srijeda, 19.06.2019.

Post dobrodošlice!

Dragi naši čitatelji,

dobrodošli na naš blog. Mi smo Astro Kate i Astro Kike, dvije zaljubljenice u astronomiju iz Varaždina.

Ja sam Kate, stručni arheolog i amaterski astronom. Živim u Puli od prošle godine, a tu sam pribavila i novi teleskop (Franjo) kojim pokušavam prodrijeti kroz svjetlosno onečišćenje Pule, dok stari refraktor (Gusto) uživa u nešto boljem noćnom nebu Varaždina s Astro Kike. Tu i tam me iznenadi lijepo i vedro nebo (kao na primjer jučer) pa uživam u čarima našeg Mjeseca ili pak predivnih planeta koji nam svako malo krase večernje nebo. Vrijeme Marsa je prošlo, sad nam dolaze plinoviti divovi Jupiter i Saturn!

Ja sam Kike, i druga polovica ovog amaterskog astro-tima, uz Kate, koja se ovime bavi puno duže od mene. Kao novak, mogu podijeliti s vama sve novo o astronomiji što mi zapne za oko, dok će Kate objavljivati svoja promatranja i astronomske skice iz dnevnika. Možda joj se i ja prirdružim u tome sa svoje strane Hrvatske! Kate je stručnjak u astrognoziji i zna prepoznati zviježđa i planete i zvijezde, dok sam ja stručnjak u ometanju s filozofiranjem o radioastronomiji.

Ideja ovog bloga je da vam iznosimo naše bilješke i subjektivne komentare s promatranja ili pak donosimo novosti iz područja astronomije (apsolutno objektivne). Nadamo se da ćete uživati kao i mi. :)

Dobro došli!



Naši teleskopi - bijeli Dobson, popularno zvan Franjo, i tamni refraktor, popularno zvan Gusto. S njima smo promatrale većinu ljepota i misterija noćnog neba.

Franjo.


- 14:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.