vratiti će mu se sve

19.09.2016.

Takav život kao što je moj ne želim da se desi ikome no samo njemu iako će mi sada jedan dio reći da mu moram oprostiti što koliko god to želim napraviti ne mogu jer on oprost niti moj niti od bilo kog drugog zaslužio nije samo zato što je izrekao riječi prije no što sam za njim zatvorila vrata a izgovorio ih je i ja samo želim da mu se te riječi vrate jer došlo je vrijeme da on osjeti bol i patnju, da doživi sve što sam prolazila i prolazim ja sve zbog njegovih izgovorenih riječi.
Danima i noćima molim da moja patnja, moja bol bude njegova jer sve to uistinu pripada njemu jer on je sve to poželio meni a sada je došlo vrijeme vraćanja. Došlo je vrijeme da moji snovi postanu stvarnost, da moja bol postane radost, da moja tuga postane sreća a on da pati samo godinu dvije i da sve to što je poželio meni bude njegova jaka bol, bol koja prestati neće sve dok ne izgovori da je on pogriješio kada mi je uzeo sve što mi pripada.

Zaslužio je sve boli, svu, tugu, nesreću jer nikada nije ima duše.

napisala Andrea

Oznake: napisala ANDREA

<< Arhiva >>