< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Komentari On/Off

Opis bloga
More, nebo, ptice, ribe, masline i vino

Alkion - grčki alkyon
1. mitološka morska ptica (zimorod, ledarica, gnjurac) smatra se da proriče sreću.
2. zvijezda u sazviježđu Bika, najsjajnija u grupi Plejade (Vlašići).
3. kći Eolova, žena Keiksova, od žalosti za nastradalim mužem bacila se u more, a bogovi su ih oboje pretvorili u ptice
4. prvi istraživački brod čuvenog pomorskog istraživača Jacquesa Cousteaua


Galeb

beba

odijevanje

naslovnica




Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Alternativa

Ima neka tajna veza
helix-bubimir
košuta-Peti element?
Fanny-domaćica
JJ-svega pomalo
mladen-nježni Orlando
Rilady - s(t)jenovite misli
uspomena-samo misli
Zeleni čajek-(o)čajanke
Gaya-Dottoressa
bigg-priče
Tril-veselo
ely-jutarnja kava
k(v)adar-slika dobro
vunenica-Sunce je njeno
Borut-Izrael
izgubljena-potraga
Big blue-duboko plavo
gustirna-Nelini visovi
Čiovka-Trogir u srcu
Pero u šaci-razmišljanja
Sve što stoji u daljini svima nam se malo čini,
samo nam se naša sreća u daljini čini veća.




online

Free Web Counter





Ljubav i mašta čine svašta
Svatko može da poleti,
samo treba da se sjeti.

Alkion
27.02.2008., srijeda
Ogledalo
Wiš, ovo si nadam se tražio:

Ogledalo

U jednom od ova dva "Zlina" sam ja, a u drugom moj prijatelj i kolega Kos. Fotografija je iz novina, a nastala je osamdesetih godina prošlog stoljeća. Ne sjećam se točno u kom sam zrakoplovu jer sam letio na obje pozicije: i na poziciji gornjeg (na leđima) i na poziciji donjeg (onog koji prati).
Za većinu gledatelja atraktivnija i "teža" pozicija je u gornjem zrakoplovu jer je u leđnom letu, a to izaziva divljenje. Za sve pilote je donja pozicija teža i odgovornija. U gornjem zrakoplovu treba samo precizno održavati zrakoplov u leđnom letu. Pilot u donjem zrakoplovu prati gornji zrakoplov na preciznim normama. To je otežano obzirom da su zrakoplovi jedan naspram drugoga kao u ogledalu i mora se jako zabaciti glava unazad kako bi se mogao vidjeti gornji zrakoplov. Kod ovakvog zabacivanja glave vrlo je složeno koordinirano upravljanje zrakoplovom. Takvo što možete i sami provjeriti: pokušajte hodati zabačene glave i pogleda uprtog u nebo. Posebice je otežana procjena udaljenosti od gornjeg zrakoplova uz jednovremenu kontrolu točne pozicije i željenog položaja svog zrakoplova. Kormila vertikalnih komandi zrakoplova su tek malo više od jednog metra jedno od drugog, a pilot ih ne vidi, krila donjeg zrakoplova, koja pilot također ne vidi jer gleda gornji zrakoplov, moraju biti paralelna s krilima gornjeg zrakoplova.
Stvarno lijep i oku gledatelja vrlo ugodan doživljaj koji od pilota zahtijeva ogromnu koncentraciju, savršenu i preciznu tehniku pilotiranja i maksimalno povjerenje u kolegu u drugom zrakoplovu.

- 20:48 - Da ne dođe do prijatelj drag... (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>