SRETAN ROĐENDAN ZAGREBE

31.05.2016.

Divan si grad pun poštovanja, i ljubavi za sve koji u tebi žive
SRETAN TI TVOJ DAN
vole te svi koji žive u najdivnijem gradu
hvala ti Zagrebe za sretne dane, divne ljude i tvoju ljepotu



Slika sa facebooka

malo glazbe

30.05.2016.

Tekst moje prijateljice 1.6. je blizu skupimo se



napisat ću ovo ili ću na dupe progovorit...
temo negdje krajem '91. u rijeci se dogodio "bedem ljubavi"... sjećate se, zar ne?
i kaže moja teta - ide na okupljanje, prosvjed, što li...
ja doma, s trbuhom do zuba, pitam je - zašto? pa mali dražen ima tek 10 godina, što ćeš ti tamo? kakve veze ima to s tobom ili s njim?
rekla mi je - kakve veze ima koliko moj sin ima godina? sinovi mojih prijateljica su u vojsci, idem s njima, a i ja sam mama, i moj će sin jednom možda bit u situaciji kada treba pomoć...
naravno, shvatila sam, ali valjda ti treba netko to RIJEČIMA IZGOVORIT da shvatiš pojam solidarnosti...
i bilo me sram što ja nisam išla...
a danas...
ni ja zapravo nemam više veze s kurikularnom reformom...
moja se kćer odškolovala, ali ići ću na prosvjed 01.06., iako to nema veze samnom...
ići ću da bi se moja kćer mogla vratiti u svoju zemlju pošteno za kruh zaraditi, umjesto da tuče radne sate u nekoj njemačkoj...
ići ću radi njene djece, koja zaslužuju kvalitetno obrazovanje, onakvo kakvo smo mi imali...
ići ću, radi svih onih mladih ljudi, koji se tek trebaju odškolovati da bi mogli izgraditi svoju budućnost u ovoj maloj lijepoj našoj, koja niti blizu nije onakva kakvu smo željeli i zamišljali...
razmislite...
padat će kiša, neće biti ni zgodno ni komotno, ali razmislite...
jednom će i vama trebat pomoć, ali ako bude padala kiša, tko će stati uz vas?

napisala
Sanja Jakšić
16 min ·

Piše sve

29.05.2016.

Potrebni su novi izbori

28.05.2016.

Živo me interesira koliko ćemo još slušati politička prepucavanja vladajuće strukture.
Gospodin Petrov bi trebao stati na loptu i sjetiti se kako je mahao ovjerenom izjavom te njome jer nije ispunio potpisano omalovažio Javne bilježnike. Trebao bi shvatiti da Most nije stranka i nema dovoljno ruku da da sam vlada.
Da je moralan sam bi odstupio i zatražio nove izbore jer ni on ni nitko drugi ne vide da se odlazi iz zemlje samo se bore za svoje dobre pozicije i visoke plače.

Izbori su jedino ispravno riješenje


ps uljudno molim osobu da svoj tekst ne ostavlja u komentarima jer njegov tekst nije vezan uz moj tekst (postavi svoj tekst osobama kojima pišeš stvarno pretjeruješ

Danas na cvjetnom trgu

27.05.2016.

Moj mali vrt na balkonu

26.05.2016.

Ruža


Tako mirisna, lijepa i posebna. Poklonjena srcem. Hvala ti što misliš na mene.

Otvoreno pismo

25.05.2016.

Tražili smo promjene i dobili smo ih ali... ja nemam puno pameti imam je dovoljno da mogu shvatiti da svi vi koji ste na vlasti ne želite ne želite stručnost kako ste pričali na predizbornim skupovima.
Ne mogu razumjeti da su stručnjaci pod vašim pritiskom odstupili od reforme školstva kako bi djeci koja su pametna od malena omogućili školovanje kakvo zaslužuju.
Vidim da Vama gospodo nisu bitni stručnjaci jer vaša politika je glavna u svemu, zbog Vas nam mladost odlazi jer im ne želite omogućiti bolji život, Vi radite samo za sebe i poduzetništvo a ostali građani koji su vam dali glas nisu bitni.

Proračun će se morati po Vama puniti povećanjem svih pristojbi jer Vi morate redovno primati na svoje račune visoku plaču. Nije Vas briga što ćemo ubrzo biti stara nacija jer ćete naći načina da uzmete "STARCIMA" od kojih ćete sebi skupiti za svoje visoke plače.

Dosta, stvarno je dosta pustite struku da radi ono što vi ne znate.

Pamtim samo sretne dane

24.05.2016.

Pitanje


Da mi je samo znati koliko se može otvoriti blogova da se nekoga vrijeđa i ponizuje? Koliko se komentara bljutavih mora brisati svakodnevno?
Pokušala sam normalno komunicirati i čim se jednom ne javiš komentarom na dotični blog tada na svom blogu u svojim komentarima vidiš uvredljive komentare prema osobama s kojima si dobar kao što pokušavaš i tu osobu udobrovoljiti da normalno komunicira ali izgleda mi da je sve uzalud.

Da, poslao mi je prije par godina 50 eura na kućnu adresu i hvala mu na tome ali dosta mi je uvredljivih komentara samo zato što mu se vrijeđa a ja pokušavam biti pristojna i s njim komunicirati kao i sa mnogima s kojim komuniciram elektroničkim putem.

STVARNO JE DOSTA DA VEĆ DVA DANA UZASTOPCE BRIŠEM GNJUSNE KOMENTARE KOJI NISU VEZANI UZ POST NA BLOGU.

Možda on tako pišući želi pažnju drugih ali nije ni svjestan da nas većinu odbija od sebe.

Dvije iz tramvaja i jedna s trga

23.05.2016.






Dovoljno sam se nekoliko dana zabavljala sa slikanjem od sutra krećem sa nastavkom moje priče koju mislim objaviti

Slike iz tramvaja III - MOJE FOTOGRAFSKO UMIJEĆE

22.05.2016.

Danas u centru grada Zagreba

21.05.2016.

Slike iz tramvaja II




LIJEPO IZGLEDA SAVSKA 66

Slike iz tramvaja

20.05.2016.

Otvoreno pismo

19.05.2016.

Poštovani Premjeru i svi ostali

Znam da ovo uzaludno pišem, ali moram jer sam totalno ogorčena ponašanjem ove vlade koja radi sve naopako i vrača nas da zamrzimo sami sebe.
Jasno mi je da moramo štedjeti ali nije mi jasno zašto štedite uzimanjem najranjivijoj skupini (civilnim invalidima) zar Vi kao i svi ostali u ovoj vladi koja se sama ne zna konsolidirati i stalno se međusobno prepucava mislite da su civilni invalidi skupina koja nema vrijednost pa nas treba ukidanjem invalidnina (koje nisu ni dostatne ni za plaćanje pojedinih terapija) totalno maknuti iz društva u kojem živimo.
Školujemo se jer takav je zakon a kada završimo škole nikome nismo potrebni (jer nismo sposobni raditi).
Da ne zaboravim radi mali broj osoba sa invaliditetom ali ti svi su imali ili imaju dobre veze dok drugi dio je prepušten sam sebi i živi od invalidnine koja nije dostatna za ništa.

Svi Vi imate veliki egoizam i ne vidite da u Sabornici više od polovice nije na svom radnom mjestu od kada je krenuo rad novog saziva a dobiti će na račune svoje visoke plače. Uzmite njima za nerad a dajte invalidima onu invalidninu koju im želite ukinuti.
AKO IMA U PRORAČUNU NOVACA ZA PLAČE ONIH KOJIH NEMA TAKO ISTO IMA I ZA CIVILNE INVALIDE JER I MI MORAMO ŽIVJETI.

Predsjednici Kolindi

18.05.2016.

Poštovana Predsjednice

ja nisam ekspert za politiku ali vjerujte mi Gospođo Kolinda ovo što slušam svaki dan već nekoliko godina ne mjeseci ništa mi se ne sviđa. Pitam se koliko ćete Vi dozvoljavati politička prepucavanja a iz dana u dan sve više Hrvata odlazi preko granice raditi i zaraditi jer sve ide nizbrdo.
Svi smo mi svjesni da trebaju mjere štednje. Pitam Vas sada ovako iako znam da neću dobiti odgovor: Imate li pravo reći je dosta i raspisati izbore?
Toliko afera s jedne i druge strane, toliko laži već godinama stvarno je dosta.

Budite dobra i odlučite raspisati izbore jer nerada i polemika nam je svima dosta.

s štovanjem Andrea Bosak

15-ti festival jednakih mogučnosti

17.05.2016.

započeo danas i traje još dva dana, a akreditaciju za ulazak mogu dobiti samo odabrani invalidi što je nedopustivo jer svi smo isti i žalosno je što plaćamo članarinu a ne možemo se družiti jer je prostor ograđen

2x i nikada više

16.05.2016.

Jednom sam se opekla vjerujući osobi s kojom sam provodila dane i noći. Uživala sam u svakom trenu provedenim s njim sve do trenutka dok nisam saznala istinu. Da, voljela sam ga, on mi je sve ono što jedna žena treba od muškarca ali njegova laž nanijela mi je dugotrajnu bol, ali od njega mi je ostala najdivnija uspomena.

Drugi puta napravila sam to iz inata, a uistinu sam napravila inat sama sebi, ostale su mi samo gorke uspomene.

Trećeg nema, niti mi nije potrebno jer sloboda je nešto najljepše što ikada itko imati može nakon dva promašaja.

Facebook


Facebook sam otvorila zbog meni dragih prijatelja sa bloga i zbog nekoliko igrica koje igram da bih skratila dosadu kada sam doma, i ima nekoliko zajednica koje obožavam pratiti.
Nisam ga otvorila da bih se preko facebooka povezivala sa totalno nepoznatim osobama koje još k tome ne govore i ne komuniciraju mojim govornim područjem.
Godinu dana svaki tjedan mi neki marinci (UDOVCI) šalju zahtjeve i kada otvorim da vidim osnovne podatke o toj osobi ništa nema osim slike u uniformi.

Popelo mi se to već navrh glave da obavještavam da me nitko tko je drugog govornog područja ne interesira te takve zahtjeve uklanjam s obzirom da ja niti tražim niti želim bilo kakvu vezu a pogotovo ne sa nekim vojnikom još k tome starim preko 60 godina.

Na facebooku imam prijatelja koliko imam i ti prijatelji su mi posebni i dovoljni a što se tiče nepoznatih stranaca zahtjeve ću i dalje uklanjati jer mi bračne ponude nisu potrebne.

posebni glasovi

14.05.2016.

Bez naslova


Znam da će me nakon ovih nekoliko redaka mnogi kritizirati ali moram to napisati da izbacim teret iz sebe i zato mi njihove kritike neće smetati jer ću ponovno dobiti jačinu koja mi je potrebna da budem nasmijana jer sa osmijehom je sve lakše.

Nije mi jasno zašto mi se jedna osoba prije nekoliko mjeseci javila na blog i otvorila facebook a krije svoje pravo ime i svoj lik a navodno zna sve i želi mi biti prijatelj. Znam teško je nekome otkriti sebe ali nije teško lagati nekome tko treba prijatelja za razgovor, povremeni izlazak na kavu ili prijateljski zagrljaj.
Sretna sam što imam iskrenu prijateljicu s kojom pričam o svemu s kojom se smijem i plačem jer teško je kada ona svom djetetu koliko god želi ne može pomoći a ni oni koji to mogu kažu joj da pomoći nema jer bolest je uzela maha.
Jedino njoj vjerujem i znam da mi je podrška u svemu (ona je moja sestra) koju nikada imala nisam.

Još uvijek čuvam njegove poruke jer možda mi se jednom javi iako znam da će me lagati voljela bih da mi bude prijatelj s kojim ću jednom provesti dan u ugodnom razgovoru gledajući ga u oči.

Pitanja

13.05.2016.

Koliko dobrog čovjek mora napraviti da bi bio čovjek? Zar netko tko zna poštivati druge i sve što ima ili nema mora trpjeti poniženje? Mora li svima dozvoliti da ga kritiziraju zbog istine? Hoće li ga ikada itko iskreno pitati dali mu treba prijatelj za razgovor? Hoće li mu netko reći da ga razumije?
Koliko? Kada? Zašto?

Lijepo piše

12.05.2016.

Moram čekati još

11.05.2016.

Jučer nakon skoro godinu dana bila parnica i ponovno ništa nije bilo iako postoje dokumenti kojim parnica može biti riješena u nekoliko minuta. Nadam se da ću dočekati okončanje Ostavinskog postupka, koji tek sada kreče u parnicu nakon dvije godine dolaska na Sud.
Parnicu je pokrenula maćeha.

Krivo ste protumačili moj tekst

10.05.2016.

Pojedini blogeri su krivo protumačili moj jučerašnji post.

Drago mi je što je ministrica pronašla srodnu dušu s kojom će dijeliti dobro i zlo i neizmjerno mi je drago što je sudbonosno DA izrekla u zrelim godinama života. Sreća dolazi svakome pa tako i ministrici koja ima veliko srce i ponos, te zna kako treba raditi da bi bilo bolje svima onima kojima treba malo sreće i razumijevanja, a ona ima kvalitetan tim stručnjaka koji će joj svojim znanjem i njezinim zalaganjem pomoći da njen resor procvjeta i radi kvalitetnije za strukturu stanovništva koji ne svojom krivnjom ulaze u njen resor svakodnevno.

Nije joj lako znam voditi ministarstvo koje najteže ali ona zna i ona može popraviti zajedno sa svojim timom sve klauzule Zakona koji je napravljen navrat nanos zahvaljujući nestručnom vođenju osjetljivog resora sa bivšom ministricom na čelu.

Udala se bivša časna

09.05.2016.

Udala se ministrica socijalne skrbi, bivša časna. Sretno joj. Nadam se da će sada krenuti raditi na promjenama Zakona koji godinama nema veze sa vezom jer rijetki rade po napisanim klauzulama Zakona, a dosta klauzula u Obiteljskom Zakonu nemaju smisla.
Najvjerojatnije će sada žurno promjeniti Zakon o posvojenju jer ima 53 godine a sigurno želi dijete jer ima dovoljno materijalnih sredstava kako bi usrećila nekoliko djece i pružila im obiteljsko okruženje kakvo svako dijete treba jer iz proračuna se odvaja po 8.000 kuna za smještaj djeteta u Domove za nezbrinutu djecu.

Neka joj brak traje dugo.

Svim mamama

08.05.2016.

Ne želim


Starinski zidni sat otkucao je ponoć, a meni se čini da je noć odavna prestala jer ne ja ne spavam, budna sam ni sama ne znam koliko noći jer više ne brojim. Noć mi je isto kao dan i ne osjećam umor.
Ne, ne mući me savjest, bojim se spavati.
Nemojte me pitati razlog jer razloga nema, ja ne želim spavati više.

Hitne promjene pojedinih Zakona-II

07.05.2016.

PREKRŠAJNI POSTUPAK - trebalo bi uvesti klauzulu naplate kazne za bicikliste u visini 150 kuna ako se voze u pješačkoj zoni,na neoznačenim mjestima za vožnju biciklom.
Dostavnim vozilima odrediti vrijeme dostave od 6 sati od 8 sati a ako dostavljaju robu iza tih sati poslodavcima naplatiti kaznu od 2000 kuna
Fizički zdravim osobama zabraniti voditi djecu u prošnju i sankcionirati roditelja ili rođaka sa kaznom od 1000 kuna ili kaznom zatvora zbog maltretiranja djeteta
KAZNENI ZAKON - povećati godine zatvora za pedofile na 20 godina
POREZNI ZAKON - naplata poreza po cenzusu primanja sa dodatkom da svi porezni obveznici dva puta mjesečno poreznoj upravi dostavljaju izvješće o dobiti u protivnom moraju platiti kaznu od 3000 kuna u proraćun

Hitne promjene pojedinih Zakona

06.05.2016.

Kada bi pojedinci na vlasti bili složni kao što nisu (mislim na zastupnike vladajućih koji su u manjini) skupili bi glave skupa i kvalitetnim amandmanima bi od HDZ-a i MOSTA te od oporbenih zastupnika zahtijevali da promjene pojedine klauzule Zakona koji su donijeti i usvojeni "navrat nanos".
U OBITELJSKI ZAKON - pravo roditeljima kojima su oduzeta djeca zbog neriješenog stambenog pitanja ili materijalnog statusa da imaju pravo posjećivati djecu više od jednom mjesečno.
- očevima bi dozvolili da viđaju svoju djecu barem dva vikenda u mjesecu (nisu svi očevi nasilnici i alkoholičari)
.- skratili bi vrijeme posvojenja one djece čiji su roditelji putem Suda izgubili skrbništvo,
- uveli klauzulu posvojenja djece s posebnim potrebama jer i takva djeca trebaju obiteljsko okruženje a ne cijeli život bolničku ustanovu 24 sata.
U OVRŠNOM ZAKONU - smanjili prava Javnim bilježnicima za naplatu jednog dopisa (apsurd je da za cca 2000 kuna duga dužnik mora Ovrhovoditelju platiti 1,5 do 2 puta više no što iznosi dug. U OVRV Zakonu treba donijeti klauzulu i tom klauzulom striktno zabraniti Javnim bilježnicima kamatarenje.
U ZAKONU O OSTAVINSKOM POSTUKU - treba samo dodati da postupak ostavine ne smije trajati dulje od godinu do dvije.

Postoji još klauzula pojedinih Zakona koji bi trebali biti promijenjeni ali ako su pojedinci složni napraviti će amandmane o promjenama Zakona i dati amandmane na glasanje ali prije toga reći da će za sve promjene tražiti RASPISIVANJE REFERENDUMA I PITATI JAVNOST ZA SUGLASNOST PROMJENA.

Moje omiljene stranice na internetu

04.05.2016.

Tu sam stekla puno dobrih prijatelja



Na ovoj stranici ima dobrih serija na engleskom jeziku čak i sezone koje se kod nas ne prikazuju



stranica slična facebooku samo puno kvalitetnija i kulturnije društvo

SINU

03.05.2016.



Zahvalna sam svima koji ti pomažu da živiš, koji su ti omogućili da danas imaš punih 18 godina s tobom sam u mislima anđele moj.
danas je mom mlađem sinu 18 rođendan ali on je zbog bolesti u bolnici već 16 godina i ja ga ne mogu vidjeti jer nije blizu, ali naša srca kucaju jedno uz drugo.
Sretan rođendan anđele moj, voli te mama.

Kišna šetnja Maksimirom

02.05.2016.



naše Mažuretkinje

Slomljeno srce

01.05.2016.



koje pokušava mrziti osobu koja slomljeno srce nosi u sebi jer puno toga je srce tokom godina osjetilo boli. Ništa, baš ništa slomljeno srce ne može oporaviti osim da osoba mrzi sebe zbog krivih odluka koje je donijela.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>