Seth i Summer-najljepši par..A i pjesma je cool...=)



27.08.2007. | 18:55 | 1 K | P | # | ^

..nema naslova..


Zašto ovaj post nema naslova?Jer ne postoji SAMO jedan naslov koji bi se odnosio na sve o čemu namjeravam pisati...Sad vi mislite da ću pisati nešto extra,ali neee....Ja ću vam opet dosađivati s tim kako mi je bilo vami...U subotu...hahaha...pjeva..
Išli smo van Elvira,Roberta i ja...Sahida je trebala doći poslije posla...Žao mi je šta L i R nisu išli ali ok...Bit će još prilika..Ja sam trebala ići kod stare po pare (pazi rime eeej.naughty..) i onda u pivnicu ali pošto se gospođicama nije dalo hodati ja sam sama izašla na prvoj plaži,a one su išle do Girandelle.Da je bus vozio i za U pivnicu,vjerojatno se one ne bi bunile...Ljenčine jedne...I riješim ja biznis sa starom i krenem prema rivi da dam Sahidi njenu robu koju sam joj nosila za van.Vrtila sam neki film u glavi da će baš biti super večeras i da ćemo se cool provest...Nisam uopće mislila na NJEGA!!Nekim čudom...I dam ja to Sahidi i krenem prema pivnici..Putem su me izludili svi one komentari sa strane,zvižduci,fućkanja i ostala sranja.I hodam ja (najbrže šta sam mogla),ne kužim nikog ispred sebe pa vjerojatno da je i prošao netko koga poznam,ja ga ne bih skužila...Odjednom,dignem pogled,kad ono ON!!Uuu jebote...Pa kud baš sad?!A dobro ajde,nisam se baš toliko bunila...hehe cerek Di ćeš,kud ćeš,ono padne spika,malo grljenja,ljubljenja (kao da smo neki par...) i krenemo mi skupa prema pivnici,a on je u stvari trebao ići na rivu ali ok...I krenemo mi..Putem smo pričali neke gluposti,smijali se,gledali pa opet smijali i tako.Kao najbolji frendovi..Kad evo ti ove dvije sjede negdje na pola puta između pivnice i svjetionika..Normalno da su se počele kesiti..I onda sam tamo trebala sjediti jer se ove dvije nisu htjele dignuti a ovaj je počeo motat cigaru...I nikad kraja..Konačno krenemo prema toj jebenoj pivnici..Cijelim putem ili je samo on pričao ili Roberta..Samo sam se lupala majicom po glavi jer ih nisam mogla slušati..Elvira se naravno samo cereka...no...Al ok,preživjela sam..Konačno PIVNICA!U tom trenutku nikad mi nije bila draža..smijeh..On se naravno izgubi kod nekih frendova..Uglavnom,mi popile cugu,ja platila i krenule mi..Onda sam skužila da bi ipak trebala ići pozdraviti ga pa sam rekla curama da idu jer da ću mu samo ja reći bok pa da ću ih stić jer se stvarno nisam mislila zadržavati...Ali malo po malo...Nisam mogla otići,bilo mi je tako lijepo s njim i onda nakon što me Sahida zvala sto puta,odlučih teškog srca krenuti.Ja sam krenula u Lunu,a on na nekakav privatan party na Golubijeri.Zvao me tisuću puta da idem ali kad stvarno to ne bi ispalo dobro...Da spavam u Rapcu,onda da,ali ovako...Ok,pomirila sam se sa sudbinom.Došli smo u Lunu,sve puno..Nemaš se di okrenut..Dobro da se poslije malo razišlo..Oko dva nisam više znala šta da radim..U dva i pol sjednem na stolicu do nekog full slatkog lika ali stvarno me više ništa nije bilo volja...U dva i četrdeset samo šta ne zaspem..U dva i četrdeset pet UZBUNA!!!ON je opet došao!!Ma kako?Zašto?Šta on radi tu?Zašto nije na Golubijeri?Ma to ne može biti ON!!Ma to definitivno nije on....Ali je!!I ja sam ga sad skužila.Stvarno je ON..Ne mogu vjerovat..I onda je došao do mene..Već znate šta smo opet radili da ne pišem opet sve...hehe..kiss..cerek...thumbup...
Nisam ni skužila da je nestalo ljudi u Luni kad ono svjetla se pale...Šta ćemo sad??Tek je tri i petnaest a bus je u četiri i pol!!Ali meni nije falilo ideja...naughty...Ove su išle sjest ispred Lune a ja i on smo išli šetat..A u stvari smo cijelo vrijeme sjedili kod svjetionika...Da ne mislite da smo se cijelo vrijeme grlili i ljubili,mi smo i pričali...Dok nije došao Alex i prijetio mu da će najebat ako mi slučajno ˝naudi˝-hvala Alex na podršci,ali stvarno nisi trebao...Pričali o tome kako se on vratio s Golubijere samo zbog mene (možeš mislit..),kako je sretan šta me našao (možeš mislit..),kako mu se sviđam (možeš mislit...) i sve naj,naj...Uglavnom,moj ego je samo rastao i rastao...Hehe...thumbup..Ali moram priznat da i ima nešto istine u tome..On je ono šta sam ja tražila u svakom dečku i šta je još važnije ima one kemije među nama,kužimo se bez riječi i to je to...nut..
Curke me zovu da krenemo prema busu i ajde..nagovorila sam ga da ide sa mnom makar do Andree,a na kraju je sa mnom i bus čekao..S tim da smo sjedili na nekim klupicama kod paintballa i gledali zvijezde..Iskreno,zvijezde mi nikad nisu bile nešto...Rekla sam mu.˝Pa to su samo kamenja koja svjetle zbog tog što i Mjesec svijetli..˝On je rekao:˝Ajde sjedni ovdje,pogledaj ih i kaži da su samo kamenja...˝Imao je pravo,nikad nisam vidjela ljepše nebo u životu..Izgledalo je kao ono nebo iz Titanica kad se ova hoće bacit s broda,a moj slatki Leonardo DiCaprio pali cigaru na klupici i gleda u TO nebo...Nešto prelijepo...I tome je došlo kraj..Ja sam ušla u bus a on se izgubio..Svemu lijepom dođe kraj,pa tako i ovom..Al dobro..Barem ću se imati nečega sjećati..Nečeg posebnog.Nisam vjerovala u ljepotu života ali sada vjerujem...Sitnice čine život ljepšim..Držanje za ruke..Poljubac..Osmijeh..Zagrljaj..Jedna riječ...Klupa u mraku..Pa i tisuće zvijezda na nebu..Za tisuću puta najljepšu noć u mom životu..Valjda ću jednom to ponovo doživjeti,a do tad će me na to prisjećati njegovi ugrizi na mojim leđima..
Ljudi,uživajte dok možete...Voli vas vaša Tamara....


27.08.2007. | 17:45 | 2 K | P | # | ^

Gibonni-˝Posoljeni zrak i razlivena tinta˝


˝Ponekad sam pjan, do uha nasmijan
i dusa mi je otvorena knjiga
moje nebo je posoljeni zrak, a moje more razlivena tinta
kome biti zahvalan, zivote moj...

Krenem obalom koju dobro znam
samo dva minuta pjesice do luke,
gdje se djeca igraju, pred nama skrivaju
kriju iglom izbodene ruke..

Pa opsujem da ne mogu prostije
mada odavno sam pobjeg'o iz geta,
i mjesec iznad nas ima okus hostije,
a cesta miris izgubljenog svijeta..

Ref.
Moje nebo sad je posoljeni zrak, a moje more razlivena tinta
zato pjevam da ne pojede me mrak
jer da nisam ovo ja bih bio biljka,
kome biti zahvalan, grade moj...

Ponekad sam pjan, do uha nasmijan
i zivot mi je otvorena prica,
ja se cesto spotaknem, al' se uvijek docekam,
ja sam covjek koji nema briga...

Ponekad sam pjan, do uha nasmijan
i dusa mi je otvorena knjiga,
moje nebo je posoljeni zrak, a moje more razlivena tinta,
kome biti zahvalan, zivote moj..

Krenem obalom koju dobro znam
samo dva minuta pjesice do luke,
gdje se djeca igraju, pred nama skrivaju
kriju iglom izbodene ruke..

Pa opsujem da ne mogu prostije
mada odavno sam pobjeg'o iz geta,
i mjesec iznad nas ima okus hostije,
a cesta miris izgubljenog svijeta...

Ref. ˝


----iako ne slušam Gibonnija i ekipu,moram priznati da mi je ova pjesma predobra...jednostavno se nađem u njoj....-----


25.08.2007. | 17:35 | 3 K | P | # | ^

Stižu me sjećanja...


Znate onu pjesmu od Crvene jabuke ˝Stižu me sjećanja˝?To se meni upravo dešava...Sad buljim u ovaj ekran i pitam se da li je prošle godine stvarno sve i bilo bolje...Kako godine idu tako se stvari pogoršavaju,dobivaju neku ozbiljnost i crninu...Sad sam shvatila,da ja zapravo ne želim odrasti..Ne trebaju mi takve ozbiljne spike i takav realno sjeban život..Imam 17 godina,pa šta?Kome smeta,neka odjebe...Svi se ufuravaju na nešto šta niti nisu,pa čak i klinci mlađi od mene...Faks,posao,dečko,cura...Ma daj...Pa bolje je biti dijete...Kao šta sam ja...Radiš šta hoćeš,ako nešto i sjebeš,uvijek su starci tu da te spase..Ma kakva ozbiljna veza,žešće je furat s trojicom odjednom!Koja škola...U školu ideš da isprebijaš one luzere i kučke,a profesorima dokažeš da si pametnija od njih...Posao??Šta je to??Šta se to pije ili jede??...=)...Ne znam zašto sam se sad dotakla te teme,ali jebiga...Jednostavno sam imala potrebu to prenijeti nekome/nečemu..Sutra je petak i ide se vani!!Napit,napušit,po stoti put zaljubit..Život je lijep kad se živjeti zna!!Vjerujte mi...Ovo vrijeme koje sada prolazim je najbolje u mom životu..Sigurna sam,jer kad bi u daljnem životu bilo tako uzbudljivo vjerojatno ne bi preživjela ali to bi tek bila prava stvar!!Uživajte dok možete,ne morate proživjeti svaki dan kao da vam je zadnji ali proživite ga tako da ne morate misliti na posljedice,napravite ono šta vam se radi u istom trenutku...Napijte se,potucite,napušite,zaljubite,prevarite,odljubite i ponovo zaljubite...Šta god vas je volja!Vaš život je samo vaš!Ako čujete zlobne komentare sa strane,nasmijte se glasno,zapalite cigaru i pošaljite ih u k....Svi oni vjerojatno imaju osiguranu budućnost ali jebeš to...Sigurnost nije zabavna!!!Nadam se da vam je nešto od svega ovoga i ušlo u glavicu...
Samo još nešto da vam kažem...Nešto što sam pročitala od izvanrednog starorimskog filozofa Seneke...-˝Nevolja nije ništa drugo,nego prilika za hrabrost!˝...Zato budite hrabri!Baš kao i JA...Šaljem vam veliku pusu za laku noć!!mah


23.08.2007. | 23:24 | 1 K | P | # | ^

Moja mala beba...mljac...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


23.08.2007. | 18:37 | 0 K | P | # | ^

Ovo moram objaviti...


Kao šta ste i sami mogli vidjeti,naš dragi blog.hr se promjenio!!Navodno ˝poboljšao˝....Imala sam nekih problema s objavljivanjem postova nakon te promjene,navodno zato što se NOVI i Bolji blog tek uhodava...Ma uhodat ću ja njega...=)...pusa...


23.08.2007. | 18:29 | 0 K | P | # | ^

Kiša pada...


Da bar opet kiša pada..O pa ona pada,sad sam vidjela dvije cure da su otvorile kišobran.One su sa mnom išle u osnovnu..Imam svakakva mišljenja o tim curama,ali dobro...Njihov život se samo njih tiče..Valjda..Osim ako namjerno ne radiš to šta one rade da bi privukle pozornost na sebe-svoj život...Ovo mi je ful ok...-Ja sam sama sebi svoj život!!haha...Onda mi je stvarno bijedan taj život..bang..Koji kurac ne valja s ovim novim blog editorom?Samo nešto šteka..Valjda se još nije staložio...Ma vratimo se mi kiši...Zašto ju toliko volim?'Bo...Jer volim zimu,a kiša donosi makar malo hladnije vrijeme pa mi je zbog toga draga..Stvarno jedva čekam zimu i zimske praznike!!Dođe mi da plačem..Ali ja nikad ne plačem..Ne podnosim kukavice i cmizdravce..Čini mi se da sam samo jednom plakala zbog nekog dečka ali i to je bilo potpomognuto bijesom i ljutnjom jer se stvari nisu odvijale onako kako sam JA htjela..Ali ozbiljno..Kad će ZIMA??Sigurno sam vam već i dosadna s tom jebenom spikom...O-o...Opet psujem..A jebiga..Takav je život!Večeras se moram nać s jednim dečkom s kojim sam prije nešto muljala ali sada..Dosadio mi je!!!HEJ,DOSADAN SI MI!!!!A jadan..A stvarno je zgodan,i dobar,i nekako cool..Samo šta mi ne odgovara i zato definitivno zaslužuje puno bolju curu od mene..Mislim da ću mu to i reći večeras..Ako se sjetim..Jer se namjeravam urokat..Nisam dugo...
Inače.....Na Prljavcima u subotu je bilo ful zakon,samo šta smo bez veze išli đir u Rabac jer se Luna zatvorila pošto nikoga nije ni bilo u Rapcu!!Činilo se kao da se cijeli svijet okupio u Starom gradu...Vidjela sam onog kretena..Ali mi se nije dalo pozdravit ga jer...Ma ne znam zašto..jednostavno nije...Nisam ga već dugo vidjela.U stvari,od subote..-ali to je za mene dugo..
A fuck...Sunce opet dolazi...Ma šta bi mi da nema Sunca??Ali kiša i dalje pada.Bože,o čemu ja pišem??Koja je bit ovog posta??Bo...Nadam se da će Sahida sutra proć na popravnom,iz njemačkog i iz trgovinskog..Ona se stvarno uvalila.Jučer sam joj cijeli dan pisala neki tekst na njemačkom..Đabe ja imam njemački pet,kad ne znam apsolutno NIŠTA!!
Šta da radim večeras??Vjerojatno ću ići malo van pa ću onda kući gledat filmove..Uzela sam ih od velikog brata (to mi je bratić kojeg tako zovem otkad znam za sebe,a njegovog mlađeg brata-mali brat...vjerojatno jer smo stvarno bliski pogotovo zato jer sam ja jedinica..)..On ih ima otprilike 300!!Bez zajebancije...Inače baš i nisam neki ljubitelj TV-a.I tako...Jedva čekam petak da idem vani..Treba mi malo akcije..Malo više..
Sad sam se sjetila mog susjeda..Moje velike ljubavi..Mog debelog.On je uvijek za akciju..Šteta šta ssmo se udaljili..Otkad je počeo raditi nema vremena za ništa..Baš mi fali.On i ja smo istinske srodne duše i to oboje znamo.Mi smo,kako bi on to rekao zaljubljeni prijatelji..-friends in love...Znam da je to malo okrutno,ali jedva čekam da prestane raditi sad po zimi pa a se opet spetljamo..Hmm...Spetljamo??Da..I nikad više ne otpetljamo...=)Bo..Koje gluposti ja blebećem..Ej.debeli,šaljem ti jednu veliku pusu!!Voli te tvoja debela zauvijek...
A tebi,moj kretenu..Ti si stvarno poseban i zato ti šaljem ugriz u vrat jer znam da to voliš...=)
I svim mojim prijeteljima (dakle,muškoj polovici),šaljem pusu u čelo i nogu u guzicu jer vas stvarno volim,ekipa..
A svim prijateljicama,mojim curkama,šaljem zagrljaj i pusu u obraz jer di bi ja bila bez vaših baljezganja i gluposti...
Nema više pozdrava...Ostala sam samo ja...I vi..Zato vas pozdravljam i obećajem da ću drugi put imati neku kvalitetnu temu za obraditi!!Sorryite ako sam vas udavila pričom,hehe=)...Bokić!!


NAPOMENA:Ovaj post je pisan jučer.Dakle,dok mi je editor štekao i nije htio objaviti ovaj post pa sam ga ja danas našla među skicama i svejedno odlučila objaviti...=)


22.08.2007. | 18:09 | 1 K | P | # | ^

This is gothic me!



18.08.2007. | 19:45 | 2 K | P | # | ^

Prljavo kazalište-˝Iz nekih starih razloga˝


Ne,ne,ne vjerujem,
Usnama što lažu,
A tvoje baš lažu sve.

Kad znam da je ljubav,
Zemlja čudna,zemlja lažljiva.
Ponekad vlada tuga,
Ponekad pojavi se kao duga.

I zašto onda ja,
Plačem zbog tebe,
I krijem oči da,
Da me ne vide.

Iz nekih starih,
Starih razloga,
Još uvijek drhtim
Zbog tvojih usana.

Ne,ne,ne vjerujem,
Usnama što lažu,
A tvoje baš lažu sve...


--evo vam te dvije pjesmice,onako...za dušu...--


18.08.2007. | 18:35 | 0 K | P | # | ^

Prljavo kazališe-˝Tu noć kad si se udavala˝


Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noć kad si se udavala
Nitko ne zna zašto si plakala
Ili ti je kroz glavu prošlo sve.

Tu noć kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tješili
Da ima milijon takvih kao što si ti
I da ću te preboljeti.

Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je...

Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeći
Ovako stisni zube, ne plači..

Tu noć kad si se udavala
Meni kroz glavu prošlo je
Tvoje smiješne za maturu haljine
Sandale boje mjesečine...

--evo kako večeras idem na koncert Prljavog kazališta,ovo je da se malo ufuram..--


18.08.2007. | 18:14 | 0 K | P | # | ^

...bokić...


Evo, obećala sam da ću vam javiti kako je bilo sinoć vani..Bilo je super (mislim da je meni svaki put super kad idem vandead)..Da vam najprije kažem šta sam obukla..Imala sam traper minicu i crne tajice i crnu majicu ali ipak se nisam osjećala baš nekako cool..Dobro,kasnije u Luni mi je nekako bilo i svejedno kako izgledam..Nisam baš imala volje za ništa.Ne znam zašto..Najprije smo išli u pivnicu na cugu..Tamo su me neki klinci,Francuzi,pitali da li imam šta trave kod sebe..Pa da imam sigurno ne bi sjedila u ovoj jebenoj pivnici..namcor..Klinci možda imaju 14-15 godina.Onda mi je Rule poslao poruku da dođemo malo cugnut na parkiralište tamo negdje Bogu iza nogu..Taman kad smo mi došle panduri su išli ča.Koja sreća!!Isto to mi se desilo i prošli put kad smo cugali!Opet smo pili vino..Došlo mi je da se porigam čim sam ga samo pomirisala ali sam i dalje cugala..Zdimili smo dvije kutije Marlbora i krenuli za Lunu jer me frendica Lidija zvala da je došla.Ona je vodila neku svoju sestričnu iz Austrije van tako da nije odmah išla s nama..Tako smo se mi svi jedva potrpali u Mevkin auto a čulo se samo Robertu i Latifa kako se svađaju,vrište,deru,gaze jedno po drugome i krevelje se..Umirala sam od smijeha...smijeh..Konačno smo se uparkirali iznad Andree i krenuli prema Luni.Nemam pojma di su se ove dvije izgubile jer sam ja išla zadnja s Ruletom,Mevkom i Arnesom..Krenemo mi po stepenicama za u Lunu a kad ono Ruleta ne pusti jedan od securityja (zbog nekog sranja koje se desilo davnih dana!!)...Baš mi je bilo glupo.A mogu tek mislit kako je bilo Ruletu.Ali dogovorili smo se mi da ćemo ga razbit za jedno 10 godina,hehe...thumbup..Išli smo mi malo unutra pa sam ja svako toliko dolazila dole kod Ruleta da mu ne bude dosadno,pa sam mu donijela pivu,pa je došao Mevko pa sam se ja vratila onda gore..Unutra je bilo sigurnih 45 stupnjeva.Ja sam se živa kuhala,a kasnije me uhvatila neka hladnoća.Nisam se baš osjećala dobro..Vjerojatno zbog litre vina,10-ak piva i dvije-tri kutije marlbora..Ali dobro,jednom se živi!!smokin..
Otiđoh ja sebi po još jednu bavariu kad pogledam onaj moj kreten dolazi prema meni..Bilo mi je stvarno drago šta ga vidim,ali nisam htjela da on vidi mene..Ne znam zašto.Htjela sam da samo ja njega gledam a da za njega postanem nevidljiva (ali samo na tu jednu noć=)..hehe).I tako smo malo pričali..opet mi je nešto srao da šta opet pijem (!!),pušim (!!) itd,itd..Ma daj mali,fuck away!!Ma šalim se...kiss..Ljubi te tvoja ljepotica..hehe..nut...Išao je on kod nekih frendova,a meni došlo da idem u wc..Onako bez veze..Da vidim koga ima.smijeh...Silazim ja po onom strmoglavim stepenicama kad iza sebe čujem o ljepotice moja,pa di bježiš od mene..Taman sam se spremila šakom opalit tog kretena iza sebe kad ono opet ON!!Da,MOJ kreten..Onda sam ga nešto zajebavala da on treba ići u ženski wc a ne muški i ta sranja..Pa se malo napizdio ali je opet kasnije došao kod mene.Poljubio me u obraz..Onako bez ikakvog razloga.To me je baš bilo...ono...super...cerek...Onda mi se učinilo da vidim sahidu ali to je bila sasvim neka stota tipica,ali to me valjda samo Bog htio odvuć dalje od njega..haha..Ne znam da li je to smiješno uopće,kad malo bolje razmislim..!A onda smo morali ići ča..Lidijin tata je trebao doći po nas..I izlazimo mi sad ekipa iz Lune.Idem ja zadnja da mahnem ovom kretenu i kažem da idem,a kad on mene ne pusti..Uvijek mi napravi isto sranje!!Pa zašto ideš ča,a ajde nemoj,pa ja bi još bio s tobom..Pa me grli,ljubi i sve samo da ne idem!!A meni živci na sto..-jer stvarno moram kući!!namcor...I onda me pitao da li ću doć na kupanje.Ja sam mu rekla da neću danas nego u nedjelju.Pa mu je bilo predugo toliko čekat da me vidi (!!!!!),pa sam mu rekla da se vidimo danas prije Lune oko jedanaest..i dobro..Još me jednom poljubio...Onako baš kako treba i kako ja to volim..hehe smijeh smijeh
Ja se okrenem i otiđem,a bila bi dala sve na svijetu samo da ostanem.I da bi mene kasnije Elvira sjetila da ja danas idem na Prljavo kazalište prije Lune i da neću moći fizički biti na dva mjesta odjednom!!O Bogovi....Nadam se da će zaboraviti da se trebamo naći jer inače si neću oprostit do kraja života..
I tako je meni bilo sinoć vani..Uvijek se nešto događa!To mi je baš cool..naughty..Ajde ljudi vidimo se (čujemo..)...Pusa!! wave

P.S.Držite mi fige da me starci puste večeras van i da opet budem s NJIM!!hehe....bokić..mah mah mah


18.08.2007. | 17:32 | 6 K | P | # | ^

..hey..


Danas je petak..Konačno!!Sad sam poslala elvirici poruku da li može ići van.A ja svoje nisam ni pitala..Ma valjda će me pustit,iako sam prošlu subotu došla doma tako urokana da mi je stara srala poslije cijeli dan.Ali na sreću to je prošlo..Samo da večeras idemo vani i da si nađemo taj glupi prijevoz!!!To je najgore u cijeloj priči.Jedva čekam da položim pa da se konačno riješim te glupe brige..Zato ću ići polagati na zimu tako da na svoj 18. rođendan u četvrtom mjesecu lijepo dobijem vozačku!!jupiiiii... smijeh smijeh smijeh
Sad mi je i Roberta javila da ide i neka njena frendica iz razreda s nama..Ok,nema beda..Što više, to bolje!zujo A postoji još jedan problem..Sad sam se sjetila,jebemu sve...mad Šta da obučem???headbang...To mi je stvarno nešto najgore u životu.Sve one kučkice u disku budu nalickane,sređene a meni se fakat ne da sve to radit jer kad dođem tamo i zagrijem se ne osjećam se ni malo ugodno ako me stalno neki kurac nateže,smeta mi itd..ma stavit ću sigurno opet neke traperice i majicu i preko jaknicu..Uzmem svoju torbu,prebacim preko ramena i u tome se osjećam tako superiorno da mi se čini da bi mogla svijet osvojiti!!thumbup A ako se osjećaš stvarno dobro u onome što nosiš,nije ni važno ŠTO nosiš jer ionako sva blistaš i ljudi gledaju tebe a ne tvoju odjeću..O Bože,koja kilometarska rečenica...smijeh...Sahida mi je sad rekla da se zakačila sa starom i da ne može ići vani...Fuck!!!!!bang..Pa gdje se našla svađat dan prije vikenda?!!Ako sutra ne bude išla,morat ću ja preuzet stvar u svoje ruke i molit da je pusti...namcor..Nadam se da neće doći do toga..Tko zna da li ću vidjeti onog mog kretena...Imam neki predosjećaj da će me napizdit zbog nečega..Ej odvalit ću mu šaku ako dođe do toga...Ma neću...Ne,ne,neću...kiss...poljubit ću ga pa neka si on onda misli!!E!!naughty..Hehe..haha...zujo..Jedva čekam da u onom prebučnom i pretoplom discu zapalim cigaru i gutnem svoju hladnu bavariu..party..smokin...Nisam cugala ni pljugala od prošle subote!!To je veliki napredak za mene...Moram se malo kontrolirati..Molim Bogove da nađemo prijevoz!!!To mi je sada najvažnije...Ajde javim vam ja kako je sve prošlo...Pusa! wave...


17.08.2007. | 18:25 | 2 K | P | # | ^

Pitate se čemu ove slike Tupaca?


E pa to ni je ne znam...Možda zato jer mislim da on definitivno zaslužuje biti na nečijem blogu,što se malo kome od današnjih zvijezda može reći.Iako ja ne slušam baš njegov tip glazbe,ne znači da ga ne cijenim i poštujem kao velikog umjetnika čije su pjesme ponekad toliko bolno iskrene i jednostavno se možete pronaći u njima..Kao npr. stihovi njegove pjesme ˝And Sometimes I cry˝koja se nalazi tu negdje dole...To je to...Pozdrav!!mah


16.08.2007. | 17:37 | 0 K | P | # | ^


image hosting file hosted images

image hosting file




MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Sexy Tupac Shakur Images

Sexy Tupac Shakur Images


16.08.2007. | 17:35 | 0 K | P | # | ^

Čemu ovaj post??


Stvarno nemam pojma zašto sam ovo počela pisati kad zapravo ne znam šta da kažem..Ma kad bolje razmislim ja nikad nemam ništa pametno za napisati pa opet nešto našvrljam...˝Zaljubljena,zaljubljena,u tvoje usne,u pogled tvoj...Makar znam da nade nema,ti nikad nećeš biti moj...˝-zašto slušam ovu glupu pjesmu??Ma nemam pojam..Nemam pojma da sam živa...haha=)a joj...a joj...Išla bi u rabac.A bila sam jučer.Rekla mi je sahida da ga je vidjela na rivi..pa di si sinoć bio majmune?????jooj...Ne vidim ga više od tjedan dana i onda kad se nađemo nema nam kraja...Ne znam da li da se smijem ili plačem zbog toga..Hej,ljubavi stavila sam ti 2paca i riječi pjesme..Samo da znaš da mislim na tebe..Kad bi me bar čuo,vidio...Ma doći će petak i opet planiram da ću mu se nasrat jer ga nikad nema kad dođem u Rabac,ali ja to samo planiram..Jer kad ga vidim ja se rastopimheadbang....Uvijek su mi svi govorili da imam hladno srce.Helena me zvala ˝moja ledena kraljica˝...I bila sam,i sad sam..Prema svima osim prema njemu.Valjda to s vremenom dođe..Bože,govorim kao da imam 85 godina...Zašto baš 85??Nemam pojma...Opet ˝nemam pojma˝...Ovo mi postaje smiješno.Da prestanem pisati ovaj post??Ma neću...Nemam šta raditi..Idem vani tek oko deset..naughty...Na tv-u naravno nema niš pametno.Ostat ću lupati po ovoj tipkovnici i slušati jebene pjesme..Zašto volim toliko psovat??Nemam pojma...headbang-neću više govoriti ˝nemam pojma˝..Obećajem!rolleyes...hehe=)Ali psovanje me baš ispunjava na neki jebeno ugodan način.Znam da sam cura i da cure trebaju paziti na svoj izgled,stav,govor i bla,bla,bla...Fuck away man!!!thumbup
Kome se ne sviđa neka me ne sluša ili u ovom slučaju ne čita!!U OPISU BLOGA jasno piše da se ne mislim prilagođavati NIKOME!!Možda ovo sve ima veze s tetovažom koju ću si napraviti na leđima..Pisati će na njoj:
˝Born to be wild˝
Znam..Luda sam..Spaljena...Divlja..Ali i to vam sve lijepo piše pod naslovom ˝SAMO DA ZNATE ČIJI BLOG ČITATE˝...A sada ,tko je vama kriv šta vi ne znate čitati??Ljudi!!!Samo se zajebavam jer mi je užasno dosadno..bang..S nekim bi se najrađe tukla..Zašto nemam sestru ili brata??Dobro bi mi došli u ovakvim kriznim trenucimasmijeh..
Ma idem si pročitati horoskop na rtl-u..I naravno NJEMU isto..Možda se vratim da vam ga napišem ako je dobar,ako nije..Onda se čujemo kad budem imala inspiracije!!Pusa......mah


14.08.2007. | 19:43 | 1 K | P | # | ^


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images



Tupac Shakur - legenda koja se ne zaboravlja . . .


14.08.2007. | 18:44 | 0 K | P | # | ^


a href="http://www.bigoo.ws">Tupac - And Sometimes...i Cry... Words

Tupac - And Sometimes...i Cry... Words


14.08.2007. | 18:37 | 0 K | P | # | ^


Blog images codes

Blog images


14.08.2007. | 17:53 | 0 K | P | # | ^

The world is mine!!


Hey...Za početak mogu potvrditi da je ljetni horoskop za ovna koji je izdan u časopisu Joy apsolutno točan-ili ti ga pogođen=)Dakle,pisalo je kako sve do desetog kolovoza neću imati šta raditi jer će vladati ˝suša˝ na ljubavnom planu,ali od desetog kolovoza nadalje se sprema prava eksplozija strasti i ljubavi od kojih će jedna vjeroojatno biti i doživotna!Pa upravo sinoć oko dva ujutro (onda bolje rečeno danas) počelo je moje OVNOVSKO INTENZIVNO RAZDOBLJE,jupiiiiiiiiiii.....cerek
SAmo ću još nagovijestiti kako je moja ljubav strijelac u horoskopu tako da se izvrsno slažemo,opet jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........smijeh
Tražila sam malo po netu kako se slažu ta dva znaka i evo šta sam pronašla:
1.˝Po pitanju temperamenta Ovan i Strijelac su dvoje ljudi koji će se vrlo lako složiti gotovo na svim poljima. U seksu će se slagati savršeno, u kući također gdje će svako od njih imati svoje obaveze dok god su pošteno podijeljene biti će sve u redu, a i u poslu gdje su najbolji mogući suradnici. Oboje su vrlo aktivni i sposobni, savršeno funkcioniraju zajedno u poslu, gdje imaju mnogo razumijevanja jedan za drugoga i gdje će jedan drugoga u svakom trenutku nadopunjavati sa riječima i novim zamislima. Vrlo su živi oboje i njihova kuća često izgleda kao sklonište za sve napuštene životinje i kao okupljalište svih njihovih prijatelja pa će često biti kod njih kao na kolodvoru. Oboje su i vrlo iskreni ljudi, ponekad i bolno iskreni pa može doći do malih sukoba kod njih u mišljenjima i u stavovima koje zauzimaju u životu, a sve je u redu ako nikada ne pređu granicu tolerancije jedan prema drugome. Strijelcu neće uvijek odgovarati Ovnov dosta sirov i nagao pristup seksu. Oboje će dosta dugo uživati jedan u drugome, sve dok jedan od njih ne potraži nešto zanimljivije.
Dobra veza sa velikim i dugotrajnim uzajamnim poštovanjem. Skoro idealno.˝
2. ˝Ovnovima i strijelcima je zajednički optimizam i slobodoumnost, kao i tvrdoglavost i nepromišljenost. Ta veza je puna iznenađenja i nikad nije dosadna. Ipak sklonost novim iskustvima strijelaca ponekad je previše i za ovnove. Ako žele ostati u dužoj vezi ovnovi moraju naučiti biti tolerantniji prema neuspjelim pothvatima strijelaca i znati da nakon svakog neuspjeha slijedi novi uspješan pokušaj.˝
3. ˝Žena Ovan nije baš jako arogantna, iako često neće prezati ni od čega da dobije točno ono što želi i koliko želi. Obožava "lumpanje", ljubav i velika društva, a često ćete je naći i u političkom životu, te u glumi bilo na filmu ili u kazalištu. Najgori element žene Ovna je njena nesigurnost i nemir koji je pokreće, pa će Vas često napustiti bez upozorenja, čim joj dosadite. Vrlo su samostalni i od rane mladosti ne traže ničiju pomoć, a i sve što imaju i posjeduju, isključivo zarade vlastitim rukama i na to su posebno ponosni. Nagle su naravi, vrlo čete često ćuti za Ovna da je prgav i nervozan, što u pravilu i jest točno, iako mnogi Ovnovi taj svoj nedostatak na neki način kompenziraju tako da se profesionalno bave sportom ili vojnim zvanjima. Ovnov agresivan i borben duh nikada nitko ne može slomiti, osim njega samoga, pa ne rijetko u životu zbog te svoje otvorenosti steknu mnogo neprijatelja. Nisu vješti lažljivci, a često mnogo toga kažu u trenutku nepažnje i time nehotice povrijede ljude oko sebe, a da kasnije ni ne požale za time. Njihovi osjećaji također se očituju u velikim oscilacijama, pa njihova ljubav često traje tek nešto duže od nekoliko dana, ukoliko se ne radi o ljubavi njihovoga života. U pravilu morate biti lavovski jak da bi parirali ženi Ovnu koja je vrlo samosvjesna i u jednu ruku gruba, ali to je samo vanjska fasada. Onaj tko dopre u njenu unutrašnjost pronalazi maznu i vjernu ženu. Najviše im odgovaraju Lavovi i Strijelci, a njihova je boja crvena.˝
..............
Toliko o horoskopima...Da vam ispričam kako smo se jučer proveli vani..
Namjeravali smo ići u pivnicu pa najprije u Rabac ali čim smo krenuli znala sam da će se nešto desiti jer me i prije nego što smo krenuli dočekalo iznenađenje u obliku poruke.Frendica koja radi u Rapcu rekla mi je da joj donesem neke svoje hlače jer da će se smrznuti.To ništa ne bi bilo čudno da se ne radi o Sahidi!!Da,da...Ona Sahida koja je vječito u minicama ili kakvim kratkim hlačama kako bi pokazala svoje seksi nogesmijeh....hehe
No dobro,preko toga smo prešli (nakon šta sam se neprekidno smijala otprilike 15 min.)dead...Roberta i Elvira su krenule već u pivnicu a ja sam trebala do Sahide da joj odnesem te hlače pa da ću se onda naći u pivnici tamo s njima..Ok...Dođem ja do Sahide kad tamo deset tipova oko nje.Ma ništa čudno,mislila sam..Ali problem je taj šta mi je Sahida uvalila jednog od njih taman kad sam se mislila pokupiti u pivnicu (i što dalje od njih!!).Još veći problem je taj šta lik zna pričati samo njemački (a ja uzalud njemački imam pet=)), a engleski ne zna ni beknut..Jooooj Bogovi i Božice....Ali na kraju smo i proveli neku spiku na nekom englesko-njemačko-hrvatskom jeziku uz gestikulaciju ruka,nogu,lica itd...sad se vi sigurno pitate bože,pa o čemu mu je ova pričala??hehe.smijeh...
I krenem ja s tim likom prema pivnici..Još se on fura na nekog romantika,sluša neki r´n´b i izgleda kao neka romantična dušica tako da je pokraj mene (klošarkebang) izgledao kao moj taoc ili nekakav rob..haha..thumbup..I da ne duljim,došli smo mi u pivnicu,ove dvije su se samo cerekale kraj njega i onda baš kad sam mislila da je mojim mukama došao kraj...NAS NE PUSTE U LUNU!!!!!!Zabranjen ulaz mlađima od 18.Oooo jebem li ti...namcor..I sjedili smo mi ispred lune,oko lune,iza lune dok nas napokon oko dva nisu pustili unutra!!Kad su naravno pandroti išli ča...A unutra ludnica...Ne možeš se okrenuti od ekipe!!Svi Rašani naravno kod šanka ( a di bi drugdje biliparty).Jedva sam prošla kroz tu gomilu..Svi su me grlili,ljubili kao da ih ne vidim svaki dan doma..Ali to mi je bilo baš nekako super,jer sam u tom trenutku shvatila da će ova ekipa biti uvijek biti uz mene pa čak i ako nema onog mojeg kretena koji se naravno kasnije pojavio i bili smo skupa cijelu noć..Nakon više od tri tjedna,napokon!!Mislim da ću ga i večeras vidjeti ali ne žalim sekiss...hehe...I sad kad slijede najzanimljiviji događaji večeri,ja dragi čitaoci moram prekinuti ovu priču jer ono šta se poslije dešavalo definitivno nije za javnost,a i stvarno mi se ne da više pisati...Zato vam šaljem veliku pusu wave wave wave

P.S.Elvira,nadam se da ćeš izvuć poantu iz ovog posta-obrati pažnju na duljinu,hehethumbup....E i još nešto!!!NAPOKON imam ponovo ugrize na vratu!!jupiiiiiiiiiiiii.......smijeh


11.08.2007. | 16:38 | 1 K | P | # | ^

O ne..vraća li se on to u moj život??


Ne mogu disati...Tvoje ime mi je na usnama,tvoje srce kao knjiga u rukama..Samo što ovu knjigu ne razumijem pročitati.A na zadnjoj stranici nema ni pojmovnika ni rječnika.Na internetu nikad nitko nije ni čuo za tu knjigu,a ja ne znam kako mi je dospjela u ruke.Možda s prašinom prošlosti,ili daškom budućnosti..Kakva je onda to budućnost?Prošlost se ponavlja..Ma ne..Ne želim opet patiti za tobom.Osim ako se taj put nećeš vratiti.Kao što pjesma kaže: ˝Na kraj svijeta vodiš me,pa me tamo ostavljaš..˝.Vrati se po mene!Čekam te na rubu Zemlje..Gdje se more konačno spaja s beskrajnim svemirom a hod po rubu tako me uzbuđuje..Htjela bi pasti preko tog ruba.Samo se malo nagnuti da vidim što je ispod mene..A ti me onda uhvati za ruku i privuci k sebi da te osjetim...U tom trenutku znat ću da si došao zauvijek.
...
Počinjem kliziti po rubu.San je postao java..Pomoći ću ti,ispružiti ću ruku.Vidim li ja to tebe u daljini?Dolaziš li?Vidim ti lice..Spasi me prije nego što dotaknem dno.Dno je tako mračno...Hladno..Pusto..Zar nije dovoljno što mi je duša postala takva?Molim te,jer ne želim vidjeti svoju dušu na dnu..


09.08.2007. | 15:39 | 0 K | P | # | ^

Pink Floyd - ˝Wish You Were Here˝


So,so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain..
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?Do you think you can tell?

And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange a walk
on part in the war for a lead role in cage?

How I wish,how I wish you were here.
Were just two lost souls swimming in a fish bowl,year after year.
Running over the same old ground.What have you found?
The same old fears.Whish you were here...


08.08.2007. | 12:57 | 5 K | P | # | ^

..samo želim da si sa mnom ti...svaki dan i svaki tren..


Moja potraga za tobom,tvoja potraga za mnom,potraga je za nečim što se ne može pronaći.Jedino je nemoguće vrijedno truda.Ono što tražimo sama je ljubav,razotkrivena s vremena na vrijeme u ljudskom obličju, ali ona nas gura dalje od naše čovječnosti u životinjski nagon i božanski uspjeh.
Ljubav koju tražimo nadvladava ljudsku prirodu.Ona sadrži divljaštvo i nadzemaljsku ljepotu koju želimo više od samog života.Ljubav nikad ne vodi računa o cijeni,za sebe ili druge,i ništa nije okrutnije od ljubavi.Ne postoji ljubav koja ne probada dlanove i stopala.
Obična nas ljudska ljubav ne zadovoljava,iako se katkad zadovoljimo i njome.Ona je logor na rubu pustinje, a mi palimo vatru i pojačavamo svjetiljku, i dokasno pričamo pripovijesti o tim velikim ljubavima..Izgubljenima i osvojenima.
Pustinja nije pripitomljena.Ona čeka -prekrasna i strašna- izvan dosega naše logorske vatre.S vremena na vrijeme neki ustaju i odlaze, moraju poučavati zemljovide samih sebe, u nadi da blago doista postoji.Dnevnici s njihovih putovanja vraćaju nam se u obliku bilješki, katkad tek pismo u mrtvačevu džepu..
Ljubav je vrijedna smrti.Ljubav je vrijedna života.Moja potraga za tobom,tvoja potraga za mnom,izvan života i smrti,dug zov u pustinju.Ne znam čujem li odgovor ili jeku.Možda neću ništa čuti.Nije važno.Na to se putovanje mora krenuti.


07.08.2007. | 12:48 | 7 K | P | # | ^

Guns N´ Roses - ˝Since I Don´t Have You˝


I don´t have plans and schemes,
And I don´t have hopes and dreams.
I don´t have anything,
Since I don´t have you..

And I don´t have fond desires,
And I don´t have happy hours.
I don´t have anything,
Since I don´t have you..

Happiness, and I guess,
I never will again.
When you walked out on me,
In walked all´ misery,
And he´s been here since then...

Yeah, we´re fucked!!

i don´t have love to share,
And I don´t have one who cares.
I don´t have anything,
Since I don´t have you...
You,you,you,oh,oh!
You,you,you,oh,oh!
You,you,you,oh yeah!!


06.08.2007. | 22:47 | 0 K | P | # | ^

...kupila bi tvoj život svojom smrću...


Postoji li neka osoba na svijetu koja bi učinila apsolutno sve za mene?Stala pokraj mene u najtežim situacijama,pomagala bez obzira na svoje interese..Na kraju,da li bi i umrla zbog mene?Ja ZNAM da takva osoba ne postoji..Ili je barem ja ne poznam..Osim sebe...Ima nekih ljudi koji mi toliko znače u životu da jednostavno ne bih oklijevala kad bi im moja smrt spasila život.Da li sam zbog toga glupa ili neshvatljiva?
........................................
Postojao je jedan dečko u mom životu kojeg nisam dugo poznavala ali i za to kratko vrijeme ostavio je duboki trag i neizbrisiv ožiljak..Iako sam ga viđala rijetko,samo kad bih izlazila za vikend u Rabac,živjela sam za te dane,za te trenutke koje bi provela s njim..Ništa mi drugo nije bilo važno.Zašto sam osjećala tu neraskidivu vezu (koju još osjećam) između nas kad je jednog dana samo otišao iz mog života?Ostavio me samu...Nemam više nikoga..Samu u ovom svijetu kada sam pomislila da sam napokon pronašla svoju srodnu dušu..Nikad te neću zaboraviti,Andrija..Uvijek će dio tebe živjeti u mom hladnom srcu...Sve više vjerujem u svoju crnu sudbinu,ostat ću zauvijek sama..Kad bi se bar vratio,ali znam da nećeš...
Želim samo da znaš da više nemam ni dušu ni srce, a svoje tijelo polako prodajem vragu..Od mene će ostati samo prah i pepeo,beznačajna sjena koja će te uvijek pratiti...Ali znaj da će te i ta sjena uvijek voljeti...Oprosti mi na iskrenosti.


06.08.2007. | 14:58 | 2 K | P | # | ^

Sjećanja...dobra ili loša??


Ponekad se pitam da li su sjećanja dobra ili loša...Da li postoji neko sjećanje koje nas može promjeniti u životu?Moja sjećanja općenito nisu baš bistra...(don`t ask why!!nut). Kad ti se nešto svidi i kad to pokušavaš zapamtiti na silu,vjeruj da nećeš jer ti to u stvari ništa ni ne znači...Tako sam se ja trudila zapamtiti svaku sitnicu vezanu za jednog dečka kako bi mu makar na neki način mogla uzvratiti toliku ljubav koju mi pružao..Ali ni to nije pomoglo jer ga još uvijek zovem drugim imenom,vidim drugog čovjeka,sanjam o drugom čovjeku...Zove li se to dvoličnost ili nesretna ljubav??Ili možda samo˝nemaš sreće u ljubavi˝....Nemam pojma...Ali kad na kraju shvatiš da ga uopće ne voliš i da ne možeš više glumiti (da li zbog sebe ili njega),opet ti se taško rastati s njim a uopće ga ne voliš...Ili možda samo voliš to što on tako ludo voli tebe..Možda zato jer obbožavam biti predmet obožavanja i centar ljubavi..O Bogovi i Božice,ovo je sve tako komplicirano a još kad se ja ne znam izraziti postaje sve gore i gore...Općenito nisam osoba koja će plakati zbog nekoga i patiti u ljubavi jer imam takav karakter ali zbog ovog bi dečka mogla isplakati ocean suza.To i nije baš normalno,jelda?samo mi nemojte reći da je to ljubav jer ja u ljubav ne vjerujem...Vjerujem u zaluđenost,simpatije i obožavanja ali ljubav...Za ljubav treba imati dušu,a ja ne znam gdje je moja...


05.08.2007. | 16:41 | 0 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (25)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Kome se sviđa neka pusti koji komentar ako hoće,a kome ne...Ne mislim se prilagođavati nikome!




Free fast loading music codes, songs with lyrics, and free downloads




Wherever you will go - By: The Calling


More music@MP3-mania.com!






myspace

myspace



Najbolji blogovi

elv!ra

n!kol!na

Blog.hr

my little creations



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Samo da znate čiji blog čitate...

Ime: Tamara
Datum i mjesto rođenja:18.04.1990., Pula
Horoskopski znak: Ovan,a obožavam Vodenjake i Strijelce
Škola: Medicinska škola Pula,sad ću u 3.razred...A kasnije Medicinski fakultet...I hope so...
Karakter: Stalno se cerim,uvijek sam za zajebanciju,katkad sam agresivna i nasilna,ali sve je to normalno smijeh ...Tvrdoglava sam,uporna,naporna,luda,divlja,alergična na crveni pijesk na teniskim terenima,neki put preosjetljiva i zločesta...Baš sam užasna osobanamcor...
Volim: svog najljepšeg psa Caspera,slušati stari rock pod zvjezdanim nebom,držati se za ruke,ugrize na vratu,zimu,svoj snowboard,traperice,vansice,majice s kapuljačama,Božić.snijeg,tulume za Novu Godinu i partyje za rođendane,votku,medenjaču,bavariu,pljugu zimi i hladnu cedevitu od grejpa ljeti..Volim šetati dok je jako hladno i dok vjetar puše ali ne i kada kiša pljušti...Volim kišu samo ljeti i u jesen kad sam u toplome u kući...Svoj krevet i jastuk,ožiljke na ljudima,krv u malim bočicama parfema,parfem ˝Bvlgari Jasmine˝,horore i tužne priče,dečke s dugom kosom (ali ne predugom),gitare,guštere,zmije,more,školske praznike (pogotovo one zimske,šteta šta su tako kratki),i naravno svoje roditelje,obitelj i prijatelje..
Volim još nekoga,ali to ću zadržati za sebe...
Ne volim: Vrućinu,umišljene kučke i šminkerice/šminkere,osobe koje uvijek misle da su u pravu,a stvarno nisu..Glupe,ružne ulične mačketine koje me neopisivo živciraju dok mi po noći zavijaju ispod prozorapuknucu ,žohare i sve ostale grozne bube..prašinu,pranje suđa i spremanje ormara..Laži,prijevare i neodlučnost..Pesimizam i romantične priče..Osjećaj kad stojiš kraj osobe koju neizmjerno voliš a ona te uopće ne doživljava.Sladoled od vanilije.Otkazivanje dogovora u posljednji trenutak i kad nemam više para na mob a hitno moram poslati poruku...Ma ne volim ja još puno toga ali ne da mi se više pisati da se ne prestrašite..smijeh







GUNS N' ROSES lyrics



Još slika moje bebe...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket