05.02.2011., subota

9. žrtva?

9. žrtva?

subota , 05.02.2011.
Imam gripu.

Zbogom.
- 09:19 - gukni (17) - štampaj - #

04.02.2011., petak

Bog bi da je čoban, a čobani bi da su Bog!

Bog bi da je čoban, a čobani bi da su Bog!

petak , 04.02.2011.
Eto sažetka u par riječi!

"Navela je i primjer jednog gospodarstvenika koji joj se žalio jer nije mogao pronaći 150 ljudi za čuvanje ovaca. Javilo mu se samo 16 od kojih je na kraju ostalo samo šest."
Jutarnji.

I dalje drobi, 'li drobi!

Drobi i onaj Hebrang.
On bi za neke činjenice, Jovanovića na psihijatriju.
Psihologija i bolesti uz nju, je tak nazadna i nerazvijena, a što dokazuje da je slučaj Hebrang i Šeks, još nezbrinut.
O malom živčanom zagorskom pingvinu, ne bih, jer:
-ja niš neznam, bil sam vtrsju!

Sve sami likovi tipa Hosni Brabonjka, ili već kak.
Samozvani kvazi gospodarstvenici, tipa čobana i raznih "Čobankovića",
smjera Tutle-Kutle-Tutenkamona.

I sad Sanader! Nemere bez njega!
Smišljeno, perfidno izazvana, reakcija.
Akcija progona, psihoze, ovaj bris van, a onda hapšenje!
Originalo i svaka čast! Kapu vam skidam!
Ovi bu ga držali tam barem godinu, njegovo neracionalno razmišljanje,
"ahhhh, rješil sam ih se ", te vremenska zadrška, izbori,
ovce, bez nofce,.......................

Nisam baš neki stručnjak, kaj se prava tiče, no znam, da ak ih je
cca 4 u djelu (kriminalnom), da dobiju, epitet "zločinačka",
tak, da i "četnik" more posvijedočiti k tome.

To, kaj muljaju sa lovom, ne plaćaju porez, imaju sve,
od HTV-a, kaj i vrapci u Londonu znaju, "neovisnog" sudstva,
ma i svakog drugog kurca,.......................................

SRAMOTA

To mene boli kao četnika, jer ak ikaj očeš poduzeti protiv ovakve
korumpirane vlasti,
a šta si drugo neg četnik, maspater!!!!!!

Ajd, dobro, malo sam prečeral.
Ima nas i iz Udbe, a ak nikaj drugo,
hračk, pljuj, komunjara.

A svi ostali, bona, znaš, utom ratu Rvati ustaše, srbi, četnici,
a mi bona partizani.

Popizdim!
Eto, kaj mene jebe.

Ma jebem ti politiku i piliće sa pilećim mozgom, natopljenim u alkoholu,
kak mi Zmaj reče, jednom prilikom,
kad sam se nabimblal,
a i kokoši sa kokošjim mozgom, maspater!


Ajmo mi o nečem drugom, korisnom!

Alexove kućne čarolije. Dost mi više tih Jadranki.

1.Periljak-trulexica-vileda
Krpa ko krpa, no malo bolja.
Stalno pereš neki kurac s njom i nasele se one male baterije u nju
i počne smrdit.
Opereš dobro, nek odstoji u vodi sa malo octa,
lagano ocijediš i na minutu u mikrovalnu.
Nema smrada!



2. svjetlo u frižideru
Zatvoriš vrata frižidera, a svjetlo nutra ti i dalje gori!
Troši struju, plaćaš to,....čemu.
Kako provjeriti.
Staviš fotić na "self timer" opciju, cca 10 sec., okineš,
gurneš fotić u frižider i nakon deset sekundi otvoriš vrata i pogledaš snimku, fotku.
Ak je ovakva "mrak", znači da svjetlo ne gori.






- 14:21 - gukni (10) - štampaj - #

Blog je ponoril

Blog je ponoril

Napišem fčera jedan post i stavim ga na danas za 9 h
i ondak zaključim da zaprav otkrivam toplu vodu i da je post za kurac, te ga zbrišem, no danas, gle naslova, ali bez texta?????????????????????
A sve sam zbrisal.

A kaj je? Pisal sam o drobljenju, bezveznom, naravno, naše Jace.
"Ote čuvat ovce"
Njoj se žalil neki čoban, ovaj, gospodarstvenik, kak treba 150 čobana,
a javilo mu se samo 16 i 10 mu otišlo.

Samo sam se pital, jel taj plaća uz plaću, terensku dnevnicu, prekovremene sate, prijevoz, topli obrok i jel pruža adekvatan, pristojan smještaj,
plus, jel plaća na vrijeme i jel prijava na sav novac iz plaće.

Isto tako mislim da je naša premjerka nesposobna za vođenje ove države
i čist se pitam, kad bi joj dal da na tjedan dana pričuva jednu
nacrtanu ovcu,...kaj bi bilo sa tom ovcom.

Bitno je drobit i lupat, kak ljudi neće raditi, jer su lijeni, vaki, naki,
a pri tome ne vidjeti kvalitetu i isplativost samog posla.

Minimalne prijave, pola na ruke, pola crni Cash, mizerne plaće,
zakidanje na dnevnicama etc.

Koja smo mi država. Država koja vara i zakida samu sebe.
- 09:29 - gukni (6) - štampaj - #

02.02.2011., srijeda

Bukva

Bukva

srijeda , 02.02.2011.
Bukva (lat.:Boops boops), pripada obitelji ljuskavki (Sparidae).

Boops boops na ku..c mi hops, hops, maspater.
Uz naziv bukva u Hrvatskoj je poznato preko dvadeset drugih imena za ovu ribu: bugva, boba, buba, bukvina, bobulina, buhar, matijaš, matelan, matan, legumini, žutuja i dr. Bukva je jedna od najbrojnijih riba u Jadranu i Mediteranu.

Eto, ne smješ više ni post o ribama pisati, ak im ne staviš latinski naziv.
OK kaj je EU retardirana birokratski, ali ak takvu birokraciju pobereš, ondak si duplo retardiran.
(kalibrirano povrće, sir sa placa, kolinja, vinogradi, europski Jadran etc)

Ha? Kaj?
Kupil sam ih radi lijepih okica i cjene od 9,99 kn.
Meni smrde nekak čudno, a ženi i deci ok.
Dobro, možda sam ih bezveze spremal,......brašno pa frigal u tavi,
no slatko sam se zajebaval s njima, hehehehe.
Hrana kao događaj,.....događanje.






- 22:30 - gukni (13) - štampaj - #

poduzetnik u Hrvatskoj

poduzetnik u Hrvatskoj


Foto by Maestro Vision Thing

"Če,....Će,.....strani proizvod s hrvatskom Domovnicom"
by Sadistico Shy

Aaaa, dost je bilo.
Ode država vrit. Treba nekaj poduzeti!

Ćevapi velika porcija, 500 gr., + somun i luk =10 kuna
Pivo veliko = 3 kune
Coca Cola = 2 kune
Kava = 1 kuna


GDJE IMA?


NIGDJE NEMA!!!!!!


Ali,......bilo bi dobro da negdje ima!!!!!!!


PS
Topla voda se dobiva na način da se hladnoj vodi dodaje energija,
kemijskim procesom, tzv vatrom, za koju je potrebna goriva tvar, temperatura i kisik.
Dok god to kontrolirate, imate vatru, a kad vam se omakne kontroli,
imate požar.
Micanjem jedne od triju varijabli, gasite vatru.
Iz statuta HDZ-a, ovaj HTZ-a,.....ma isti kuerac, ........mlataranja.
- 09:00 - gukni (7) - štampaj - #

01.02.2011., utorak

bljakpost-jetrica

bljakpost-jetrica

utorak , 01.02.2011.
Uvod

Za jetru znamo da je najbitniji organ u ljudskom tjelu.
Petstotina i nekaj funkcija. Komplicirano do boli.
Ajd dobro, ne bih o svojoj, tzv. "krnjoj".
Mozak?
Ne bih rekel. Ja čist solidno funkcioniram i bez njega,
a kak vidim i dost naše društvene kreme.
Srce?......, jedna pumpa sa par filtera i teraj bato.
.................................................................................

Neki dan mi bilo loše. Onak zabrinut, uključim unutarnje slušne sisteme
i čujem. Razgovaraju moji organi, oko mog problema.
I na ti svađe, na ti borbe za vlast.
Veli mozak:
-ja sam najglavniji centar sviju, ja sam šef šefova.
Javi se srce:
-eh,... da ti ja ne pumpam krv, kurac bi ti mogel misliti i razmišljati.
Eto ti pluća:
-da, srce moje milo, ali kakvu krv, ...da nije mene i kisika crko bi čitav organizam
-ha
vele jetra:
a tko to sve prerađuje, čisti, obogaćuje?
I redaju se, te gušterača, te slezena, te želudac, kad iz dubine
ču se glas:
"Ja sam Šef"
Svi pogledaše dolje, kad ono govno:
-HAHAHAHAHAHAHA
Nasmijaše se svi.
Daj govno jedno šuti, marš van!
-e, dobro bute vidili, ja se ne mičem odovud,......
veli moje govno.
Prvi dan, nikaj,....drugi dan nikaj, svi šute i prave se pametni.
Treći, četvrti, peti, ....zlo meni, ali zlo i organima.
Smrad, jad i čemer.
Šesti dan, popizde moji organi, razgovori, dogovori i odluka:
-O.K. govno jedno, ti si Šef
Priznaše mu svi!

Samo sam štel posvjedočiti narodu, kak svako govno more biti šef.
Nikaj više.



I tak ova, moj Zmaj, kupi danas jetrica, a ja lafčina velim:
-RAAAAAAOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRR
I Indy se splašil.

Na puno dinjstanog luka, sa dost češnjaka, c. mljevene paprike,
te b. vina. Sve na domačoj svinjskoj masti.







Sad bu bilo:
-jooooj bljak
i tipa pametnjakovića:
-janjetina je bolja,
ili picajzli:
-ja nemrem janjetinu, smrdi mi
-joooj ne volim ribu itd....




- 08:21 - gukni (13) - štampaj - #

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2