SKLADAN ŽIVOT

23.09.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Dok vatra u kaminu tiho pucketa,
sjećanje me vraća na postanak mog svijeta,
moj svijet je moj dom,
prirastao duši i srcu mom.

Kad promišljam o emotivnom planu,
svom životu i svijetu ne nalazim manu,
već nalazim u njemu mnogo uspjeha,
svako iskustvo mi je pouka i utjeha.

Dok teku mnoge osjećajne priče,
shvaćam da se to moje čovječnosti tiče.
Dobrog i lijepog sve više vidim,
svog života više se ne stidim.

U duši sklad, a u srcu sreća,
to su moja postignuća najveća.
Uz rođenje i odgoj dvoje djece,
inicijatore moje postojane sreće.

Kad se okrenem misaonom planu,
negativno lako stavim na stranu,
ako je višak dobro na njega pazim,
da svoj pozitivan stav ne pogazim.

Kad gledam duhovni plan,
shvaćam kako mi više nije stran.
Surađujem s Duhom svojim,
dok dišem i postojim.

Osluškujem poruke njegove,
gledajući razne intuitivne slajdove
biram ono što mi odgovara,
dok Duh nove mogućnosti otvara.

Skladan život živjeti je lako
To od nas zna svatko
Samo se treba malo prisjetiti
i u duši spokoj osjetiti.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/jotanovic.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN kod NSK RH 978-953-8054-87-7
ISBN kod NSK RH 978-953-8054-88-4

Sva autorska prava pridržana.

Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.