AKO TI KAŽU, NEMA ME VIŠE!

20.04.2020.



slika: digital art

Ako ti kažu, umrla sam,
reci im da nikad nisam ni živjela,
samo sam robovala potrebama tijela
i neka ti ne bude žao reći istinu
u kojoj se o umrlima samo lijepo zbori,
istina je uvijek najpoštenija riječ.

Reci, igrala sam samo u kazališnoj predstavi
u fizičkom tijelu djeteta, žene i majke,
a ponekad sam glumila i muški rod,
dok sam u njihovim dušama podlo
izazivala žudnju i uzavrele strasti
od kojih im san nije dolazio na oči.

Reci, glumila je da je netko i nešto,
pisala je o iskustvima tijela i duše
prosipajući pamet koja nije bila njena,
već znanje svih zemaljskih potomaka
učila je znanje, a umrla u neznanju,
robovala je svijetu, a vjerovala da je slobodna.

Reci svim poznatima i nepoznatima,
da sam bila sijač negativnih riječi
i nemoći da vladam svojim životom,
žudjela sam za unutarnjim ispunjenjem,
ljutila sam se što robujem zajedništvu
i bila sam tužna zbog nedostatka ljubavi.

Reci im, da sam bila rasadnik potomaka
i predstavnik svih umrlih predaka,
željela sam pozitivnim riječima popraviti svijet,
a uspjela sam popraviti sebe u svijetu,
bila sam robinja i gospodarica želja
nespoznato biće u nepoznatom svijetu.

Reci im istinu, da sam svojim življenjem
hranila skrivene arkonske sile
koje su vješto sa mnom manipulirale
i halapljivo se hranile mojom energijom
za koju sam ja vjerovala, da je ljubav
i klela sam se, da volim sve ljude.

Nemoj tugovati što me fizički nema
i što moje emocije više ne postoje,
sjeti se onog lijepog što si mi dala-dao
i u duhu posjeti moj novi dom,
u njemu ćeš vidjeti mene nasmijanu
i veselu kao što sam to uvijek bila.

Samo sam prohujala ovim svijetom,
bila sam, a kao da me nije ni bilo,
živjela sam u neznanju, a glumila sam znanje
na krilima su me nosile vjera, nada i ljubav
u koje sam se svom dušom klela,
a otišla sam duhom u nebeske odaje
iz kojih sam došla u ovaj zemaljski svijet.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.