[Diši za ljubav sutra kad nema nade za danas...] - Welcome to South Africa - Blog.hr
09.03.2010.

[Diši za ljubav sutra kad nema nade za danas...]

-Penjat ćemo se do gore?- pitala sam tatu.
-Da, baš je prekrasan dan, ne misliš li, Tome?- tata je duboko udahnuo i okrenuo se prema Tomu. Ovaj je progutao knedlu.
-Aha. Super je.-, nasmješio se. Teškom mukom smo se i uspjeli uspeti do vrha. Tamo smo neko vrijeme obilazili Medvegrad i razgovarali. Kasnije smo se spustili istim putem i ponovno sjeli u auto. Tata je odvezao mene i Toma natrag u hotel. Mene je kasnije Sara nazvala i pozvala na kavu.
-Idi, nema veze. Ja ću ostati.-, nasmješio mi se.
-Jesi siguran?- pogledala sam ga.
-Da, ionako danas putujemo.-, rekao mi je i praktički otjerao. Na vratima smo se poljubili i ja sam otišla. Sara me čekala ispred hotela. Otišle smo na kavu u njen omiljeni kafić na Gornjem gradu. Bilo je stvarno lijepo popričati s njom nakon toliko vremena. S obzirom da danas odlazimo dala sam joj svoju, a ne Tomovu adresu i broj svog, a ne Tomovog telefona. Danas će se nešto loše dogoditi. Imala sam grozan predosjećaj. Pokušavala sam se uvjeriti da nije ništa, ali u sebi sam znala da se nešto događa. Nakon kave smo se Sara i ja vratile u hotel. Pošla je samnom gore, ali nije htjela ući u sobu. Tamo smo se pozdravile i ona je otišla. Dobro je pa nije ušla samnom. Otključala sam vrata i u sobi zatekla Toma i neku ženu. Zapravo, ne znam jesu li nešto radili, ali da je atmosfera bila vruća mogu reći sa sigurnošću. S obzirom na njen duboki dekolte i njegov pogled vidjelo se da je napeto. Odložila sam ključ na ormarić.
-Oh, divno. Vratila si se. Nataša, ovo je...-, primio se za glavu.
-ZARA!- ne mogu vjerovati da je zaboravio moje ime.
-Da, tako je. Zara. Ljubav moja.-, nasmješio se, a ja sam širom otvorila usta u uvrijeđenom stilu.
-Nataša, drago mi je.-, prišla mi je i pružila ruku ispršivši se najviše što je mogla.
-I meni je drago. Oprostite, znam da će zvučati bezobrazno, ali što vi tu radite?- pitala sam.
-Ljubavi!- Tom je uzviknuo.
-Ne, uredu je. Ja sam samo jedan od voditelja hotela. Došla sam provjeriti je li sve uredu. Vidim da je. Gospodine Schmidt.-, kimnula je u Tomovmo smjeru.
-Dajte, ispratit ću vas!- Tom joj se nasmješio i hladno prošao pored mene. Gledala sam za njim raširenih očiju. Na vratima je stavila ruku na njegova prsa i usta složila kao da će izreći slovo "U". Tom se samo nasmješio i nešto joj šapnuo. MENI pred očima! Kad je otišla prišao mi je i zagrlio me.
-Mmmm...falila si mi.-, rekao je i pokušao me poljubiti, no odmakla sam se. Pogledao me u čudu.
-Tko ti je falio? Tri točkice? Zaboravio si mi IME!- pobunila sam se.
-Ma nisam, glupost!- nasmijao se.
-Da, uvjeri me da sam luda. Još mi možeš reć da se niste dirali tamo na vratima i da joj nisi šaputao ništa. Ne želim ni znat što je bilo prije nego sam ja došla!- krenula sam prema vratima.
-Dobro, koji je tebi kurac?- viknuo je zamnom!
-Njoj je očito tvoj!- sarkastično sam odvalila i izjurila iz sobe. Pošao je zamnom.
-Ne pravi scene tu u hotelu.-, procijedio je kroz zube.
-Ma nemoj? Tko pravi scenu?- pogledala sam ga s prezirom.
-Ajmo to riješit ko civilizirani ljudi.-, primio me za ruke i zaustavio.
-Ok. Ti i ja smo gotovi! Zadovoljan?- pogledala sam ga. Piljio je u mene uplašeno. Nastavila sam hodati. Ponovno me slijedio.
-Šta smo mi?- pogledao me. Počela sam brže hodati.
-Završili smo! Gle.-, rekla sam i stala. Stao je pored mene i primio me za podlaktice.
-Ne možemo više ovako. Ja tebi ne vjerujem, ti meni ne vjeruješ...jurnuli smo u sve ovo prebrzo. Bilo bi bolje za oboje da uzmemo pauzu jedno od drugog.-, nisam to uopće mislila, ali svejedno sam rekla jer mu nisam imala snage u facu reći pravi razlog. Da mi je dosta više tog smucanja s kurvicama okolo.
-Pauzu? Ostavljaš me? Čekaj...kolko dugo ti to već planiraš?- odmaknuo se od mene.
-Ne planiram to. Nisam to planirala.-, odmahnula sam glavom čudno ga gledajući.
-O moj Bože. Koliko dugo to već želiš napravit?- odmaknuo se još dalje.
-Tom, znaš da to nije isti...-, počela sam.
-Ne mogu vjerovat. Tko si ti?- prekinuo me, digao ruke u zrak i počeo se vraćati natrag u sobu. Dobro, dat ću mu vremena da se ispuše. Idem i ja na svjež zrak. Bila sam vani neko vrijeme, a onda sam se ponovno počela vraćati u sobu. U liftu sam srela Zaru i Billa. Nisam im još ništa rekla. Pred sobom sam stajala neko vrijeme. Nisam mogla ponovno ući unutra i pogledati ga u oči. Znala sam da sam morala. Ušla sam nakon nekog vremena i zatvorila vrata. Stajala sam tako leđima okrenuta njemu.
-Prevario sam te.-, rekao je odjednom. Samo sam zatvorila oči. Nije kao da nisam sumnjala.
-Kad?- samo sam pitala.
-Prije. Ranije. I sad. Više puta.-, rekao je nekim čudnim tonom.
-Pa...hvala što mi kažeš u svakom slučaju! Hvala što mi SAD KAŽEŠ!- počela sam vikati.
-Nego kad sam ti trebao reći? Nisam ti ni namjeravao reći!- i on je vikao.
-JOŠ BOLJE! Bila bih tvoja budala. Zar ti nije nimalo stalo?- vikala sam i stala mu pred ekran.
-Misliš da nije? MISLIŠ DA MI NIJE STALO? JA-TE-VOLIM!- rekao je isprekidano.
-Pa me zato varaš! Lijepo!- rekla sam i bijesno se okrenula. Uhvatio me za ruku.
-Dobro, znaš što? Ajmo prestat vikat. Ok, prevario si me...više puta. Što ćemo sad?- pogledala sam ga i sjela pored njega. Samo me gledao.
-Ne znam.-, rekao je i maknuo pogled.
-Danas se vraćamo, zar ne? Dobro, kad se vratimo...onda...onda ću se iseliti.-, rekla sam i zaplakala.
-Nemoj plakati, ljubavi. Nemoj to činiti.-, zagrlio me. Ridala sam u njegovu majicu.
-Zašto si morao to napraviti? Mi smo se voljeli!- osjetila sam kako me snažno zagrlio.
-Ljubavi, mi se još volimo. Ja te volim. Prijeđi preko toga. Idemo početi ispočetka. Griješio sam ja, griješila si ti...idemo isponova!- privukao me sebi u naručje.
-NE! Pusti me!- vrisnula sam na njega i odmakla se. Uplašeno me gledao. Digla sam se.
-Ljubavi, molim te nemoj...-, ustao se zamnom.
-Ne zovi me tako. Ne govori stvari koje ne misliš!- rekla sam i krenula prema vratima. Potrčao je zamnom i uhvatio me oko pasa. Nije mi dao da izađem van.
-Ne radi scene po hotelu. Ostani tu.-, rekao je i zagrlio me.
-Pusti me, zar ne vidiš da te ne želim više slušati? Zašto? Zašto si to napravio?- nisam se mogla zaustaviti.
-Žao mi je. Tako mi je žao.-, ponavljao je.
-Dobro. I neka ti je. Znači da sam ipak nešto značila.-, rekla sam i otela se iz njegovih ruku. Zgrabila sam kvaku i izjurila van. Trčala sam hodnikom. Na kraju hodnika su se nalazila vrata. Otvorila sam ih i ugledala mali balkon koji je gledao na stražnju stranu hotela. Tamo sam sjela pored ograde i naslonila se na zid. Iz džepa sam izvukla iPod i pustila Paramore-Until Tomorow. Ta je pjesma bila savršena za ovu situaciju.
-I climb, I slip, I fall reaching for your hands. But i lay here all alone sweating all your blood.-, nakon ovog dijela sam jače zaplakala.
-If I could find out how to make you listen now, because I'm starving for you here with my undying love. And I...-, privukla sam koljena sebi i naslonila glavu na njih.
-I will...Breathe for love tomorow...When there's no hope for today. Breathe for love tomorow 'cause maybe there's another way...-, netko me zagrlio. Okrenula sam glavu i vidjela Toma pored sebe. Skinula sam slušalice.
-Molim te oprosti mi. I nemoj otići.-, privukao me bliže sebi.
-Ne mogu tako. Moram otići. Ne mogu ti više vjerovati. Žao mi je, ovo je mučenje za nas oboje.-, pomakla sam si pramen s lica i mirno se ustala. Vratila sam slušalice u uši. On je ostao sjediti na terasi. Gledao me kad sam se ustajala i kada sam odlazila.
-Breathe for love tomorow...When there's no hope for today. Breathe for love tomorow 'cause maybe there's another way...- odzvanjalo mi je u ušima dok sam se vraćala u hotelsku sobu. Tom je ostao sjediti na onoj terasi. Spakirala sam svoj kovčeg. Mislila sam ga čekati, ali jednostavno nisam mogla. Napisala sam mu poruku i pozvala taksi. Sišla sam u predvorje hotela i sačekala taksi koji me odvezao do zračne luke Pleso gdje sam se ukrcala u prvi avion za Njemačku. Za sat i pol sam bila u Hamburgu. Vratila sam se u svoj stan i bacila na kauč. Od premorenosti sam zaspala.
12:45 , Komentiraj { 12 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (3)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (5)
Siječanj 2010 (14)
Prosinac 2009 (11)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Novi početak
Sad se priča već pomalo i izmijenila od početka.
Svi oni kojima se ne da čitati od početka mogu
početi od ovog dijela nakon moje stanke.

Važno...
Komentiram samo posteve koje mogu komentirati. Javljam za svaki post koji napišem jer ne znam točnu vremensku razliku. Iskrena mišljenja o priči. Svrati i komaj može samo ako ste već prije iskomentirali post.

Također važno
Ovaj blog nije u nikakvom kontaktu s poznatim osobama koje se pojavljuju u postovima. Informacije koje ovdje imate priliku pronaći uglavnom nisu istinite. Likovi koji ne predstavljaju slavne osobe su izmišljeni te je svaka sličnost s drugim osobama ili događajima slučajna.

Citati koji opisuju blog
Could you remind me of the time when we were so alive? Do you remember that? - Josh Farro, Paramore - Franklin.
Am I supposed to be happy with all I ever wanted it comes with a price. You said that you would die for me. - The Red Jumpsuit Apparatus - Cat And Mouse
I've been locked inside your heart-shaped box for weeks. - Nirvana - Heart-Shaped Box [R.I.P. Kurt Cobain (20.2.1967. - 5.4.1994.) You will be missed]

credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon