necu e bas necu blog! :P

petak, 06.04.2007.

...izmi

Uh! Postala sam prava blogerica.... Dobro, u prošlom postu ste doznali what's wrong with me... Ajmo dalje. Sa malo normalnijim temama.

Nikako mi nije jasna jedna stvar! Ma, dobro zašto se ljudi toliko «lože» na bilo kakve separatizme, nacionalizme i rasizme, i ostale izme.... Evo neki dan, tamo u onoj sobi....

Ima jedna žena koja dolazi provocirati iz zabave. Ok, svatko ima svoj način zabavljanja. Ali zabadati nos u to tko je što i koje je vjere, boje kože, seksualnog opredjeljenja i tako slično... Mislim, meni osobno to nema smisla. Čemu toliko mrziti, ne podnostiti različitosti???? Pa, trebamo se veseliti raznolikosti. Život bi bio dosadan da ne postoje različitosti.

Nije mi jasno to omalovažavanje drugih jer nisu slični, a kamo li isti kao ja!? Nikada to nisam mogla shvatiti. Ne znam... Možda sam ja samo glupa plavuša ( još jedan primjer razlikovanja i osuđivanja). Dobro, znam i ja upotrijebiti neke izme u govoru i pismu, i znam da je to licemjerno, ali oni meni samo služe figure radi. Znam da ne bih trebala, ali kad je to toliko uvriježeno u ljudskom rodu da se izrugujemo jedni drugima... ne mogu se oduprijeti. Znam. I ja sam samo čovjek.

I da li ti ljudi koji se rugaju ( po internetu, chatu, forumima...) tim različitostima svjesni da svaki puta kada se priključe na mrežu je priključeno na tisuće različitih ljudi po boji kože, vjeri, nacionalnosti, seksualnom opredjeljenju, boji kose ( dobro neki nemaju kose, ali to nije sada bit), i ostalim raznolikostima. Jesu li svjesni da pružaju nesvjesno virtualnu ruku tim različitostima? Pa zar ih ne smeta ( kad ih inače smetaju te stvari) što su na istoj mreži sa svim tim raznim ljudima? Zašto uopće «idu» na internet ako ih to smeta i ugoržava ( ne znam kako, valjda oni znaju)?

Ma, jesu li ti ljudi svjesni da ti isti različiti od njih gaze istom ulicom, voze istom cestom kao oni? Jesu li na kraju krajeva svjesni da udišu isti zrak u pluća koji je netko izdahnuo, a nije im po mjeri?

Meni se sve čini da ti koji su toliko sitničavi i mjere svakoga tko je i što je, nisu sami sa sobom načisto. Žulja ih neki kamičak u cipelama iz kojih su izašali, pa pod svaku cijenu glasnim grakanjem i lajanjem žele ispraviti ono što samo oni znaju da ih tišti.

Znam da ne mogu svi shvatiti o čemu ja tu naklapam. Ai lijepo molim one koji se busaju bijelom bojom kože ( o vjeri neću ni započinjati), neka se malo osvrnu. Ima i bjeljih od bijelih. Ima bijelih u raznim nijansama. Ljepota je u različitosti. Ma pogledajte samo svoju djecu ( tko ih ima), pa zar sliče kao jaje jajetu? Naravno da ne. Čak i jednojajčani blizanci su različiti. Samo na prvi pogled su isti, ali odmah na drugi vidiš da su ipak različiti. Pa da je priroda htjela da smo svi isti, ne bi nas niti bilo. Bio bi dovoljan jedan. Jer tako svejedno jedan ili milioni, ako je isti ( ne pričam o novčanoj valuti zujo).

06.04.2007. u 10:38 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

eh i ja imam blog....zamislite

e-mail:
andromeda.prava@gmail.com

Uvodnik sa zakašnjenjem

Ovaj box je trebao sadržavati samo ono što piše na početku, i ništa više. Ali vidim da postoji potreba za malim uvodnikom i svojevrsnim pojašnjenjem.
Dakle, ovaj blog je namijenjen tome da potakne na razmišljanje. Kroz viđenje virtualnog svijeta iznosim promatranje ljudskog ponašanja i ljudske prirode uopće. A samim time i objašnjavam samu sebe kroz samospoznaju.

Ovaj blog nikako i nikada nije imao namjeru bilo koga uvrijediti ili povrijediti. Ako se itko našao ili se nađe uvrijeđenim ili povrijeđenim od strane napisa u postu ili postovima, to je samo njegovo subjektivno shvaćanje objavljenih tekstova.
U slučaju da sam nekoga nehotice povrijedila ili uvrijedila svojim napisom, ispričavam se unaprijed i unazad. Svaka kritika, kako dobra, tako i loša je dobrodošla.

U slučaju da vas posebno iritira, vrijeđa, smeta, ponižava ili bilo što drugo, neki od sadržaja, a ne želite javno komentirati, na raspolaganju vam je moj e-mail, na koji ste uvijek dobrodošli. Nastojati ću svima odgovoriti, koliko mi vrijeme i prilike budu dozvoljavale.

Niti jedan komentar neće biti obrisan, osim komentara koji su postavljeni u svrhu samoreklame, a nemaju veze sa objavljenim postovima i njihovim sadržajem ili su namjerni spam.

Tko je andromeda_prava

Andromeda je:
član Matice hrvatske;
jedna od osnivača streličarskog kluba "Domald" Šibenik ( koji na žalost više nije aktivan)



AAmbitious
NNerdy
DDelicious
RRefined
OOdd
MMystical
EEntertaining
DDreamy
AAstonishing
_
PPowerful
RResponsible
AAmazing
VVisionary
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Snaxors.com