14

nedjelja

srpanj

2013

Semafor

Ubija sam se ko mačka


A što da vam pričam, ružno mi je kad se i prisjetim, a kud još da to i ponavljam ovdje.. enivej otišlo se do centra, pojelo se, popilo se, pilo se, rakijalo se...

U planu je bio mirni izlazak i odlazak na kulturni koncert jednog naseg izvođača... ali kita labudova.

Ma sve je išlo svojim tokom i tad je stigo sms, a možda sam i ja prvi posla al nebitno...( dobro možda bi bilo bitno, al nebitno) I tad su dosle te tri svrake natapirane,s špicigarama s spikom ubi Bože... al eto privlače nas uvik neka sranja.. pa smo se prepustili ko drek niz kanalizaciju...

I tad je došo moment da odemo do kluba malo se isplesat..kad je ona rekla ...a da odemo do ***** ( cajkuški klub-ne zelim ponavljat ime tog pakla) ja sam iskesija facu ka , mala koji ti je K****.. mislis da ti ja idem na ta sranja... odma sam joj dao do znanja da to neću trpit e....

....i za 20 minuta sam bio u cajkalandu na sredini podija s rukama u zraku ,dok me mala gazila opancima... ( toliko o mom stavu)

Ukratko, skriva sam se iza svakog stupa, kad bi iša pišat u wc- odvalia bi žarulju da mi nitko facu ne vidi, flašu pive sam drža uvik u razini lica da se ne vidim...ka fol dencam... i kradomice sam trunia kratke da si ubijem bol...

Ukratko primarno je bilo ubiti svaku vezu s stvarnošću, znanjem di sam, s kim sam i kakvo to zavijanje dopire iz zvučnika...

Misija obavljena u kratkom roku uz mnogo etilnog alkohola,rakija im je ukusna ko gorivo za boing 747.

Ok završilo je to sve,OTPRATILI smo te tri ( neznam kako bi ih nazva) kući.

I sidimo ti nas dva jutros na kavici u lokalnoj birtiji, nešto slabo pričamo, ne skidamo naočale s očiju, kava nam nešto gorka,redamo mineralne bocu za bocom...

i kaže meni frend..

F: A je smo se razbili sinoć...
JA: jesmo...
F: nije bila loša svirka...
JA: neznam....
F: dobre su one četri mačke..
JA: oš reć tri?
F: al najbolja ona moja...
JA:koja?
F: ona što nije tila plesat samnom...
JA: koja?
F: a je smo se razbili.... neznam ni kako smo dosli doma.... i koji k.... smo buljili u onaj semafor
JA: koji semafor?
F: pa sićam se kad sam vozio doma da sam buljio u zeleno na semaforu a nikako krenit...
:JA ma ko je vozio, koji semafor jeben te lulavog...


....da skratim priču, lik se zapia ko deva, na povratku kući...PJEŠAKA , frend je sta rigat, pa ga je malo zanilo pa se izvalia na pod... i počea se smijat ko budala.... vidi semafor... vidi semafor.... a ono kujac od semafora.. njemu njuška u travi i pred nosom mu svijetli krijesnica....

Jeba ga semafor...tako bi i na sudu reka....


A.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.