RASKOŠAN ŽIVOT

07.05.2017.


slika: digital artist

Upravo sam osvijestila
kako raskošno živim
i koliko toga lijepog ima
čemu mogu da se divim.

Želim ovo svoje otkriće
podijeliti sa svim ljudima
koliko je život idealan i lijep
sa svojim iskustvenim čudima.

Čudo je već samo to što živim
u ovom veličanstvenom svijetu
i što sam uspjela posjetiti
ovu prekrasnu plavu planetu.

To je kozmički biser
kojim mnoge duše hodati žele,
da šeću njenim predjelima
i raskošnom životu se vesele.

Raskošno i rastrošno živim
i baš mi je zbog toga milo,
pozdravljam svako iskustvo
koje mi se na Zemlji ostvarilo.

Otvorena sam da živim
raskošnim i divnim životom
i da svoj život oplemenim
još daleko ljepšim životom.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.