GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

11.09.2021., subota

Dogma


San

Sinoć sam sanjao tesan klanac.
Sanjao sam kako me je zatrpalo
kamenje.

Prenuvši se u prirodnom strahu i znoju
oslušnuo sam noć - nikog nisam
čuo
da zbog mene vrišći.


Osedelo Sunce u Mesec


Ona žuta izlučevina savesti u ušima zatrpala mi sluh.
Prerastaju me nokti i dlake krivice.
Misao zjapi dograđena u svome mauzoleju ruševina.
Osedelo Sunce u Mesec nad tim ruševinama, s neba je pao
zlatni plašt dana.
I ispod tog zlatnoga plašta zlatna put dana, naborala se,
rascvetavaju se njeni crni podlivi,
a to je noć konačno svime ovladala.

Dogma

Sad je korak jednoličan, prekoračuje zaljepljene žvake - pale oblake.
Prekoračuje ličnu historiju, sve fleke svjetske historije kao da će na
travnjak najljepšeg vrta, ali će u baru. I to kad bara se nakupi
kad kiše
razliju fildžan svoje čemeruše neba.
Nisam nepovjerljiv prema vedrinama kiše, plavetnilu kiše i raznoraznim raznobojnostima plavetnila venila krošnji listompadanih.
Vjerujem da estetika ima svoj smisao da nije isprazni dekor
da bi pizdio tek onako na scenografiju.
Možda nisi ni motivisan da osuziš možda si samo jesenje
inertan. Možda si i nesvesno pod uticajem populizma
sveopće nametnute lirske
demagogije i dogme
pjesmiciranja.
Možda samo treba dovršiti za danas cilj hodanja-vodanja.
Vodanja-hodanja svoje face.



Oznake: Književnost, literatura, lirika, lira, lektira, poetika


- 10:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.