kasnije? Mislim, viđat ćeš ga svaki dan. Definitivno. I moraš otići po svoje stvari. Kako ćeš sve to...-, prekinula sam ju dignuvši ruku u zrak. Počela sam odbrojavati prstima od pet prema jedan. Kad je došlo do nule telefon je opet zazvonio. Javila sam se.
-Halo?- veselo sam rekla.
-Zara, molim te, prije nego poklopiš...-, počeo je.
-Ne, Tom. Slušaj me. Ili ćemo na moj način ili nećemo nikako!- prekinula sam ga.
-Dobro, samo reci.-, ubrzano je rekao.
-Ovako ćemo. Ja ću doći tebi kako bih pokupila svoje stvari i onda ćemo razgovarati. I obećajem da ću te saslušati koliko budem mogla. Ok?- postavila sam svoje uvjete.
-Dobro, ok. Ali...stvarno pokupiti stvari?- mogla sam zamisliti izraz njegovog lica.
-Da. Vidimo se...za sat vremena.-, rekla sam isprekidano.
-Dobro, ok.-, neodređeno je odvratio. Poklopila sam.
-I? Što je rekao?- napala me Zara kleknuvši na kauč.
-N-ništa.-, zamicala sam, -Ništa.-, gledala sam tupo.
-Aha.-, odvratila je i okrenula se prema TV-u, a ja sam otišla u sobu i presvukla se. Obukla sam traperice i neku majicu. Kosu sam svezala u rep. Neko vrijeme sam razmišljala o cipelama, ali na kraju se ipak odlučila za štikle, a zatim sam se našminkala. Ubrzo je kroz spremanje i razgovor sa Zarom prošlo vrijeme pa sam sjela u auto i odvezla se do njegove kuće.

***

Parkirala sam auto na prilazu i izašla van. Znala sam da me promatra s prozora u spavaćoj sobi jer je to uvijek radio. Ne samo meni, već svima. Izašla sam van i zatvorila vrata. Zaključala sam auto. Na očima sam imala velike smeđe sunčane naočale. Počela sam polako hodati po kamenoj stazi. Osjećala sam njegov pogled. Pratio me. Prišla sam vratima i odlučno pokucala. Nakon desetak sekundi, koliko mu je trebalo da dođe iz spavaće sobe, otvorio je vrata. Ušla sam unutra. Zgrabio me za ruku.
-Bok.-, rekao je kratko.
-Da, bok.-, odvratila sam i okrenula se. Još me držao pa sam se okrenula natrag i pogledala prvo u njegovu ruku na mojoj nadlaktici, a onda u njegove oči. Bile su tako tužne. Gledala sam ih neko vrijeme.
-O-oprosti...ja...-, počela sam se ispričavati. Imala sam osjećaj da sam vidjela nešto što nisam smjela. Pustio me gotovo automatski. Odmaknuo se do vrata, a ja sam idalje piljila u njega. Okrenuo je glavu i pogledao prema suprotnom zidu. Trzla sam se i krenula prema spavaćoj sobi. Slijedio me. Ušla sam u sobu i otvorila ormar. Stao je pored mene.
-Ok, odkud da počnem?- nasmješila sam se.
-Pa kad ti je tako teško ne moraš ni početi.-, nasmješio se i blago se očešao o mene. Godilo mi je. Izvadila sam onaj svoj kovčerg iz ormara i otvorila ga na krevetu. On je samo stajao i promatrao me. Vrlo polako sam počela spremati stvari u kovčeg.
-Pomoći ću ti.-, rekao je odjednom i počeo vaditi moju odjeću iz ormara. U jednom smo trenutku, dok smo spremali moje majice, oboje posegli za kovčegom i ruke su nam se dotakle. Niti jedno od nas nije pomaklo svoju ruku. Bile su tako u međudodiru iznad mojeg kovčega. Odjednom je primio moju u svoju, a ja sam ispreplela prste s njegovima. Nakon par trenutaka sam shvatila što sam učinila, pa sam pokušala izvući svoju ruku koju on nije puštao. Prišao mi je i stao ispred mene. Bio je puno viši od mene, vjerojatno za glavu i pol. Očima je brzo prelazio po mom licu. Ja sam njega gledala samo u oči. Nešto je danas bilo posebno u njima. Nešto mračno, tamno. Nešto drugačije. Približio mi se još bliže. Zbunjeno sam ga gledala. Stavio je ruku na lijevu stranu mog lica i prošao njome preko kose. Primio je gumicu koja mi je vezala kosu i skinuo ju. Onda je rukom prošao kroz moju kosu. Ruke su nam još uvijek bile povezane. Ustuknula sam.
-Tako si lijepa.-, rekao je odjednom. Što god pokušavao, neće mu upaliti.
-Hah, hvala ti.-, rekla sam i odmakla se. Skrenula sam pogled i pustila njegovu ruku. Vratila sam se spremanju stvari. Uskoro se i on "probudio" iz transa i nastavio mi pomagati. Uvukla se neka mučna tišina.
-Onda...Gdje je Bill?- pitala sam eto, tako. Nije da me pretjerano zanimalo.
-Vani.-, kratko je odgovorio ne pogledavši me.
-Aha.-, rekla sam tiho. Ponovno je postalo užasno tiho. Pogledala sam ga. Izgledao je tako tužno pa sam napravila vjerojatno najveću pogršku danas. Prišla sam mu i uvukla svoje ruke ispod njegovih te ga tako zagrlila oko struka. Na trenutak me čudno gledao, a onda je i on obavio svoje ruke oko mene. Privukao me bliže sebi. Bila sam mu toliko blizu da sam mogla osjetiti otkucaje njegova srca. Zagrlio me čvrsto, a ja sam prebacila ruke na njegova leđa.
-Užasno mi je žao. Nikad mi prije nije bilo žao.-, rekao je odjednom.
-I meni je, a ne bi mi trebalo biti.-, odvratila sam i prislonila glavu na njegova prsa. Stavio je ruku na nju i prislonio bliže sebi. Tako smo stajali neko vrijeme.
-Dođi.-, šapnuo mi je, primio me za ruku i povukao prema krevetu. Sjeo je i pozvao i mene da sjednem. Sjela sam pored njega. On se nagnuo prema naprijed, a ja sam ostala uspravno sjediti.
-Ja znam da si ti odbacila sve zbog mene. Jako mi je žao zbog toga. Želim samo da znaš da...da si u obitelji...mislim, da si tu uvijek dobro došla. I nadam se da ćeš, unatoč svemu, idalje raditi za nas. To bi mi bilo stvarno drago.-, pogledao me.
-Hvala ti. Znaš, bilo mi je jako lijepo s tobom. Hvala ti za...najbolje dane mog života.-, rekla sam gledajući u strop kako bih se sjetila pravog izraza.
-I meni je lijepo s tobom. Bilo, mislim. A nekako se još nadam da će i biti.-, rekao je i obgrlio me jednom rukom. Onda sam napravila JOŠ jednu ogromnu glupost. Sjela sam mu u krilo. Pridržavao me jednom rukom na leđima.
-Znaš...Tamo negdje gdje ti nisi ti, a gdje ja nisam ja, mi bismo možda i bili savršen par.-, rekla sam i provukla ruku iza njegovih leđa.
-A ne... Mi smo bili savršen par. Ti si moja srodna duša. I ja ću te čekati. Koliko god bude bilo potrebno. Da ne misliš da ćeš me se riješiti. Visit ću ti u uredu koliko god mogu. I možda, jednog dana, ti ćeš mi opet početi vjerovati. Ja moram vjerovati da hoćeš. To je sve što mi je ostalo.-, rekao je pogledavši me tako nježno, tako zaljubljeno. Lagano sam otvorila usta. Nešto me steglo u grlu. Nisam si smjela dopustiti plakanje. A, ne. Ja sam velika cura, ali očito ne dovoljno velika za ovakve slatkorječivce.
-Znači, ostajemo prijatelji?- pitala sam ga.
-Naravno. Ja ostajem tvoj prijatelj, a ti meni ostaješ puno više.-, rekao je i zagrlio me.
-Hoćeš ti biti dobro? Ako se uvališ u nešto, nemoj da saznam iz novina!- upozorila sam ga odmah u startu.
-Curo, što je s tobom?- čudno sam ga pogledala lagano se odmaknuvši.
-Ha?- nasmješila sam se.
-Ja sam tebe varao, a ti se brineš hoću li ja biti dobro. Nevjerojatna si! Umjesto da mi zaljepiš par dobrih šamarčina ti... ti želiš da se ja osjećam bolje.-, gledao me stisnutih očiju.
-Znaš, treba dosta vremena da se zaljubiš, ali to što si ti mene varao ne mijenja moje osjećaje prema tebi. Ljubav ne odlazi preko noći. S tim ćemo morati živjeti kroz idućih par mjeseci.-, prošla sam rukom kroz njegovu kosu.
-Pa ako imaš osjećaje prema meni nemoj ići! Ostani.-, primakao je glavu.
-Ne mogu. Povrijedio si me. Povrijedio si moje osjećaje i moj ponos. To je jedna tanka žica po kojoj nisi trebao svirati, gospodine gitariste.-, nasmješila sam se i ustala se iz njegovog krila. Primio me za ruku. Okrenula sam se prema njemu.
-Znači...još par mjeseci, ha?- pogledao me nekako čudno.
-Kakvih par mjeseci?- nasmješila sam se.
-Kažeš da ćemo morati živjeti s tim još par mjeseci. Znači...bol...neće otići baš brzo, ha?- nježno me pogledao.
-Zapravo nikad potpuno ne nestane. Još gore za tebe jer ti je ovo prvi put.-, potapšala sam ga po ramenu.
-Nikad...Super.-, sarkastično je rekao. Uskoro sam bila gotova s pakiranjem. Uzela sam kovčeg u ruke.
-Pa...to je to. Idem ja sad. Vidimo se.-, rekla sam.
-Stani. Moram još nešto napraviti prije nego što odeš.-, rekao je.
-Što?- blago sam se osmjehnula.
-Spusti kovčeg.-, rekao je i poslošala sam ga. Prišao mi je i privinuo me bliže sebi. Stavio je jednu ruku na moja leđa. Stajala sam zbunjeno. Zatim je primio moju bradu drugom rukom i lagano podigao. Zatvorio je oči i prislonio svoje usne na moje. Poljubio me tako meko i tako nježno da sam zatreperila. Trajalo je par trenutaka.
-Eto. Idi sad.-, rekao je i okrenuo se.
-Vidimo se.-, odvratila sam i otišla na suprotnu stranu. Izašla sam van iz kuće i došetala do svog auta. Stavila sam kovčeg na stražnje sjedalo, sjela na vozačevo i odvezla se kući. Zašto imam osjećaj da nismo trebali ovako prekinuti? Nekako mi se čini da bi bilo bolje da smo se krvavo posvađali i psovali sve po spisku jedno drugome. Sad zapravo razmišljam o tome da mu oprostim...
21:26 , Komentiraj { 11 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (14)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novi početak
Sad se priča već pomalo i izmijenila od početka.
Svi oni kojima se ne da čitati od početka mogu
početi od ovog dijela nakon moje stanke.

Važno...
Komentiram samo posteve koje mogu komentirati. Javljam za svaki post koji napišem jer ne znam točnu vremensku razliku. Iskrena mišljenja o priči. Svrati i komaj može samo ako ste već prije iskomentirali post.

Također važno
Ovaj blog nije u nikakvom kontaktu s poznatim osobama koje se pojavljuju u postovima. Informacije koje ovdje imate priliku pronaći uglavnom nisu istinite. Likovi koji ne predstavljaju slavne osobe su izmišljeni te je svaka sličnost s drugim osobama ili događajima slučajna.

Citati koji opisuju blog
Could you remind me of the time when we were so alive? Do you remember that? - Josh Farro, Paramore - Franklin.
Am I supposed to be happy with all I ever wanted it comes with a price. You said that you would die for me. - The Red Jumpsuit Apparatus - Cat And Mouse
I've been locked inside your heart-shaped box for weeks. - Nirvana - Heart-Shaped Box [R.I.P. Kurt Cobain (20.2.1967. - 5.4.1994.) You will be missed]

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon