GOLDEN CLASSIC COLLECTION - Alan Johnny Allen 1.100 Alen Alispahić, pjesnik, Ljubav.Mir.Bolji dani. Čiča-Gliša 5 The House of Rising Sung Deda Žorž Cvr!ka Pije Sprajt Histerija žene 2 Osam Šezdeset 8-60 Rock and roll, i dr. kućne potrebštine vol. 1 Refreni za publiku 2x između strofa i 3X i dva puta po 4X Pop-shop Fakt Prevedeno sa engleskoga Textdžinica kod Alena Izvod Iz Matična Knjiga Pjesama Onako. Pomalo, onako. I Ja Sam Tebe Bodrio Kao Lav Dobivam na penale Alenčić Versijatrija Fusnote To su takve pjesme Sad je sve jasno Timski duh.Timski duh. Timski duh. Coffe Break To možda samo tako misliš, ali ne misli ni ja Dežurni dispečer Ovaj Rekao Bih Tačno Da Mislim Štaznam Dovoljno je

ALEN ALISPAHIĆ

10.09.2021., petak

Braon


Sad ne osjećam više tamnu stranu Mjeseca
Tamna je izvikana kao bilo ko u sred bijela dana
Boje nemaju značenja osim ako nisu ispolitizirane
Ali, boje nisu beznačajne.

Kod mene je uvijek: „Živjela Nova godina!“
More je u djetinstvu bilo crveno ili zeleno, pa tek onda
plavo.
Crno kao nafta.
„Vuk je zelen“ pročitao sam kod Branka Ćopića.

Evergreen je izašao na zimzelenu granu.
Duga je ravnopravnost samo ako prođeš ispod nje.
Pored nje su zastave duginih boja i bodre te kao crvena
plava žuta u svojoj temeljitosti ognja krvi vode i zraka,
Sunca i zlata, braon očiju.

Mikalo

Ja sam pojedinost sasvim izostavljena
I jedino tako nastavlja da govori za sebe
Ispravno kao snalaženje u svemu
Tvoje je ja vjerovatno i moje Mi.

Ma ko? Mikalo! U pojedinim trenutcima činimi se
kako su to samo pojedine slike pojedinih parova,
grupa, ili pojedinih masovnih brda, zamisli, slika
u pojedinim dijelovima svijesti, podsvjesnoga ili svemira.

Ispravno kao redefinisanje u pojedinim voljnim momentima
Pojedine me stvari ne dotiču, uopće
Pojedina stanja me dovode do ludila
Premda sam osjećao pripadnost tvome ja koje, vjerovatno je,
i moje Mi.

Oznake: Književnost, literatura, lirika, lektira, lira, poetika


- 05:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.