<body> JESTE LI SE DANAS LJUBILI? - alsinija. always in love. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

alsinija ukratko

Sve što o meni trebaš znati, rečeno je već. Tko zna, zna. Tko ne zna, čita. I saznaje: bitno je očima nevidljivo...
Kome trebam privatno, TU sam


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sinj
Halova njušilica:


...

Copyright by alsinija.

CREDITS

picture: JulieCerise
base code: blogskins

JESTE LI SE DANAS LJUBILI?
srijeda, 26.10.2005.

Kiss on the hand - I adore you.

Kiss on the cheek - I just want to be friends.

Kiss on the chin - You are cute!

Kiss on the neck - I want you.

Kiss on the lips - I love you.

Kiss on the ears - Let's have some fun.

Kiss anywhere else - You're the best.


ja se jako volim ljubiti. bilo kad i bilo gdje. ali ne i s bilo kim :-))

prvi put sam se poljubila sa 16 godina. po meni, možda kasno. ali ubrzo sam ja to nadoknadila :-))
prvi put-onako, kasnije sam otkrivala čari intimnosti i užitka koje donosi takva vrsta kontakta s osobama suprotnog spola...

danas, skoro 10 godina kasnije, uhvatila sam se kako razmišljam o ljubljenju kao takvom i da pokušavam pronaći neku poveznicu između načina na koji se pojedini dečko/muškarac u mom životu ljubio i kvalitete/vrste/trajnosti veze. došla sam do ove spoznaje:
kad s nekim dečkom krenem u vezu, znači koliko-toliko ciljano, prvi poljubac je uvijek nespretan, i potrebno je neko vrijeme da se "nađemo". ispočetka me to malo živcira, to petljanje i traženje, ali kako s vremenom postaje sve bolje, tako i ja zaboravim da u početku "nije valjalo"...
međutim, kad s nekim "krenem u akciju" samo za jednu noć (a mislim da smo svi imali takve tipove: napet si mi, ali ne za vezu), situacija je potpuno drugačija. poklopimo se iz prvog pokušaja, nema krivih koraka, točno zna što i kako mi paše...ma savršeno. ali on je obično one-night stand, tako da uopće nije bitno što je dobar. mislim, bitno mi je tad, ali ne dugoročno.
i sad, uz cigaret i kavu, trebala bih doći do nekog zaključka. možda da, ako nam ljubljenje ne ide iz prve, mogu očekivati dugu vezu (treba se ušaltati i tako to :-))). možda, da od svakog one-night stand mana očekujem perfekciju iz prve.
a možda da imam previše slobodnog vremena, razmišljam o glupostima i dolazim do još glupljih zaključaka. to bi definitivno bio pravi zaključak! :-)
sve u svemu, uživajte. sjetite se prvog poljupca i kako vam je bilo, ostavite komentarić, ako vam se da.
i poljubite svoje najdraže više od jedanput, drugačije nego inače, slatko i neočekivano.... kiss!





| 3 | Komentiraj | Isprintaj | #
eXTReMe Tracker


<< Arhiva >>